Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
zaterdag 24 september 2011 om 20:57
zaterdag 24 september 2011 om 23:30
Oh thnks Nummerzoveel voor de tip, ik ga googelen. En ik weet dat het verschilt per kantoor en vooral de grootte ervan, heb in de advocatuur gewerkt (maar dan als secretaresse). Uiteindelijke doel is om een eigen praktijk te beginnen. Heb er zin in! En 80 urige werkweken vind ik niet erg, zolang ik het er naar mn zin heb en plezier heb in mn werk.
maandag 26 september 2011 om 09:22
Captain Obvious: hoeveel ruimte zit er nog in de bonus regelingen?
Ik werk nu 3 jaar bij een kleiner kantoor en verdien ongeveer hetzelfde (werkweken blijven wel redelijk rond de 40-45 uur excl. reistijd) en heb ongeveer dezelfde secundaire arbeidsvoorwaarden, maar een vrij matige bonusregeling. Die kan veel verschil maken.
Ik werk nu 3 jaar bij een kleiner kantoor en verdien ongeveer hetzelfde (werkweken blijven wel redelijk rond de 40-45 uur excl. reistijd) en heb ongeveer dezelfde secundaire arbeidsvoorwaarden, maar een vrij matige bonusregeling. Die kan veel verschil maken.

maandag 26 september 2011 om 14:00
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 26 september 2011 @ 09:22:
Ik werk nu 3 jaar bij een kleiner kantoor en verdien ongeveer hetzelfde (werkweken blijven wel redelijk rond de 40-45 uur excl. reistijd) en heb ongeveer dezelfde secundaire arbeidsvoorwaarden, maar een vrij matige bonusregeling. Die kan veel verschil maken.Ik heb werkelijk geen idee nog, dat volgt nog geloof ik.
Ik werk nu 3 jaar bij een kleiner kantoor en verdien ongeveer hetzelfde (werkweken blijven wel redelijk rond de 40-45 uur excl. reistijd) en heb ongeveer dezelfde secundaire arbeidsvoorwaarden, maar een vrij matige bonusregeling. Die kan veel verschil maken.Ik heb werkelijk geen idee nog, dat volgt nog geloof ik.
dinsdag 27 september 2011 om 14:35
woensdag 28 september 2011 om 15:20
Leeftijd: 22
Opleiding: Schoevers MBO Directiesecretaresse/Managementassistente
Functie: Receptioniste/Telefoniste met een breed takenpakket
Werkervaring: 3 jaar
Uren: 40 uur per week
Extra's: Reiskostenvergoeding, excl. vakantiegeld, 36 vakantiedagen
Salaris: ¤ 1750 bruto per maand
Over een paar maanden weer functioneringsgesprek, ik wil mijn salaris hier aankaarten. Vind dat ik niet heel veel verdien voor hetgeen ik allemaal doe. Wat is jullie advies?
Over een paar maanden weer functioneringsgesprek, ik wil mijn salaris hier aankaarten. Vind dat ik niet heel veel verdien voor hetgeen ik allemaal doe. Wat is jullie advies?
donderdag 29 september 2011 om 14:57
Leeftijd:30
Opleiding: HBO P&O
Functie: HRM Consulent HRM / Werving&Selectie
(Branche gezondheidszorg)
Werkervaring: 6 jaar
Uren: 30 uur per week
Salaris: ¤ 2550 bruto per maand (ong 1800 netto)
Exclusief vakantiegeld en 13e maand.
Volgens mij een niet extreem hoog, maar zeker ook geen slecht salaris..!
Opleiding: HBO P&O
Functie: HRM Consulent HRM / Werving&Selectie
(Branche gezondheidszorg)
Werkervaring: 6 jaar
Uren: 30 uur per week
Salaris: ¤ 2550 bruto per maand (ong 1800 netto)
Exclusief vakantiegeld en 13e maand.
Volgens mij een niet extreem hoog, maar zeker ook geen slecht salaris..!
Just like Alan Garner
zondag 2 oktober 2011 om 00:19
zondag 2 oktober 2011 om 00:30
quote:19890417 schreef op 28 september 2011 @ 15:20:
Over een paar maanden weer functioneringsgesprek, ik wil mijn salaris hier aankaarten. Vind dat ik niet heel veel verdien voor hetgeen ik allemaal doe. Wat is jullie advies?Ik zeg dit salaris is echt veeeelllls te laag! Vriendinnetjes (27/30 jaar) van mij verdienen allemaal tussen de 2800/3200 bruto in deze functie. Je zou op zn minst 2250 moeten eisen (gezien je toch wat jonger bent).
Over een paar maanden weer functioneringsgesprek, ik wil mijn salaris hier aankaarten. Vind dat ik niet heel veel verdien voor hetgeen ik allemaal doe. Wat is jullie advies?Ik zeg dit salaris is echt veeeelllls te laag! Vriendinnetjes (27/30 jaar) van mij verdienen allemaal tussen de 2800/3200 bruto in deze functie. Je zou op zn minst 2250 moeten eisen (gezien je toch wat jonger bent).

dinsdag 4 oktober 2011 om 16:06
Best een aantal salarissen die hoog zijn, zelf, 33jr, MBO, 13jr werkervaring, 1 fte, 2000 netto, ex vakantiegeld.
op www.graduaterecruiting.nl heb ik ook gekeken en dat is helemaal niet normaal, Jeanne
op www.graduaterecruiting.nl heb ik ook gekeken en dat is helemaal niet normaal, Jeanne
dinsdag 4 oktober 2011 om 21:53
quote:bellaroma schreef op 27 september 2011 @ 14:35:
[...]
Rosie, mag ik precies vragen wat voor functie je vervuld? En of dat freelance of met een vast contract is? Ben benieuwd! (heb dezelfde opleiding afgerond)sure, ik heb een vast contract, geef les aan de universiteit en doe onderzoek. Daarnaast nog wat freelanceklussen erbij.
[...]
Rosie, mag ik precies vragen wat voor functie je vervuld? En of dat freelance of met een vast contract is? Ben benieuwd! (heb dezelfde opleiding afgerond)sure, ik heb een vast contract, geef les aan de universiteit en doe onderzoek. Daarnaast nog wat freelanceklussen erbij.
donderdag 6 oktober 2011 om 02:06
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:39
quote:jillian2006 schreef op 02 oktober 2011 @ 00:30:
[...]
Ik zeg dit salaris is echt veeeelllls te laag! Vriendinnetjes (27/30 jaar) van mij verdienen allemaal tussen de 2800/3200 bruto in deze functie. Je zou op zn minst 2250 moeten eisen (gezien je toch wat jonger bent).Mag ik dan vragen waar jou vriendinnentje werken??? Ik vind hetnl. helemaal geen slecht salaris hoor? Ik heb ook Schoevers gedaan maar ik heb als receptioniste ¤1575, voor 36 uur ben 31 jaar.
[...]
Ik zeg dit salaris is echt veeeelllls te laag! Vriendinnetjes (27/30 jaar) van mij verdienen allemaal tussen de 2800/3200 bruto in deze functie. Je zou op zn minst 2250 moeten eisen (gezien je toch wat jonger bent).Mag ik dan vragen waar jou vriendinnentje werken??? Ik vind hetnl. helemaal geen slecht salaris hoor? Ik heb ook Schoevers gedaan maar ik heb als receptioniste ¤1575, voor 36 uur ben 31 jaar.

vrijdag 7 oktober 2011 om 19:31
quote:ikke1988 schreef op 05 oktober 2011 @ 22:14:
Nog verpleegkundigen hier die hun salaris hier willen mededelen? Ben namelijk erg benieuwd wat het verdient.
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO-V
Werkervaring: 4 jaar
Salaris: 2000 netto (beetje afhankelijk van het aantal onregelmatige diensten) incl reiskosten excl vakantiegeld.
Nog verpleegkundigen hier die hun salaris hier willen mededelen? Ben namelijk erg benieuwd wat het verdient.
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO-V
Werkervaring: 4 jaar
Salaris: 2000 netto (beetje afhankelijk van het aantal onregelmatige diensten) incl reiskosten excl vakantiegeld.

zaterdag 8 oktober 2011 om 15:13
quote:lieseloth79 schreef op 08 oktober 2011 @ 02:02:
Iedereen zit zo een beetje de 2000 euro als ik de topic doorlees... niemand die er met kop & schouders bovenuit steekt met laten we zeggen 3000 à 4000 euro?
Ik steek er wel bovenuit hoor, of beter gezegd: onderuit. Ik qoute even mijn eigen post nu:
quote:molly74 schreef op 30 augustus 2011 @ 23:45:
Leeftijd: 36 jaar
Functie: diverse lichamelijke aandoeningen op HBO-niveau
Uren per week: fulltime aanwezig
Contract: chronisch
Netto: 877,70 Euro per maand
Kan hierin nog groeien, want jaarlijks komt er een paar Euro bij!
Iedereen zit zo een beetje de 2000 euro als ik de topic doorlees... niemand die er met kop & schouders bovenuit steekt met laten we zeggen 3000 à 4000 euro?
Ik steek er wel bovenuit hoor, of beter gezegd: onderuit. Ik qoute even mijn eigen post nu:
quote:molly74 schreef op 30 augustus 2011 @ 23:45:
Leeftijd: 36 jaar
Functie: diverse lichamelijke aandoeningen op HBO-niveau
Uren per week: fulltime aanwezig
Contract: chronisch
Netto: 877,70 Euro per maand
Kan hierin nog groeien, want jaarlijks komt er een paar Euro bij!