Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
quote:louisavuitton schreef op 04 oktober 2011 @ 14:22:

De gelukkige huisvrouw: wat een slechte film!

Echt ?? Smaken verschillen natuurlijk ik vond hem mede door de herkenbare punten een super film, ik herkende zoveel van mezelf in haar ( niet wat betreft het pijn willen doen van mijn kindje hoor )

Ik heb gisteren Law Abiding Citizen gezien met Gerard Butler & Jamie Foxx, in 1 woord GEWELDIG !!!

Echte aanrader.
Sorry Chantalo1984. Ben blij dat jij punten van herkenning hebt gezien.

Ik ging mij op een gegeven moment ergeren aan haar familie die totaal niets los wilde laten over haar vader. Iedereen kon toch wel zien dat daar de oorzaak lag voor haar depressie? Als moeder help je haar dan toch.

En het einde vond ik Amerikaans tenenkrommend: een dochter die bevestiging krijgt van haar overleden vader dat hij haar toch lief vond, en dit op de achterbank van haar auto, om vervolgens zijn zelfmoord nog een keer mee te maken. Toevallig komt dan haar man eraan gescheurd en dan? Is dan alles opeens weer goed?

Ik ben benieuwd of Helen van Royen dit allemaal echt heeft meegemaakt (en dan bedoel ik het einde). Misschien had ik Helen van Royen en Carice los moeten zien van elkaar, maar dat kon ik niet.
quote:enter schreef op 03 oktober 2011 @ 17:04:

de eetclub wat een enorme flop, namen vlogen over en weer, wie is wie, achtergrond geluid/muziek was meer op de voorgrond zo hard.

geen touw aan vast te knopen, het einde was afgeraffeld

niks dus.Wat ik me afvraag, zie je in die film ook de omgeving waarin het boek speelt? Ik vind het namelijk leuk herkenbare locaties te zien (woon daar) maar heb geen zin om 1,5 slecht acteerwerk te moeten bekijken. Dus wel handig om te weten of ik die moeite moet doen..
.
Ah ja, het welbekende gekkenhuis
Gisteravond in de bioscoop: Submarine. Weirde, soms melige, soms grappige, soms ontroerende film over en puber van 15 die probeert zijn maagdelijkheid kwijt te raken, en het huwelijk van zijn ouders wil redden. Vooral ook heel mooi gefilmd. Beetje vaag, maar toch een aanrader.
Jeugdsentiment revisited: The Great Mouse Detective (De Speurneuzen) van Disney. Geweldig!
Pumpkin (2002), wat een vreselijk denigrerende en domme film! Ik heb me 1.5 uur rot geergerd.
Iemand hier Julia en Julia gezien. Zit er midden in, kan er totaal niet aan wennen, Meryl Streep met die "Mrs. Bucket" stem. Brrrrrr.
Optimist tot in de kist!
@olifantje ja, vreselijk! Ik vind .Meryl Streep altijd wel leuk maar nee, Julia & Julia iets te veel glazuur...
Nu net "the last station" gezien, interesante en goed in elkaar gezette film over de laatste dagen van Lev Tolstoy.

Tuurlijk heb ik van de goede man gehoord, maar kom er door deze film toch achter dat ik verekt weinig weet over deze -in zijn tijd- levende legende? Mijn interesse is gewekt dit betekend huiswerk,..
Julie en Julia vond ik ook vreselijk! terwijl ik wel fan ben van Meryl (in andere films dus).
Ik vond Julie and Julia geweldig! Het lijkt alsof Meryl Streep een parodie neerzet maar ze zet een geweldige Julia Child neer!

The family stone was inderdaad met SJP. Het was geen hoogstandje, dat geef ik toe maar ik vond hem echt wel okee.

Laatste film durf ik bijna niet toe op te schrijven...die was pas echt slecht: Natalee Holloway. Echt zo'n draak van een film, zo'n rtl4 waargebeurd verhaal. Zag hem bij de bieb en was wel benieuwd hoe ze het neer zouden zetten.

Maar negeer deze post verder maar...
nee niks negeren

hoe was de film?

Ik ben diep in mijn hart best een ramptoerist en zou die film ook kijken als ik de kans had
quote:kissthequeen schreef op 07 oktober 2011 @ 03:57:

Nu net "the last station" gezien, interesante en goed in elkaar gezette film over de laatste dagen van Lev Tolstoy.

Tuurlijk heb ik van de goede man gehoord, maar kom er door deze film toch achter dat ik verekt weinig weet over deze -in zijn tijd- levende legende? Mijn interesse is gewekt dit betekend huiswerk,.. Lekker op de bank met Oorlog en Vrede dus, heb je in een middagje uit.
quote:Murdoch schreef op 07 oktober 2011 @ 13:40:

[...]

Lekker op de bank met Oorlog en Vrede dus, heb je in een middagje uit.

Ik sleep hem al een paar jaar mee op vakantie, maar moet de moed nog steeds vinden om mijn tanden erin te zetten.

Gisteren gezien (op dvd): Burn after reading. Ik denk niet dat de Coens ooit nog een leukere film dan the Big Lebowski zullen maken maar deze mocht er best zijn. Geweldige acteurs die zich konden uitleven in het neerzetten van mallotige personages. De show werd gestolen door Tilda Swinton als de meest onuitstaanbare bitch die ik ooit heb gezien. Brad Pitt als randdebiele fitnesstrainer was ook erg leuk. Speciale vermelding voor de door George Clooney geknutselde schommelstoel met speciale attributen, ik kwam niet meer bij.
quote:enter schreef op 03 oktober 2011 @ 17:04:

de eetclub wat een enorme flop, namen vlogen over en weer, wie is wie, achtergrond geluid/muziek was meer op de voorgrond zo hard.

geen touw aan vast te knopen, het einde was afgeraffeld

niks dus.Inderdaad! Vond het boek zo goed maar vond de film totaal niet goed neergezet.
quote:Chantalo1984 schreef op 04 oktober 2011 @ 14:28:

[...]

Ik heb gisteren Law Abiding Citizen gezien met Gerard Butler & Jamie Foxx, in 1 woord GEWELDIG !!!

Echte aanrader.Ja, deze heb ik ook gezien. Vond hem echt supergoed. Heb in tijden niet meer zo'n goede film gezien,
.
quote:Murdoch schreef op 07 oktober 2011 @ 13:40:

[...]

Lekker op de bank met Oorlog en Vrede dus, heb je in een middagje uit.

Inderdaad, kopje warme choco erbij ...

Eerst even bestellen want die had zowiezo niet mogen ontbreken aan de collectie.
Crazy, Stupid Love, heeerlijke film. Romantische komedie maar net even anders. Laatste stukje was misschien wat te zoetsappig.

Ik viel net op Film1 in het laatste kwartier van Hachi, had 'm al eens eerder gezien maar ik zat weer met dikke rode ogen
.
Heb net I love you, Phillip Morris gezien! Wat een leuke en ontroerende film is dat zeg. Geweldige humor, maar ook ontzettend zielig op bepaalde momenten. Jim Carrey is ook echt super in zijn rol, net als Ewan McGregor overigens. Maar Jim verraste me heel erg! Hij speelt een overtuigende homo en kreeg een beetje een Brokeback mountain-gevoel erbij. En wat een verhaal, je gelooft bijna niet dat het waargebeurd is. Ik heb me goed vermaakt in ieder geval.

En ik heb Hachi weer gemist...grr. Heb hem wel al eens gezien, maar die blijft zo mooi...zucht. Moet em maar eens op dvd aanschaffen eigenlijk
.
Ik ben normaal niet zo'n huilerd bij films. Maar sinds ik zwanger ben word het steeds erger. Ben dus bang dat ik het ook niet droog hou de volgende keer! Zal eens kijken of ik em kan vinden in de videotheek van film1 op de interactieve tv-ontvanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven