3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
vrijdag 7 oktober 2011 om 13:32
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:16
Ik ben het afgelopen uur al 8 keer naar de wc geweest. Heel vermoeiend en waar het vandaan komt? Voel me nu alleen wel zo'n rode konten aap....... auw.
En nog een vraagje, mijn verstandskies is getrokken he? Daar heb ik zo lang tegenop gezien en is me 100% meegevallen. Echt belachelijk eigenlijk. Ik eet nog wel vloeibaar maar de pijn is prima te doen met 2 paracetamolletjes en ik heb ook geen zwelling. Maar, het is niet gehecht, dus ik heb nu een megagat. Ik durf natuurlijk niet met mijn tong erin te purren maar heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat het dicht is?
Vanmiddag zal ik spoelen met bocasan en mijn tanden poets ik ook gewoon, roken doe ik maar even niet en eten ook niet. Het bloedt ook niet meer trouwens maar dat gat zit me niet lekker.
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:26
''Na een extractie heb je in je mond een wond. Dit is hetzelfde als een wond aan bijvoorbeeld je hand of been. Het heeft tijd nodig om te herstellen. Er komt een korstje op, gaat dit korstje weg begint het weer te bloeden. Dit is hetzelfde in je mond. Ben dus gewoon een week voorzichtig met eten en tandenpoetsen zodat het korstje blijft zitten en het goed kan genezen.''
''Oppassen met koud en warm eten en drinken.
Eet zacht voedsel en niet te pittig.''
''Niet spoelen. (je spoelt dan het bloedstolsel/korstje weg en dan gaat het bloeden)''
Het herstel is volgens mij afhankelijk van hoe snel wondjes bij je genezen... Ik zou zoals in de tekst wordt gezegd een weekje voorzichtig doen...
''Oppassen met koud en warm eten en drinken.
Eet zacht voedsel en niet te pittig.''
''Niet spoelen. (je spoelt dan het bloedstolsel/korstje weg en dan gaat het bloeden)''
Het herstel is volgens mij afhankelijk van hoe snel wondjes bij je genezen... Ik zou zoals in de tekst wordt gezegd een weekje voorzichtig doen...
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:29
Nou ja, het zal allemaal wel meevallen joh maar ik ben nieuwsgierig. Ik bloed niet meer en ik mag straks spoelen. En dat vloeibare eten houd ik ook nog wel even vol. Morgen misschien eens een boterham proberen. Dat warme/koude eten/drinken snap ik eigenlijk niet. Dat is toch alleen voor als de verdoving nog werkt? *slurpt ondertussen nog een mok thee weg*
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:31
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:31
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:32
ik denk dat warm/koud met de wond te maken heeft... dus eigenlijk gewoon oppassen dat het geen pijn doet denk ik...
als je op iets wat pijnlijk doet iets heel kouds legt voel je dat... en plaats je er iets heel warms op voel je dat ook... bovendien... warmte + bloed = dunner bloed... je kent het wel die mensen die bloeden als een rund en dan een hete! douche nemen
als je op iets wat pijnlijk doet iets heel kouds legt voel je dat... en plaats je er iets heel warms op voel je dat ook... bovendien... warmte + bloed = dunner bloed... je kent het wel die mensen die bloeden als een rund en dan een hete! douche nemen
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:35
Nou Chooc, ik chill me rot. Op de wc......
Straks komt minivin thuis, ze is vandaag gebracht en gehaald door de buuv. Minivin wou om half 8 al naar haar toe, ze is gek op haar buurmeisje en buurjongen, jaar ouder en jaar jonger. Maar dat was me iets te gortig. Om 8.10 mocht ze eindelijk van me, dus ik weer snel naar boven en kruip mijn bed weer. Tring, triiiiiing. Grmbl. Snel aankleden en naar beneden. Minivin, mag ik mijn prinsessen k3 jurk meenemen? Ze hebben vandaag als thema circus en ze mocht dus verkleed komen, in het thema circus. Gelukkig blijkt het een prinsessen k3 circus te zijn.......
Maar goed, als ze terug is dan gaan we tompoucen maken. Vond nog een doos in de la op zoek naar een cup-a-soup.
Straks komt minivin thuis, ze is vandaag gebracht en gehaald door de buuv. Minivin wou om half 8 al naar haar toe, ze is gek op haar buurmeisje en buurjongen, jaar ouder en jaar jonger. Maar dat was me iets te gortig. Om 8.10 mocht ze eindelijk van me, dus ik weer snel naar boven en kruip mijn bed weer. Tring, triiiiiing. Grmbl. Snel aankleden en naar beneden. Minivin, mag ik mijn prinsessen k3 jurk meenemen? Ze hebben vandaag als thema circus en ze mocht dus verkleed komen, in het thema circus. Gelukkig blijkt het een prinsessen k3 circus te zijn.......
Maar goed, als ze terug is dan gaan we tompoucen maken. Vond nog een doos in de la op zoek naar een cup-a-soup.