Shoptips New York
zaterdag 8 oktober 2011 om 11:39
Hallo,
Ik ga over een aantal weken naar New York. Heeft er iemand goed shoptips? Soho, 5th avenue en macy's ken ik natuurlijk al. Ik ben eigenlijk op zoek naar een schoenenwalhalla, winkels waar ik claudio ferrici-tassen ed kan kopen en 2e hands winkels met merkkleding of catwalkkleding en zo. Ik ben een echte shopper en wil dus helemaal los gaan
Ik ga over een aantal weken naar New York. Heeft er iemand goed shoptips? Soho, 5th avenue en macy's ken ik natuurlijk al. Ik ben eigenlijk op zoek naar een schoenenwalhalla, winkels waar ik claudio ferrici-tassen ed kan kopen en 2e hands winkels met merkkleding of catwalkkleding en zo. Ik ben een echte shopper en wil dus helemaal los gaan
zaterdag 8 oktober 2011 om 12:11
Hoi Colalight, als je een schoenenwalhalla zokt ga dan naar DSW (designer shoe warehouse), op Union Square. Ben er in NYC nog niet geweest, wel in andere steden. Ziet er niet erg aantrekkelijk uit ivm veel TL verlichting en lange rijen schoenen, maar ze hebben dus HEEL VEEL schoenen! Duur en goedkoop, designer en niet designer, ik kom er normaliter heel erg blij vandaan! Veel plezier!