bedrogen door mijn man

08-10-2011 16:50 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben sinds kort erachter gekomen dat mijjn man mij bedriegt, en dit al enkele jaren met tussenpozen, via internet, nu wil hij een vrij huwelijk, maar dat zie ik niet zitten, wordt er gek van zo langzamerhand, wat mij doet nadenken of een scheiding of niet, vertrouwen is weg, help een radeloosje
Je man wil een vrij huwelijk. Oftewel; hij heeft niet genoeg aan jou alleen.

Jij hebt niet de behoefte aan anderen, dan heb je een probleem.

Wat voor een oplossing zou je mee kunnen leven?
En als jij dat niet wilt? Dan is de enige ander optie een scheiding?

Dus eigenlijk kun je kiezen of kabelen?
Hij had dus eigenlijk al een vrij huwelijk, alleen wist jij er niets van. Wat smerig zeg!! En dan nu een open huwelijk voorstellen? Bah, bah, bah! Hoe durft ie!

Een open huwelijk werkt alleen als je er alletwee achter staat. En dat sta jij niet, dus niet doen!

Wil je eigenlijk nog wel bij hem blijven? En zo ja: waar zou je wel mee kunnen leven?
Slimme man heb jij, eerst vreemdgaan en als dat niet meer lukt, dan maar openlijk doen.

Jij wilt dat niet dus wat blijft er over: getrouwd blijven met n man die dan maar weer ondergronds gaat,wat niet weet dat niet deert, zal hij denken. En thuis heeft hij nog iemand achter de hand, die zorgt dat zijn overhemden netjes gestreken zijn als hij op route is.

Lijkt mij voor jou niet de beste optie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een scheiding is heel gemakkelijk gezegd, maar is toch het eerste wat er bij me opkomt.

Ik kan er gewoon niet over uit dat zulke mannen bestaan.

Nogmaals bah, bah en nog eens bah!!!

Heel veel sterkte TO!
Ik zou allang wel zijn hoor,of hem buiten kijlen.
Ik heb geen idee, vind het zo moeilijk allemaal, aan de ene kant denk ik doe het maar, maar aan de andere kant denk ik kan ik daar wel mee leven, wetend dat hij bij een ander is, we zijn al zo lang bijelkaar dat de keuze die ik moet maken nu in mijn leven niet meevalt, het voelt nu net of er iemand overleden is, die pijn die je voelt heb ik nu ook, ben met mezelf in de knoop
Wat bedoel je precies met dat hij je via internet bedriegt?
In hoeverre houdt hij rekening met jouw gevoel?

Als jij een vrij huwelijk echt niet aan zou kunnen, zou hij dan in elk geval proberen om toch jullie huwelijk in stand te houden zonder weer buiten te deur plezier te gaan maken??
quote:karinkim schreef op 08 oktober 2011 @ 17:09:

Ik heb geen idee, vind het zo moeilijk allemaal, aan de ene kant denk ik doe het maar, maar aan de andere kant denk ik kan ik daar wel mee leven, wetend dat hij bij een ander is, we zijn al zo lang bijelkaar dat de keuze die ik moet maken nu in mijn leven niet meevalt, het voelt nu net of er iemand overleden is, die pijn die je voelt heb ik nu ook, ben met mezelf in de knoopHeeft hij er eigenlijk wel spijt van? Denk het niet na zijn voorstel van een vrij huwlijk... En hoe ben je erachter gekomen?
Het belangrijkste is: wat wil jij? Jij bent het belangrijkste in jouw leven!!

De vraag van Bianca is hier ook heel belangrijk. Wil hij wel eventueel helemaal voor jou gaan?

En wat is vreemdgaan via internet? Afspraken plannen of alleen via chat en webcams?
Denk je ook aan een een SOA- en HIV-test?

Sterkte, wat een rotsituatie.
chatten via internet, maar met verliefdheid aan toe, en zelfs al een relatie met iemand gehad, daarom wil hij een vrij huwelijk, om soms eens een dag of nacht weg te blijven, en dan weer vrolijk thuis te komen bij moeders de vrouw, en of hij definitief voor mij kiest, nou daar heb ik tot nu toe nog steeds geen antwoord op gekregen
quote:nlies schreef op 08 oktober 2011 @ 17:04:

Slimme man heb jij, eerst vreemdgaan en als dat niet meer lukt, dan maar openlijk doen.

Jij wilt dat niet dus wat blijft er over: getrouwd blijven met n man die dan maar weer ondergronds gaat,wat niet weet dat niet deert, zal hij denken.

Dacht ik ook.

Ik denk niet dat een open huwelijk kan werken als het gaat om het legaliseren van eerder/bestaand vreemgaan. Beide partners moeten het willen en er eerlijk over kunnen praten.
Een open huwelijk bespreek je eerst sámen...als jullie het dan eens zijn, wordt er actie ondernomen. Maar hij werkt dus achterstevoren...dit gaat niet werken, want jij kiest er niet voor.
Het lijkt er niet op dat hij niet meer zal vreemdgaan als jij bij hem blijft maar niet instemt met een open huwelijk.

Blijft de vraag: Wat wil jij? Wat is voor jou het belangrijkste in het huwelijk en kan hij je dat geven. Als hij dat niet kan, dan zou ik zeggen: Kies voor jezelf!!! Klinkt simpel, maar is het niet, dat besef ik ook. Sterkte en een dikke
Volgens mij is het bij een open huwelijk niet de bedoeling om ook verliefd te worden en een relatie met iemand anders aan te gaan. Een open huwelijk is, dat jullie beiden ook met ander seks mogen hebben. Maar alleen samen een relatie hebben.

Vreemde snuiter die man van jou. Ik denk ook dat hij het vooral makkelijk vindt om iemand achter de hand te hebben, die zijn eten en drinken verzorgd en de was en dergelijke.

Laat hem anders alleen gaan wonen en een huishoudster nemen......
En ik snap al helemaal niet dat je zoiets overweegt te pikken van je vent,als het tegen je gevoel indruist,een open huwelijk.

Heb je dan geen enkel gevoel van eigenwaarde,om alles maar af te laten hangen van wat HIJ wil.

Heel veel sterkte........... heel heel vervelende situatie dit voor je.
quote:karinkim schreef op 08 oktober 2011 @ 17:24:

chatten via internet, maar met verliefdheid aan toe, en zelfs al een relatie met iemand gehad, daarom wil hij een vrij huwelijk, om soms eens een dag of nacht weg te blijven, en dan weer vrolijk thuis te komen bij moeders de vrouw, en of hij definitief voor mij kiest, nou daar heb ik tot nu toe nog steeds geen antwoord op gekregenIk vind het maar een lamlul. Hij is jou een antwoord schuldig! Als hij die niet wil geven, dan weet je wat je te doen staat: Ga weg uit die situatie! Je maakt jezelf hier alleen maar ongelukkig mee.
Dank jullie wel allemaal voor de reacties, ik moet inderdaad maar voor mijzelf kiezen als hij niet snel een besluit neemt, maar het blijft moeilijk om alles achter te laten, maar wat moet dat moet, ik kan zo niet verder en moet een keuze maken, dikke kus voor iedereen
als hij niet snel een besluit neemt???

lieve meid, jij moet voor jezelf een besluit nemen! kies voor jezelf, waar jij gelukkig van wordt. als dat met hem is, dan wel op jóuw voorwaarden. maar ik hoop stiekem dat je jezelf meer gunt dat zo'n oelewapper!

sterkte meid!
Hier heb jij niet voor gekozen, en ik zou er ook niet voor kiezen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:dapperedoda schreef op 08 oktober 2011 @ 18:38:

als hij niet snel een besluit neemt???

lieve meid, jij moet voor jezelf een besluit nemen! kies voor jezelf, waar jij gelukkig van wordt. als dat met hem is, dan wel op jóuw voorwaarden. maar ik hoop stiekem dat je jezelf meer gunt dat zo'n oelewapper!

sterkte meid!

Helemaal mee eens! Hij heeft deze acties gedaan, nu is het aan jou om te kiezen, niet aan hem.

@dapperedoda: oelewapper is een geweldige typering

@Karinkim: Sterkte
Voor een open huwelijk is volgens mij een basis van vertrouwen nodig, en net datgene wat hij nodig heeft om te krijgen wat hij wil, heeft ie met zijn stomme kop voor zijn eigen voeten weggemaaid.

Domme domme man.

Wil jij door je pijn en verdriet met of zonder deze domme man?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven