Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
.
The Grean Lantern.

Leuke film; alleen snap ik niet waarom aliens bij het maken van een nieuw groen pak, de hoofdpersoon z'n onderbroek aan laten houden. Dat was nou nergens voor nodig.
My best friend's wedding

Leuk vermaak! Love Julia Roberts

Grappig als ze op een gegeven moment haar mobiel pakt en er een enorme klep omlaag moet en vervolgens een antenne omhoog
@ enter : dank je zag hem idd weer op film1, maar moet ff wachten tot hij weer komt dan. Hij zit jammer genoeg niet in de videotheek van film1 on demand, anders ging ik hem vanmiddag ff kijken.
Midnight in Paris van Woody Allen. Slap vermaak,voorspelbaar, weinig intellectueel....Woody

Allen vinden wij duidelijk op zijn retour,ondanks positieve recensies op internet. Maar gauw ouder

werk bekijken van hem op de beamer. Zijn Barcelona film vond ik dan wel nog interessanter dan Midnight in Paris. En de muziek van deze film....de hele tijd hetzelfde deuntje,stomvervelend!
Op dvd de film Shine gekeken,prachtig verhaal van een pianist die volledig doordraait door

zijn perfectionisme en verziekte vader/zoon verhouding. Ook de muziek is meeslepend. Waar gebeurd verhaal trouwens.
.
Monster in law.

Vond hem wel geinig
Gisteren Submarine. Wat een fantastische film! Echt heel mooi gemaakt. Je zou Oliver eigenlijk heel irritant moeten vinden maar ik vond hem aandoenlijk. Geniale score van Alex Turner (Arctic Monkeys) maakte het helemaal af.

Eergisteren Lincoln Lawyer. Geen supergoede film maar wel erg vermakelijk. Ik vond vooral de shots in de Lincoln mooi gedaan. De motieven van Louis Roulet werden me alleen niet helemaal duidelijk.
quote:kerriebredsjo schreef op 09 oktober 2011 @ 09:11:

Midnight in Paris van Woody Allen. Slap vermaak,voorspelbaar, weinig intellectueel....Woody

Allen vinden wij duidelijk op zijn retour,ondanks positieve recensies op internet. Maar gauw ouder werk bekijken van hem op de beamer. Zijn Barcelona film vond ik dan wel nog interessanter dan Midnight in Paris. En de muziek van deze film....de hele tijd hetzelfde deuntje,stomvervelend!Ik heb Midnight in Paris ook gezien en aangezien ik een groot liefhebber van de Roaring Twenties ben heb ik me uitstekend vermaakt met de mooie kleding en achtergronden. Ook was het namen van bekende mensen spotten erg amusant.
Gooische Vrouwen

EH ik vond hem tegen vallen en mijn vriend vond dat ook het was gewoon een lange aflv van een deel uit de serie

Ik snap ook niet waar het grote succes vandaan komt ,

en Linda kan niet acteren
The Lion king in 3d.

Heel leuk weer na al die tijd. Helaas de nederlands gesproken versie.
quote:Sorcha_ schreef op 09 oktober 2011 @ 18:30:

Gisteren Submarine. Wat een fantastische film! Echt heel mooi gemaakt. Je zou Oliver eigenlijk heel irritant moeten vinden maar ik vond hem aandoenlijk. Geniale score van Alex Turner (Arctic Monkeys) maakte het helemaal af.

Mijn laatste film was ook Submarine! Wat een heerlijke film! Mooi gefilmd, goede acteurs, bekende verhaal, maar wel creatief benaderd, grappig en inderdaad mooie soundtrack!
quote:enter schreef op 09 oktober 2011 @ 15:09:

Ivetje vr 14 oktober 15.25 uur - 16.54 uur Hatchi on demand film1Hij staat ingeprogrammeerd! Broer en zijn vriendin zijn er vrijdagavond dus dat wordt een leuke avond nu al zin in!
Gisteren 'The sisterhood of the travelling pants'. Vond het een mooie film met leuke actrices. Wel een 'jonge' film gezien de leeftijden van de actrices, maar desondanks heb ik met m'n 28 jaar erg genoten!
Oh en ook nog de Gooische Vrouwen film. In tegenstelling tot Rainbow vond ik 'm wel erg leuk. Had 'm al in de bios gezien maar heb 'm ook nog op dvd gekocht. Heerlijke vermakelijke film en ik heb wederom erg gelachen.
.
Laatste films die ik heb gezien:

Friends with Benefits: viel me mee. Moest even aan Justin wennen en vond hem zeker een half uur te lang duren. Toch heb ik me prima vermaakt.

Isabelle ietwat overtrokken geacteerd, maar al met al weer een film die me reuze meeviel

Bende van Oss tsja, ik kon in het begin een hoop niet verstaan door het dialect maar ik vond hem niet zo ...

Johnny English leuk maar voorspelbaar

Wat mij steeds vaker opvalt is dat in trailer(s) stukjes zitten die je in de film niet terug ziet ... jammer vind ik dat. Het maakt de film vaak net wat completer.
Door de lovende reacties hier: Law Abiding Citizen gekeken. Ik vond het zeker geen slechte film, maar de verwachtingen lagen toch wat hoger juist door de positieve reacties hier. Mooie rol van Gerald Butler, Jamie Foxx vond ik daarentegen wat plat acteren.
.
.
quote:hejsan schreef op 09 oktober 2011 @ 19:52:

[...]

Mijn laatste film was ook Submarine! Wat een heerlijke film! Mooi gefilmd, goede acteurs, bekende verhaal, maar wel creatief benaderd, grappig en inderdaad mooie soundtrack!Ja ik vond al die filmtruckjes die ze gedaan hadden echt goed uitgewerkt en het kwam niet pretentieus over. Craig Roberts deed het uitstekend als de vage Olivier. En ook ik heb ontzettend gelachen. Ging er in eerste instantie heen om de soundtrack maar de hele film was gewoon briljant!
Gisteren "No country for old men" gezien. In het Engels, had moeite met het accent, het tempo en het einde was zoo teleurstellend.

Ik vind Julie R altijd zo leuk daarom viel het nu zo tegen denk ik. Ook omdat haar stem zo verdraaid is.
Optimist tot in de kist!
Zondag El Bulli - cooking in progress gezien.

Over hoe de gerechten van El Bulli werden bedacht en uitgestest. Mooi om te zien en ik vond hem niet saai maar op een gegeven moment weet je het wel met al die gerechten. Zijn er namelijk 35 per diner.
Laatste film was Gooische vrouwen,ik vond het wel ok en heb wel een paar keer moeten lachen maar ik hoop wel dat het hierbij blijft en niet nog meer vervolgen ,het is goed zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven