Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
maris, ben je nu in- of uitgeloot? spannend hoor allemaal! dikke bos bloemen voor jou
S slaapt in principe alleen nog 's middags en dan meestal 2 a 2,5 uur.

Maar af en toe is ze 's ochtends al zo moe (lees sjacherijnig/pieperig) dat ik haar er al eerder in leg, zoals vandaag 11.00. Dan slaapt e vaak later in de middag nog een klein tukje, anders redt ze het eten niet.

Duuv: lastig met D! en Lalie ook. Probeer ze dan maar eens gerust te stellen op die leeftijd.

Mariss: spannend meid! Zelfde vragen als duuv. Is best een pittig (lichamelijk en geestelijk) traject, maar als t dan wat oplevert!!
Volgens mij hoefde mariss niet in te loten

ze moest alleen loten voor een bepaalde groep van de drie

ben ook benieuwd of je 'blij' bent met deze loting

hoe staat het trouwens met de wateroverlast in jullie vakantie gebied mariss niet

duuv moeilijk met d

hier kan h er gelukkig goed over dat papa er vaak paar dagen niet is of dat ik er niet ben

ze weet natuurlijk ook niet anders

ik weet wel dat laten huilen hier niet werkt maar ik denk dat als je je gevoel volgt je niets fout kunt doen
Heey Maris! Wat spannend zeg!, Wat lief dat je het even komt vertellen en natuurlijk de beschrijving erbij wat het allemaal inhoud! Het is nogal wat, en ik hoop heel hard dat als jullie daar mee starten dat het snel zover mag zijn dat jullie een kleine verwachten!

Nee meiden, ik ga niet klimmen en klauteren om de slingers op te hangen hoor, wees niet bang... Ik weet uit ervaring al dat als ik op een stoel oid sta, ik bij sommige punten nog niet bij kan..

Duuv: wat sneu dat D nog elke keer zo bang is dat je weer weg bent.. Misschien elke avond als hij gaat slapen vertellen dat je gewoon thuis bent, en dat je niet weggaat, en hij lekker kan gaan slapen?? (hoewel je dat w.s al wel doet).. Gewoon blijven herhalen misschien??

Zo, T ligt in bed, ik ga even verder met haar traktaties maken voor donderdag, ben al voor 3/4 klaar momenteel.. Morgen even vragen hoeveel kindjes er daadwerkelijk op het kdv zijn donderdag en dan evt nog wat bijmaken..

T vind het nu allemaal al leuk en loopt al wekenlang "lang zal ze leven" te zingen!
Deb, wat krijgt T. voor haar verjaardag???

Ik zit zo te twijfelen !!! Schoonzusje haalde gister haar baby born tevoorschijn. (die heeft ze bewaard), en M. werd er helemaal wild van !! Heeft er heel de middag mee gespeeld !!
Tja, ingeloot, uitgeloot... er waren drie otpies, en als je meedoet aan het onderzoek wordt via loting bepaald welke behandeling je krijgt. En wij zijn dus voor deze in/uit/door/tussen/om/mee/onder/op/ geloot

Ben er wel blij mee, hoopte sowieso dat het één van de twee IVF behandelingen zou worden, omdat de kansen daarbij hoger zijn dan bij IUI. Maar we beginnen er volgend jaar pas aan hoor, eerst onbezorgd (voor zover mogelijk) op vakantie!

GW, die overstromingen zijn inderdaad in gebieden waar wij ook heen gaan... even spannend dus nog. Maar wij gaan pas over ruim zes weken dus ik hoop dat het dan allemaal weer wat rustiger is daar. Jullie gaan ook al gauw naar Maleisie toch?
ik snap nu, maris. super spannend hoor! en gewoon extra kans voor jullie..
Mariss, wat ontzettend spannend! Ik hoop natuurlijk op een ontzettend goede afloop. Ik ga gewoon nu alvast duimen

Maar eerst nog lekker op vakantie!!!
Maris, wat spannend!

Duvel, arme D. meer dan geruststellen en troosten kun je volgens mij niet doen. hij moet t vertrouwen weer even krijgen dat je er gewoon bent/blijft.
Hier een meelezer die Maris heel veel succes wenst en duimt voor een mooi kindje!

*en sluipt snel weer weg*
He wat leuk, een enthousiaste meelezert! Maris, het zou echt zó gaaf zijn als jij begin 2012 gewoon zwanger bent! (en laten we dan hopen dat er ook ineens een blij berichtje van poll komt!)

Ik heb slofjes gekocht bij de hema. En ook gelijk een soort van met bont beklede laarsjes, heel schattig!

Nou, justdeb, je bent wel wat aan het afknutselen de laatste tijd he, voor het kdv? Wat wordt het deze keer voor creatiefs?
gw, verwacht post van oom albert!
Lief hoor, alle knufs! Zelfs een heuze meelezerT, wow! Dank, dank, dank. I'll keep you guys woman posted. Ofzo.
Mariss, wij gaan ook pas over een week of 6 op vakantie, zafg het gisteren op het nieuws, wij zitten gedeeltelijk tegen de thaise grens aan , maar heb eerlijk gezegd nog niet gekeken of het daar ook zo erg is, ik hou het nog even bij de struisvogelpolitiek.

Moom, leuk, leuk, kan niet wachten!

H banjert hier trouwens door de achtertuin..... ze wou naar boiten, boiten, dus daar slentert ze nu rond met een handtas van mij..... en ze wil echt NIET naar binnen.

Toen we thuis kwamen wilde ze ook al niet naar binnen, dus eerst een rondje straat gedaan, wat erg goed voor onze sociale contacten geweest is want een van de buurmeisjes wil graag op Hh oppassen!

Ik was uit mijn werk nog even bij de hm wezen kijken, maar de rode muts hadden ze alleen in maat 104/116 aangezien H niet tot de grootkoppen gehoord durfde ik het daar niet op de te wagen.

Ik heb nu deze ergens anders gehaald, moet even kijken of dat qua kleur een beetje past anders gaat die ook weer terug. Vind het maar een gezeik hoor een fatsoenlijke muts te vinden, nadeel van deze muts is dat mijn col er eigenlijk niet zo goed bij past......

Fan, hoeveel poppen heeft M al? Wat hebben jullie al voor kado's "gepland" ? Anders bijv. van je moeder of schoonmoeder een baby bjorn voor haar vragen? Mijn moeder begon er vandaag al over, ze wou ook een voor H kopen.

Speec, geslaagd voor de sloffen dus, mooi!

Goed, ik ga kind maar eens uit de tuin vissen, kijken of ze al wat wil eten.
gw, wat was jouw traphek link ook weer. gewoon -je.nl of -jes.nl?
T krijgt van ons een keuken voor haar verjaardag. En een setje met een schort, koksmuts en ovenwandje

Speec (geloof ik): ik ben deze keer de rugzakjes aan het maken als traktatie. Zal morgen of overmorgen even een foto op haifs zetten ervan. De rugzakjes heb ik gevuld met een zakje mini-soepstengels, paste er precies in..

De leidsters krijgen allemaal een reep chocolade

GW: hier nog een die vanmiddag perse naar buiten wou! Totdat ze eenmaal buiten stond en tot de conclusie kwam dat het regende... Toen was het zo leuk meer..

T vroeg om half 7 aan mij of ik haar melk wou maken, ze wou slapen... Hahaha! Dus haar melk gegeven, daarna tandenpoetsen en lekker naar bed. Nog voor 7 uur lag ze erin, en was het ook al stil!

Heb trouwens een doorkomende kies ontdekt in haar mond! Ze moest de laatste 4 nog, en zag dat er al 1 een stukje door was. De rest mocht ik niet kijken, want ze wou haar mond niet meer opendoen (die ene zag ik toevallig toen ze hard moest lachen!)
Geen idee welke je bedoelt, ik heb uiteindelijk mijn hekjes gewoon via e-bay besteld.

Maar ik had wel een keer een linkje van een site waar ze veel verschillende oplossing voor trappen hebben.

Wat voor trap hebben jullie?

Ik vind de onze ideaal, rollen op en nemen daardoor niet veel plek in als je ze niet gebruikt en bij het openen
GW, M. heeft 2 poppen van helemaal stof. En daar kijkt ze stukken minder naar om. Mijn moeder geeft nooit kadootjes, die stort geld op de spaarrekening van M.

Schoonmoeder wou kleding kopen geloof ik voor haar verjaardag.

Wij zitten nu te twijfelen.. een keuken? Of een baby born? Vent is zo erg dat ie ze allebei wil kopen

Andere kado suggesties waren poppenbuggy, theeserviesje, badspeelgoed, pianootje, vingerverf, klei, snijfruit, pannensetje etc. (maar dat is voor de visite allemaal he).
Fan: T heeft ook een paar poppen met een stoffen lijfje... Kijkt ze nooit naar om.. Ze heeft ook een babyborn en een andere pop zonder stoffen lijfje, en die zijn het helemaal!

Maare Fan, is het geen idee om bv het ene op dr verjaardag te geven en het andere voor sint?? Dan heeft ze ook beide?

Wij hebben ook een aantal dingen van de visite gevraagd, en weten inmiddels wat onze (schoon)ouders, broer, zus & zwager gekocht hebben. (poppenkinderwagen, keukenaccessoires o.a koffiepotje, waterkoker, broodrooster, schoonmaaktrolley).

Verder hebben we nog kleding, duplo, of iets van little people gevraagd.

Wouden graag dingen die op mekaar aansluiten, en niet van alles en nog wat, anders wordt het weer zoveel verschillend dat ze niet meer weet waar ze mee moet gaan spelen.
keukentje

Deze krijgt T voor haar verjaardag... Kon niet een duidelijker plaatje vinden zo gauw.
Ik zou idd mss het een voor verjaardag en ander voor sint (laten) geven.

(en desnoods zet je het ene nog een tijdje op zolder en krijgt ze dat later weer).

Hier krijgt haar de keuken denk ik voor kerst, niet dat ze daar nu al zoveel van snapt, maar tussen kerst en oud en nieuw is ze de hele week thuis, dus lijkt me wel praktisch dat ze dan iets nieuws te spelen heeft
Whoeiiiiii, het is me gelukt om een link te plaatsen :):)... Hahaha, het gaat nog wel een keer goedkomen met mij!
Heeft D die nu ook van Duuv? Of had hij die grotere variant?

Ik denk dat hij voor een kind best leuk is, maar voor mij is het echt te gillend veel plastic voor in mijn woonkamer... dat trek ik niet hoor
Volgens mij heeft D de grotere variant gekregen! Vond ik ook erg mooi, maar wel errug groot (breed ook vooral)... Zou niet weten waar ik die dan moet neerzetten..

Hahaha GW, dat heb ik dus met dat keukentje van de zweed... op zich een leuk ding, maar die zou ik dus niet in mijn woonkamer willen hebben.

Tja, smaken verschillen he! En gelukkig maar, anders werd het wel erg eentonig.
Is zo, anders zou het ook wel saai worden, iedereen hetzelfde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven