37jarige man, advies gevraagd

zaterdag 15 oktober 2011 om 17:41
Palanja de standaard regel dat je er bij een man altijd 10 jaar af moet halen, en dan zijn échte leeftijd hebt gaat ihg van TO denk ik niet op omdat hij een heleboel ervaring mist. Hij is nog maagd, heeft nooit een vriendin gehad. Dus voor hem is het beter om het ietsje ouder te zoeken want dan heeft 'ie een vrouw die daar begrip voor heeft en er volwassen mee omgaat en hem niet in de zeik zet of zo. Hij moet echt een inhaalslag gaan maken voor zichzelf om op hetzelfde niveau van levens/liefdeservaring te gaan komen als een meid van 30.
Zammm. Dat is ook een goeie, de vraag is natuurlijk of TO voldoende bemiddeld is om dat te kunnen hé. Wat waren de wettelijke vereisten ook alweer om een partner te mogen importeren? (sinds wanneer gaat de overheid daar überhaupt over, maar dat is een andere discussie) Was dat niet minimaal 3x modaal of zo? Alleen moet je wel uitkijken, want is meer dan de helft daar niet omgebouwd of nog voorzien van een verrassing in de onderbroek?
Maare, TO, ga je nog reageren op onze adviezen?
Zammm. Dat is ook een goeie, de vraag is natuurlijk of TO voldoende bemiddeld is om dat te kunnen hé. Wat waren de wettelijke vereisten ook alweer om een partner te mogen importeren? (sinds wanneer gaat de overheid daar überhaupt over, maar dat is een andere discussie) Was dat niet minimaal 3x modaal of zo? Alleen moet je wel uitkijken, want is meer dan de helft daar niet omgebouwd of nog voorzien van een verrassing in de onderbroek?

Maare, TO, ga je nog reageren op onze adviezen?
zaterdag 15 oktober 2011 om 17:52
Thailand is spotgoedkoop, SS, voor 600 euri's zit je in Bangkok, en aldaar betaal je een habbekrats voor de normale dingen zoals slapen en eten.
Nou ken ik toevallig een vent die 3 scharreltjes heeft en er ook nog een Thaise op na houdt.
Ze vindt het zelfs niet erg dat ie ook met anderen neukt.
Maar inderdaad, niet te veel promoten..
Nou ken ik toevallig een vent die 3 scharreltjes heeft en er ook nog een Thaise op na houdt.
zaterdag 15 oktober 2011 om 17:52
@Sexy,
TO heeft een kinderwens, dus ouder als hem voldoet niet aan zijn 'wensenpakket'.
Wanneer ik je redenatie volg dan kom ik overigens ook niet automatisch bij een oudere vrouw uit.
Hij zou moeten zoeken naar een type wat iets minder dominant is dan gemiddeld, althans zo noem ik het dan maar.
Wat betreft Thaise vrouwen; lijkt me een heel slecht idee.
Juist om de reden dat TO geen ervaring met vrouwen heeft.
Denk jij dat Thaise vrouwen van die schattige vrouwtjes zijn?
I think not!
TO heeft een kinderwens, dus ouder als hem voldoet niet aan zijn 'wensenpakket'.
Wanneer ik je redenatie volg dan kom ik overigens ook niet automatisch bij een oudere vrouw uit.
Hij zou moeten zoeken naar een type wat iets minder dominant is dan gemiddeld, althans zo noem ik het dan maar.
Wat betreft Thaise vrouwen; lijkt me een heel slecht idee.
Juist om de reden dat TO geen ervaring met vrouwen heeft.
Denk jij dat Thaise vrouwen van die schattige vrouwtjes zijn?
I think not!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 15 oktober 2011 om 17:55
quote:zammm schreef op 15 oktober 2011 @ 17:52:
Thailand is spotgoedkoop, SS, voor 600 euri's zit je in Bangkok, en aldaar betaal je een habbekrats voor de normale dingen zoals slapen en eten.
Ik kom al 15 jaar in Thailand vooral vanwege mijn werk.
Een echte Thaise vrouw zou dat echt niet accepteren, wat jij beschrijft.
95% van de Thaise vrouwen getrouwd met een NL man zijn afkomstig uit een bedenkelijk circuit.
Die zijn echt niet representatief voor de Thaise cultuur; ze onderschrijven wel alle vooroordelen.
Ik kom al 15 jaar in Thailand vooral vanwege mijn werk.
Een echte Thaise vrouw zou dat echt niet accepteren, wat jij beschrijft.
95% van de Thaise vrouwen getrouwd met een NL man zijn afkomstig uit een bedenkelijk circuit.
Die zijn echt niet representatief voor de Thaise cultuur; ze onderschrijven wel alle vooroordelen.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
zaterdag 15 oktober 2011 om 18:22
quote:zammm schreef op 15 oktober 2011 @ 18:10:
Okay, dan is het niet zo handig misschien voor onze Justme.
En BK is ook behoorlijk overstroomd, dus niet echt een vakantiebestemming momenteel..
Ach, vlieg je naar Phuket.
Altijd goed.
Okay, dan is het niet zo handig misschien voor onze Justme.
En BK is ook behoorlijk overstroomd, dus niet echt een vakantiebestemming momenteel..
Ach, vlieg je naar Phuket.
Altijd goed.
zaterdag 15 oktober 2011 om 18:46
Eens met Jole en supersexysexual
Maar als vrouw wil ik niet teveel bespeeld worden hoor, ik denk dat je het bedoeld in de beginfase met flirten en veroveren.
Dat kan ik me nog indenken, dat dat aantrekkelijk is in het begin.
Maar ik val ook niet (meer) op de foute man. Dus voor mij is een typisch foute man een afknapper. Als er na een tijdje nog steeds spelletjes zouden worden gespeeld haak ik als vrouw af.
Dan is op de langere termijn de good guy toch het aantrekkelijkst voor een langere termijn relatie.
Ik zeg het maar even Justme dat er nog hoop is.
Maar als vrouw wil ik niet teveel bespeeld worden hoor, ik denk dat je het bedoeld in de beginfase met flirten en veroveren.
Dat kan ik me nog indenken, dat dat aantrekkelijk is in het begin.
Maar ik val ook niet (meer) op de foute man. Dus voor mij is een typisch foute man een afknapper. Als er na een tijdje nog steeds spelletjes zouden worden gespeeld haak ik als vrouw af.
Dan is op de langere termijn de good guy toch het aantrekkelijkst voor een langere termijn relatie.
Ik zeg het maar even Justme dat er nog hoop is.
zaterdag 15 oktober 2011 om 19:15
Palanja Hij zou ook voor een vrouw die al een kind heeft waarvan de vader niet meer in het spel is kunnen gaan! En hij opteert voor adoptie hé, dus zelf kinderen krijgen hoeft volgens mij dus niet per se. Maar ik blijf er toch bij dat hij beter af zou zijn met een soort van, net niet tweede moeder als het ware. Ik denk dat een vrouw die iets ouder is meer forgiving en begripvol voor hem zou zijn. Want hij is emotioneel toch wel wat kwetsbaar, dus hij moet geen wilde meid hebben die nog van alles wil doen en heel joie de vivre is en zo. Want TO zoekt denk ik een rustpunt en stabiliteit in een vrouw, hij wil settelen.
Wat de Thaise ladyboys betreft, helemaal met je eens. (hahahahahaha, ik kon het niet laten, sorry). Hij moet gewoon een Hollandse of een Antilliaanse of zo zoeken.
Xallie Waarom dan niet?
Is toch leuk joh, lekker het hof gemaakt worden, versierd worden. Maar op gegeven moment moet het idd wel afgelopen zijn met de infantiele fase. Het lijkt mij als ik mezelf even in jouw standpunt verplaats als vrouw ook niet leuk als een vent de hele tijd om me heen zou dartelen maar de echte arm om je heen vervolgens uitblijft. De good guy.... ja, ach.... Ik probeer dat even naar mezelf te vertalen. Ik weet niet of ik een heel erg braaf meiske op langere termijn nog leuk zou vinden hoor. Dan gaat de spanning er vrij snel vanaf. Geen brave burgerlijke ideale schoondochter types voor mij. Dat soort types trekken mij sowieso al niet. Ik moet altijd het gevoel blijven houden dat we aan elkaar gewaagd zijn. Geen saaie, ontzettend lieve knuffelrelatie waarin alles koek en ei is hoor! Ik hou van pit, een stoute meid die altijd wat geks doet. Een griet die me de hele slaapkamer doorgooit, een draak is en altijd wegkomt met haar streken (hihihi). Een partner in crime dus! Ik vind het ook zoooo heerlijk om er lekker stevig op los te flirten en te daten en zo. Het semi-single zijn, het gevoel van lekker ongebonden zijn en je ding kunnen doen wat meisjes betreft is top. Niet het gedoe van een relatie, maar wel je lol hebben. Ideaal! Wat een mooi spul is het toch hé, vrouwen....
Oh Zammm, wat is SS eigenlijk?
Wat de Thaise ladyboys betreft, helemaal met je eens. (hahahahahaha, ik kon het niet laten, sorry). Hij moet gewoon een Hollandse of een Antilliaanse of zo zoeken.
Xallie Waarom dan niet?

Oh Zammm, wat is SS eigenlijk?
zaterdag 15 oktober 2011 om 19:33
quote:Xallie Waarom dan niet?
Is toch leuk joh, lekker het hof gemaakt worden, versierd worden. Maar op gegeven moment moet het idd wel afgelopen zijn met de infantiele fase. Het lijkt mij als ik mezelf even in jouw standpunt verplaats als vrouw ook niet leuk als een vent de hele tijd om me heen zou dartelen maar de echte arm om je heen vervolgens uitblijft. De good guy.... ja, ach.... Ik probeer dat even naar mezelf te vertalen. Ik weet niet of ik een heel erg braaf meiske op langere termijn nog leuk zou vinden hoor. Dan gaat de spanning er vrij snel vanaf. Geen brave burgerlijke ideale schoondochter types voor mij. Dat soort types trekken mij sowieso al niet. Ik moet altijd het gevoel blijven houden dat we aan elkaar gewaagd zijn. Geen saaie, ontzettend lieve knuffelrelatie waarin alles koek en ei is hoor! Ik hou van pit, een stoute meid die altijd wat geks doet. Een griet die me de hele slaapkamer doorgooit, een draak is en altijd wegkomt met haar streken (hihihi). Een partner in crime dus! Ik vind het ook zoooo heerlijk om er lekker stevig op los te flirten en te daten en zo. Het semi-single zijn, het gevoel van lekker ongebonden zijn en je ding kunnen doen wat meisjes betreft is top. Niet het gedoe van een relatie, maar wel je lol hebben. Ideaal! Wat een mooi spul is het toch hé, vrouwen....En je weet zeker dat je geen bindingsangst hebt?

zaterdag 15 oktober 2011 om 20:05
Zammm Ok. Ik bedoelde ook niet zozeer het maken van een trip daar naartoe, maar het hierheen halen van een bruid. Die regels waren een jaar geleden toch verscherpt of zo? Je moet een bepaalde meervoud van het modale inkomen hebben geloof ik. Belachelijk trouwens, wat gaat de overheid het aan waar iemand een partner vandaan haalt?! Ik snap wel dat dat bedoeld is om mensen tegen te houden die hier in de steun terecht zouden komen, maar het is een heel verkeerde gedachte natuurlijk. De overheid op uw bankrekening, de overheid aan uw graf, de overheid in uw huiskamer, en nu dus ook de overheid in uw bed. Hmmm...
Xallie Cheaky girl
Xallie Cheaky girl

zaterdag 15 oktober 2011 om 20:26
Xallie Waarom vraag je me dit?
Ik hou teveel van vrouwen om me te moeten beperken tot eentje. Misschien wanneer ik 50 ben of zo dat ik dan zo langzamerhand eens ga denken aan settelen, maar ik zie me dat echt niet op korte termijn doen. Je moet er bij een vent altijd 10 jaar afhalen hé, dus ik ben pas 21 
Zammm Lijkt me idd handig dat TO dat doet, want stel dat 'ie dadelijk een meisje met klokkenspel importeert

Zammm Lijkt me idd handig dat TO dat doet, want stel dat 'ie dadelijk een meisje met klokkenspel importeert

zaterdag 15 oktober 2011 om 20:37
Wie zegt dat je er 10 jaar moet afhalen bij een man, i.v.m. de intelligentie en/of volwassenheid?
kan ik me nog voorstellen
Maar is dat je eigen theorietje of heb je dat ergens anders vandaan?
Och ik vroeg het me gewoon af, aangezien jij bepaalde info gaf
Je gaat je pas settelen op je 50ste? Maar dan zit je midden in je mid-life crisis, weet niet of dat een goed idee is...
kan ik me nog voorstellen
Maar is dat je eigen theorietje of heb je dat ergens anders vandaan?
Och ik vroeg het me gewoon af, aangezien jij bepaalde info gaf
Je gaat je pas settelen op je 50ste? Maar dan zit je midden in je mid-life crisis, weet niet of dat een goed idee is...