The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Ik heb 4x een jointje gerookt. Dat was 't en daar blijft 't ook bij. Leuk om te proberen maar dat was 't dan ook.

Heb jij wel eens in dronken toestand met iemand gezoend (of meer) waarvan je de volgende dag dacht.. omg!!!
Nee.

Heb je weleens zin om iemand een klap te geven?
In m'n hoofd kan ik sommige mensen wel wat aandoen ja... Maar ik zou 't nooit doen. Vind 't een veel te grote kick om 't op een andere manier op te lossen

Wie zou jij wel eens wakker willen schudden met een stevig gesprek (zonder weerwoord) ?
Een aantal ministers omdat ik vind dat ze echt op verkeerde dingen bezuinigen en sommige bezuinigen in de toekomst veel meer gaan kosten dan opleveren.

Wat is jouw slaapritueel?
Geen, eigenlijk. Soms lezen, soms spelletje op iPod, soms iets anders

Wat zou jij aan jezelf willen veranderen , maar lukt je maar steeds niet?
M'n gewicht.

Welke beroemdheid vind jij zwaar overrated?
O zovele Heb je even? Gordon, Albert Verlinde, Jensen, al die Volendamse volkszangertjes. En dan houd ik het bij de Nederlanders.

Wat is jouw lievelingsliedje, en waarom?
Nik Kershaw - Won't let the sun go down on me (titel zegt 't al een beetje he... Wordt 'n nummer op m'n uitvaartdienst) En waarom.. Dit liedje maakt m'n hele leven al iets los.. Iets onverklaarbaars. 't Riedeltje, 't sentiment... Verder heel veel nummers van Venice.

Welk liedje is voor jou heel betekenisvol?
Hoi Julia hoe is 't? (leuk liedje, ken hem nog van The Riddle, toch?)

Voor mij Californication

Aan welk tv-programma zou je wel eens mee willen doen?
Dit is hij nu!

Hey Lotteke! Hoe is 't met je?? Beetje hersteld van de operatie? Ja, klopt! 't Is van voor mijn tijd, maar helemaal top! The riddle ook, trouwens.

Aan een quiz achtig iets. Popquiz a gogo ofzo, lijkt me leuk!

Wat ga je morgen doen?
Ja, ik zat net via youtube te kijken, schrok me wild! Oude man geworden! Dan zie ik m toch liever met z'n jaren 80 kuif! :D
Hi! Ja, gaat prima, dank je, herstel sneller dan verwacht. En hoe is 't met jou?

Geen echte plannen, als het lekker weer is lekker naar buiten. Moet nog een beetje rustig aan doen.

In welke film had je wel een rol willen hebben, als wie en waarom?
Haha ja hij was best cute, achteraf bekeken wel een ukkie, volgens mij.
Met mij gaat 't redelijk. Vriend woont nog steeds bij moeder. Hij gaat even door een diep dal, moeilijk om toe te kijken. Maar 't gaat helemaal goedkomen! En de tijd dat we wel samen zijn, genieten we daar enorm van. Kwaliteittijd! Fijn om te horen dat 't herstel snel gaat! Wat had je nou precies, of wil je dat liever niet delen?

Ik had wel in....... euhm..... Ps. I love you willen spelen! Om eens lekker ongegeneerd met Gerard Butler EN Jeffrey Dean Morgan de lakens te delen ;) Nee, vind 't gewoon een prachtige film!

En jij?
Ik ben geopereerd aan mijn ogen. Klinkt eng, was het ook wel

Fijn dat het er weer wat zonniger uitziet voor jou en je vriend!

Ik had wel in een mooi kostuumdrama willen spelen, iets van Jane Austen ofzo. Of anders in The Talented Mr Ripley, zo lekker reizen in Italië, die film zag eruit als een feestje!

Welke tv-serie mogen ze van jou blijven herhalen?
Ok! Dat lijkt me inderdaad eng! Spannend! 't Is toch spannend hoe alles is als je weer wakker wordt. Dubbel fijn dat 't je allemaal is meegevallen!

Pushing Daisies! Dat vond ik echt een heerlijke serie..! Zo jammer dat er maar 3 seizoenen van zijn.

Was 't huwelijk voor jou wat je ervan verwacht had?
Nou zeker, je overgeven aan de narcose is op zich al een hele stap! haha Ik ga naar bed, anders krijg ik problemen met vriend/mantelzorg en ik ben toch niet getrouwd, dus mag niet antwoorden op volgende vraag! Truste
Trusten Lot
Goede tijden slechte tijden

Heb jij al een mooie winterjas gevonden? Of ben je net als ik ook nog op zoek?
Oeps, ik loop achter! Ik ben niet getrouwd, dus daar kan ik niet over mee praten!

Mijn vraag blijft staan
Lichtpuntjes, ik dacht dat gtst jouw antwoord was op de vraag over het huwelijk

Nee. Niet gevonden en niet zoekende. Kom er vast wel een tegen als het nodig is.

Hield jij vroeger een dagboek bij?
Lizzl, haha geweldig. Zo zou mijn huwelijk ook zijn denk ik

Ja, ik hield vroeger een dagboek bij. Alleen als het slecht ging, haha

Lees jij veel boeken?
De laatste tijd niet, maar dat wil ik wel weer oppakken. Ik heb hier nog zoveel boeken liggen.

Hoelang forum je hier al?
10 jaar, maar ook jaren niet actief en daarvoor andere nick,

Wat is/was je ontbijt vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven