The Never Ending Question nr. 83
zaterdag 15 oktober 2011 om 22:42
zaterdag 15 oktober 2011 om 23:55
Nik Kershaw - Won't let the sun go down on me (titel zegt 't al een beetje he... Wordt 'n nummer op m'n uitvaartdienst) En waarom.. Dit liedje maakt m'n hele leven al iets los.. Iets onverklaarbaars. 't Riedeltje, 't sentiment... Verder heel veel nummers van Venice.
Welk liedje is voor jou heel betekenisvol?
Welk liedje is voor jou heel betekenisvol?
zondag 16 oktober 2011 om 00:10
Met mij gaat 't redelijk. Vriend woont nog steeds bij moeder. Hij gaat even door een diep dal, moeilijk om toe te kijken. Maar 't gaat helemaal goedkomen! En de tijd dat we wel samen zijn, genieten we daar enorm van. Kwaliteittijd! Fijn om te horen dat 't herstel snel gaat! Wat had je nou precies, of wil je dat liever niet delen?
Ik had wel in....... euhm..... Ps. I love you willen spelen! Om eens lekker ongegeneerd met Gerard Butler EN Jeffrey Dean Morgan de lakens te delen
Nee, vind 't gewoon een prachtige film!
En jij?
Ik had wel in....... euhm..... Ps. I love you willen spelen! Om eens lekker ongegeneerd met Gerard Butler EN Jeffrey Dean Morgan de lakens te delen
En jij?
zondag 16 oktober 2011 om 00:15
Ik ben geopereerd aan mijn ogen. Klinkt eng, was het ook wel
Fijn dat het er weer wat zonniger uitziet voor jou en je vriend!
Ik had wel in een mooi kostuumdrama willen spelen, iets van Jane Austen ofzo. Of anders in The Talented Mr Ripley, zo lekker reizen in Italië, die film zag eruit als een feestje!
Welke tv-serie mogen ze van jou blijven herhalen?
Fijn dat het er weer wat zonniger uitziet voor jou en je vriend!
Ik had wel in een mooi kostuumdrama willen spelen, iets van Jane Austen ofzo. Of anders in The Talented Mr Ripley, zo lekker reizen in Italië, die film zag eruit als een feestje!
Welke tv-serie mogen ze van jou blijven herhalen?
zondag 16 oktober 2011 om 00:21
Ok! Dat lijkt me inderdaad eng! Spannend! 't Is toch spannend hoe alles is als je weer wakker wordt. Dubbel fijn dat 't je allemaal is meegevallen!
Pushing Daisies! Dat vond ik echt een heerlijke serie..! Zo jammer dat er maar 3 seizoenen van zijn.
Was 't huwelijk voor jou wat je ervan verwacht had?
Pushing Daisies! Dat vond ik echt een heerlijke serie..! Zo jammer dat er maar 3 seizoenen van zijn.
Was 't huwelijk voor jou wat je ervan verwacht had?