Toedeledokie
donderdag 13 oktober 2011 om 16:04
Lieve vriendinnen en vijandinnen (m/v),
Ik heb zojuist aan de mods gevraagd mijn account te anonimiseren. Ik ga met een lange welverdiende sabbatical. Het is tijd om afscheid te nemen omdat ik de laatste tijd meer last dan lust had van het forum. Ik ga niet Zwarte Pieten, laten we het er maar op houden dat het iets persoonlijks is. Het waren ruim 10 geweldige jaren. Heb vaak gelachen, was menig keer ontroerd, was soms ook kwaad en heb leuke wijven leren kennen. Ik noem geen namen, iedereen die me dierbaar is weet wie ik bedoel. Allen bedankt voor een geweldige tijd!
Zoenen (hoewel ik daar helemaal niet van hou) Meds.
Ik heb zojuist aan de mods gevraagd mijn account te anonimiseren. Ik ga met een lange welverdiende sabbatical. Het is tijd om afscheid te nemen omdat ik de laatste tijd meer last dan lust had van het forum. Ik ga niet Zwarte Pieten, laten we het er maar op houden dat het iets persoonlijks is. Het waren ruim 10 geweldige jaren. Heb vaak gelachen, was menig keer ontroerd, was soms ook kwaad en heb leuke wijven leren kennen. Ik noem geen namen, iedereen die me dierbaar is weet wie ik bedoel. Allen bedankt voor een geweldige tijd!
Zoenen (hoewel ik daar helemaal niet van hou) Meds.
zondag 16 oktober 2011 om 09:16
Jee Meds. Ik lees hier eigenlijk alleen nog maar, na 10 jaar Vivaforum heb ik alles wel gezegd, maar jou las ik altijd!
En jouw raad aan anderen heeft ook mij zetjes de goede kant op gegeven.
Ik snap niet dat de moderator je heeft laten gaan!
Het ga je goed... Het is je gegund maar wat zul je gemist worden!
(krijg er acuut jeukende uitslag en een vreetbui van)
Dikke klapzoen voor alles X
En jouw raad aan anderen heeft ook mij zetjes de goede kant op gegeven.
Ik snap niet dat de moderator je heeft laten gaan!
Het ga je goed... Het is je gegund maar wat zul je gemist worden!
(krijg er acuut jeukende uitslag en een vreetbui van)
Dikke klapzoen voor alles X
zondag 16 oktober 2011 om 09:38
zondag 16 oktober 2011 om 11:51
Meds, wat jammer dat je weg bent! Eén van de markantste figuren van het forum, een forumfossiel.
Ik zal je missen hier! Gelukkig kan een sabbatical ook kort zijn..
En ik snap dat gedoe niet over respect, of veer in je reet-topic. Ik ben blij dat Meds laat weten dat ze hier niet meer komt, toch raar als je iemand ineens niet meer leest.
Ik zal je missen hier! Gelukkig kan een sabbatical ook kort zijn..
En ik snap dat gedoe niet over respect, of veer in je reet-topic. Ik ben blij dat Meds laat weten dat ze hier niet meer komt, toch raar als je iemand ineens niet meer leest.
zondag 16 oktober 2011 om 13:33
quote:batwom schreef op 15 oktober 2011 @ 21:30:
Dit is toch stiekem een "veer in de reet topic"?
Niet stiekem hoor.
Gewoon openlijk.
Een monument van een vrouw nam afscheid en die krijgt daar reacties op. Over het algemeen positieve reacties. Hoe het verder genoemd wordt, veren of iets anders, lijkt me niet belangrijk.
Dit is toch stiekem een "veer in de reet topic"?
Niet stiekem hoor.
Gewoon openlijk.
Een monument van een vrouw nam afscheid en die krijgt daar reacties op. Over het algemeen positieve reacties. Hoe het verder genoemd wordt, veren of iets anders, lijkt me niet belangrijk.
zondag 16 oktober 2011 om 13:43
quote:eleonora schreef op 16 oktober 2011 @ 13:33:
[...]
Niet stiekem hoor.
Gewoon openlijk.
Excuus, ik nam het niet serieus genoeg vrees ik.
Het was als een "plagerijtje" bedoelt, moet er voortaan een bijzetten. Ik wens iedereen die vertrekt het beste.
[...]
Niet stiekem hoor.
Gewoon openlijk.
Excuus, ik nam het niet serieus genoeg vrees ik.
Het was als een "plagerijtje" bedoelt, moet er voortaan een bijzetten. Ik wens iedereen die vertrekt het beste.