The Never Ending Question nr. 83
zondag 16 oktober 2011 om 10:53
nee maar was het wel van plan bij een examen duits. Gelukkig was ik op het laatste moment te zwak want mijn vriendin die wel ging spieken op dezelfde manier werd direct betrapt en kreeg een 1 en moest naar de directeur. Haha ze was wel boos op me dat ik zo zwak was want nu was alleen zij de pineut.
Wanneer ben je voor het laatst naar de tandarts geweest?
Wanneer ben je voor het laatst naar de tandarts geweest?
zondag 16 oktober 2011 om 11:29
Nou das grappig zeg Elynn, ik wilde er precies hetzelfde neerzetten! Ook bijna 2 weken geleden naar tandarts en dinsdag polijstbeurtje! Ik moet alleen 7 november mijn verstandskies laten trekken in z-huis. Minder fraai.
Ja, ik kook iedere dag! Of vriend. Maar we halen niets.
Wat ligt al geruime tijd op je te wachten maar kom je gewoon niet aan toe?
Ja, ik kook iedere dag! Of vriend. Maar we halen niets.
Wat ligt al geruime tijd op je te wachten maar kom je gewoon niet aan toe?
zondag 16 oktober 2011 om 15:30
Ja, wil ik wel graag.. Misschien even een lekker stuk lopen. Muziekje op..
Wat heb jij pas geleden nog geleerd? (Zo wist ik voor afgelopen zondag niet, hoe het toch kon dat de witte bal bij een pooltafel altijd terug komt rollen en de andere ballen (die al in de gaten geschoten zijn) op hun plek blijven liggen.... best wel een beetje dom...)
Wat heb jij pas geleden nog geleerd? (Zo wist ik voor afgelopen zondag niet, hoe het toch kon dat de witte bal bij een pooltafel altijd terug komt rollen en de andere ballen (die al in de gaten geschoten zijn) op hun plek blijven liggen.... best wel een beetje dom...)
zondag 16 oktober 2011 om 17:42
Toevallig, Julia, ons synchroon getandarts.
Geen idee. Let er niet zo op. Best veel, vanwege dochter die drie keer per week voor voetbal traint en vriend die nogal 's met verf, klei, gips en dat soort zaken in de weer is. Draai zeker om de dag een was, als het niet meer is.
Welke soort taart vind je het lekkerst?
Geen idee. Let er niet zo op. Best veel, vanwege dochter die drie keer per week voor voetbal traint en vriend die nogal 's met verf, klei, gips en dat soort zaken in de weer is. Draai zeker om de dag een was, als het niet meer is.
Welke soort taart vind je het lekkerst?