Mode & Beauty alle pijlers

Black tie

16-10-2011 11:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik 'moet' mee.

Maar wat te dragen?

Wie kan mij helpen aan een leuke jurk, onder de knie, geen uitgesproken kleur. Mag lang, maar dan wel een soepel vallende stof.

Ik heb een buikje, maar die verbloem ik het liefst, dus strak is niets voor mij. En eigenlijk wil ik er niet teveel geld aan uit geven.

Dus veel wensen, klein budget in maat 40/42

En het liefst bestel ik hem, via internet.

Dus heeft iemand een gouden tip, de perfecte website, of zelf onlangs een leuke jurk gekocht, help deze mode nitwit.

Dank
Ik heb een keer een Black Tie feest gehad en ik droeg een cocktailjurk net op de knie. Ik was niet de enige die dat had. Ik had trouwens toen een jurk gekocht voor 30 euro bij de H&M van chiffon. Echt goedkoop. Daar kun je dus ook nog kijken.

H&M 39,-

H&M 29,- (misschien iets te casual, wel een mooie jurk)

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:galadriel schreef op 16 oktober 2011 @ 21:04:

Die rode vind ik mooi, even op de website kijken, dank je Maleficent.het handige van whekamp is dat je er een bups kan bestellen en de leukste hou je.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bovenste is zeker een mooie jurk.

De gelegenheid waar ik naar toe ga, daar ben ik waarschijnlijk de jongste, is vrij conservatief, dus denk wel dat het over de knie moet worden.
Misschien moet ik dat maar gewoon doen, kan ik ook eens kijken of zoiets mij staat.
quote:wittegeit schreef op 16 oktober 2011 @ 20:47:

Als je met je rechter muisknop op de afbeeldingen klikt, dan kom je bij Bonprix uit.Alles bij Bonprix vandaan
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Via jurkjes.nl kan je kijken naar jurkjes op verschillende websites.

ook heb ik dit nog gevonden via MP http://www.suitsyouwell.com/dames/avond ... galajurken geen idee of het wat is hoor! Ben nu enthousiast geworden en ook voor je aan het zoeken haha
quote:Tickel schreef op 16 oktober 2011 @ 21:51:

[...]

Alles bij Bonprix vandaan

Die heeft wel veel leuke kleding idd, heb er ook wel paar keer wat gekocht!

De ene keer is de kwaliteit wel beter dan de andere keer.
Ik heb er ook nog 2 hangen.... Maar steps heeft ook altijd leuke jurkjes de je vaker kan dragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven