37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is alleen na een lange relatie en kinderen, he. Die midlifecrisis.
Welnee die komt met of zonder lange relatie of kinderen...

Daarin zijn mannen wat verlaat...
Tegen die tijd denken ze pas eindelijk eens goed na over het leven hè.... Hee klopt die 10 of 20 jaar verschil toch nog...
@ Sexy,

Moedertje met kind; met je eens!

Adoptie door een alleenstaande man met weinig ervaring met kinderen; geen goed idee.

Ik geloof ook niet dat het kans van slagen heeft.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Natuurlijk niet, je zal dat kind maar wezen.
quote:zammm schreef op 15 oktober 2011 @ 20:53:

Natuurlijk niet, je zal dat kind maar wezen.Nou ja zeg..
Februari, sorry, maar ik ben het met Palanja en Zammm eens. Ik zie mij ook geen kind opvoeden. Ik heb ook geen ervaring met kinderen, en heb te weinig sociale vaardigheden.
World of Warcraft: Legion
quote:palanja schreef op 15 oktober 2011 @ 20:51:

Moedertje met kind; met je eens!

Adoptie door een alleenstaande man met weinig ervaring met kinderen; geen goed idee.

Ik geloof ook niet dat het kans van slagen heeft.

Waar halen jullie die regels vandaan? Hoe kan men ervaring met kinderen hebben als hij/zij die nog niet heeft?

Ook ervaringen opbouwen op het gebied van relaties vind ik niet meer dan de andere gebruiken voor eigen ervaring, want als dat niet zo was, zou je met elkaar blijven en had je maar 1 ervaring en zou er geen sprake zijn van "ervaring" geweest.
Xallie Nou, dan moet ik je helaas teleurstellen kind, want ik ben wel degelijk met m'n toekomst bezig. Maar ik wil gewoon graag nog met heel erg veel chickjes spelen want ik vind vrouwen gewoon veel te leuk :D Echter, er is nog hoop schat, ooit zal Sexy zich heus wel binden ;) misschien :P En die midlife crisis ga ik nooit krijgen! :D

Palanja Helemaal eens. Want TO moet eerst nog een ontzettende make-over doormaken op mentaal vlak, en eventueel ook uiterlijk. En dan nog eens een keer een inhaalslag maken, ervaring met v rouwen opbouwen, ontmaagd worden en zo. Waar zou hij trouwens gebleven zijn?.... Hij reageert ook niet op onze tips.
kind?

Nou blijf jij maar met je chickies spelen, ventje...

Nou ja, beter dit dan dat ie dat stiekem naast een vaste relatie doet.

Dat rondneuken bedoel ik.
Justme37 heeft 'm gesmeerd, Sexy.
Xallie Ja Kind ja. Das elke vrouw toch ;) Don't worrie, I have lots of fun. I'm a man ;)

idd Zammm, wat volwassen mensen met onderling goedvinden doen moeten ze zelf weten hé. Ik ben er altijd van meet af aan eerlijk in dat ze met me mogen spelen maar dat ik geen relatie wil, dus dat ligt geheel bij hun. Ik draag daar geen verantwoordelijkheid voor. Een vrouw bedriegen in een relatie zou ik echt nooit doen. Dat laatste beetje fatsoen heb ik nog wel :D Maar voorlopig is het nog allemaal lang leven de lol. Ik ben nog zo jong joh, ik kan me altijd nog wel binden maar heb die behoefte nu gewoon niet (itt rondneuken) en iedereen weet waar ze [niet] aan toe is...
Ah das ook lullig Hans, misschien voelde hij zich niet meer door ons serieus genomen of zo. Speel je trouwens ook weleens wat anders dan WoW? Ik ben persoonlijk helemaal gek van de Max Payne sequel, echt supertof spel. Vooral deel 2 is goed (zeker als je met Mona speelt!!!). CoD serie heb ik bijvoorbeeld nooit echt helemaal wat aan gevonden, was er gauw klaar mee want ik vind dat toch te kinderlijk. Verder vind ik F.E.A.R. ook gaaf. Is Civilization daarnaast niet wat voor jou? Want dat is ook strategy based.

Oh trouwens, vanwaar je gemis aan sociale vaardigheden? En wie heeft ze wel joh wat kinderen betreft, ik vind kinderen persoonlijk echt een vrouwending :D Wij mannen hebben daar meestal niks mee.
Ik speel af en toe WoW, soms heb ik meer zin in, soms minder. Civ heb ik een paar keer gespeeld; ik kom door tijdgebrek er niet meer aanb toe.

Ik heb een vorm van autisme. Ik vind kinderen ook een vrouwending. Ook door autisme, zie ik mij geen kinderen opvoeden.
@ Sexy,

Hoe oud ben jij, als ik vragen mag?

Zelf ben ik 42 en nam, op een uitzondering na, relaties niet echt serieus tot na mijn 30ste.

Daarvoor had ik ook meer sex relaties dan serieus.

Moraal van het verhaal; kinderen zijn zeker geen vrouwending, maar daar kom je pas achter wanneer je ze zelf hebt.

Ik heb er 2 en bij de geboorte van de oudste maakte mijn hersens kortsluiting!

Daarna was ik een verantwoordelijke vader die zijn leven heel anders ging bekijken.

Dus... misschien kom je nog wel eens op je woorden terug.

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Duurt ook veels te lang eigenlijk, ik vind de ancient times nooit zo leuk. Ik wil zsm modern age. Wat ik altijd deed was bijvoorbeeld ook Barbarian activity op restless instellen. Komen ze de hele tijd rottigheid uithalen en moet je daar weer ingrijpen met bijvoorbeeld pantserinfanterie of zo :D Lekker hakken en prakken. Wat zo leuk is aan civilization is de onverwachte conflictualiteit, itt bij de gangbare shooters waarin alles al voorgeprogrammeerd is en je er op gegeven moment op routine doorheen gaat. Maar ik game ook nauwelijks meer hoor, geen tijd voor joh.

Asperger? Ik wil trouwens ook geen kinderen. Maar misschien dat ik in een later stadium van m'n leven wel een meisje (of beter twee, anders is die ene ook maar zo alleen) zou willen adopteren, of een pleegdochter of zo, want meisjes zijn wel leuk! Echt kleine vrouwen hé) Er zijn zoveel kinderen in weeshuizen joh op de wereld, dat vind ik heel triest. Ben dus niet totaal ongevoelig wat betreft kinderen. Een zoon zou ik alleen echt niet willen.
Palanaja toevallig! Zie de tweede alinea in mijn post aan Hans. Maar voorlopig zie ik het echt niet gebeuren, ik vind vrouwen in al hun diversiteit en verschijningsvormen daar veels te leuke wezens voor. Een relatie kan altijd nog, maar dan moet je écht de ware tegen komen. De settledrang is er bij mij voorlopig zeker niet, ik ben nou eenmaal hopeloos polygaam. Laat mij svp nog heel wat jaartjes in de snoepdoos toeven :D Want candy zijn ze! :D
Oh ik ben 31 (bijna 32) trouwens.
quote:sexysexual schreef op 16 oktober 2011 @ 22:50:

Palanaja toevallig! Zie de tweede alinea in mijn post aan Hans. Maar voorlopig zie ik het echt niet gebeuren, ik vind vrouwen in al hun diversiteit en verschijningsvormen daar veels te leuke wezens voor. Een relatie kan altijd nog, maar dan moet je écht de ware tegen komen. De settledrang is er bij mij voorlopig zeker niet, ik ben nou eenmaal hopeloos polygaam. Laat mij svp nog heel wat jaartjes in de snoepdoos toeven :D Want candy zijn ze! :D

Je houdt het liever oppervlakkig, dan blijven ze inderdaad leuker dan wanneer je de diepgang zoekt.

Althans meestal..... sorry dames.....

Ach, ik hoop voor jou dat je er niet in blijft hangen.

Uiteondelijk verander ook jij en dat zul je nu snel gaan merken.

Ik verwacht dat je binnen een jaar of 3 plotseling dingen die je altijd als fantastisch hebt ervaren als saai gaat ervaren.

Zo gaat dat meestal....
quote:Je houdt het liever oppervlakkig, dan blijven ze inderdaad leuker dan wanneer je de diepgang zoekt.

Althans meestal..... sorry dames.....

Ik denk dat dat dan eerder aan jezelf ligt in die levensfase en wat je wilt en waarvoor je kiest, dan aan het andere geslacht...
quote:xalliesuper schreef op 16 oktober 2011 @ 23:00:

[...]

Ik denk dat dat dan eerder aan jezelf ligt in die levensfase en wat je wilt en waarvoor je kiest, dan aan het andere geslacht...Kan ik niet ontkennen, Tinkerbell.
Goh zijn we het ook es een keer eens
quote:xalliesuper schreef op 16 oktober 2011 @ 23:21:

Goh zijn we het ook es een keer eens

Zijn we het zo vaak oneens dan?

Ik ben vandaag wat kwetsbaar dus ik zal wel mijn gebruikelijke tegendraadsheid kwijt zijn.

Wanneer ik morgen weer uit het dalletje ben 'probeer ik wel weer mijn irritante zelf te zijn.
Ach gossie ben je kwetsbaar vandaag, wil je erover praten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven