second opinion eigen rekening of zorgverzekeraar?
zaterdag 1 oktober 2011 om 23:06
Even een vraagje.
2 maanden geleden ben ik gelaserd in een privekliniek. Omdat mijn herstel niet echt voorspoedig gaat wil ik graag een second opinion van een andere oogarts dan de oogarts van de kliniek waar ik behandeld ben. Nu heb ik op de site van een ziekenhuis hier in de buurt gelezen dat je zonder doorverwijzing een afspraak kunt maken.
Kan deze rekening ingediend worden bij de zorgverzekeraar of komt deze voor mijn rekening?
Ter info: zilveren kruis achmea stap 2
Alvast bedankt
2 maanden geleden ben ik gelaserd in een privekliniek. Omdat mijn herstel niet echt voorspoedig gaat wil ik graag een second opinion van een andere oogarts dan de oogarts van de kliniek waar ik behandeld ben. Nu heb ik op de site van een ziekenhuis hier in de buurt gelezen dat je zonder doorverwijzing een afspraak kunt maken.
Kan deze rekening ingediend worden bij de zorgverzekeraar of komt deze voor mijn rekening?
Ter info: zilveren kruis achmea stap 2
Alvast bedankt
maandag 17 oktober 2011 om 21:37
quote:klara114 schreef op 17 oktober 2011 @ 20:17:
Ik zal jullie uit de droom helpen, je hoeft maar naar de huisarts te gaan voor een 2e opinie, dus een verwijzing.
Dan betaald je zorgverzekering altijd.
Ik ben van een ziekenhuisoogarts naar een privekliniek in Velp gegaan, prima hulp van een arts uit ander academisch zhs.
Dus vlug naar je huisarts voor verwijzing.
klaartje
en wat is hier anders aan dan wat ik al meerdere malen vertelde hier?
en ohja..ik werk bij Achmea..duss
Ik zal jullie uit de droom helpen, je hoeft maar naar de huisarts te gaan voor een 2e opinie, dus een verwijzing.
Ik ben van een ziekenhuisoogarts naar een privekliniek in Velp gegaan, prima hulp van een arts uit ander academisch zhs.
klaartje
en wat is hier anders aan dan wat ik al meerdere malen vertelde hier?
en ohja..ik werk bij Achmea..duss
maandag 17 oktober 2011 om 22:24
quote:klara114 schreef op 17 oktober 2011 @ 20:17:
klaartje
Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer zo verschrikkelijk mosterd te zijn in een topic? Doe je het erom?
@ Winkelfanaat, hoe gaat het nu met je?
klaartje
Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer zo verschrikkelijk mosterd te zijn in een topic? Doe je het erom?
@ Winkelfanaat, hoe gaat het nu met je?
dinsdag 18 oktober 2011 om 09:49
Ja ik blijf een beetje in een cirkeltje hangen. Durf de stap nog niet te zetten voor een second opinion. Iets met erg bijgelovig, slechte energie...
Volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak bij de oogarts. Mocht ik daar weer een onbevredigd gevoel krijgen dan wordt de stap misschien wat makkelijker...
Tot zover dus nog geen verbetering, bedankt voor het vragen.
Volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak bij de oogarts. Mocht ik daar weer een onbevredigd gevoel krijgen dan wordt de stap misschien wat makkelijker...
Tot zover dus nog geen verbetering, bedankt voor het vragen.
woensdag 26 oktober 2011 om 19:48