Geld & Recht alle pijlers

second opinion eigen rekening of zorgverzekeraar?

01-10-2011 23:06 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje.

2 maanden geleden ben ik gelaserd in een privekliniek. Omdat mijn herstel niet echt voorspoedig gaat wil ik graag een second opinion van een andere oogarts dan de oogarts van de kliniek waar ik behandeld ben. Nu heb ik op de site van een ziekenhuis hier in de buurt gelezen dat je zonder doorverwijzing een afspraak kunt maken.

Kan deze rekening ingediend worden bij de zorgverzekeraar of komt deze voor mijn rekening?

Ter info: zilveren kruis achmea stap 2

Alvast bedankt
quote:klara114 schreef op 17 oktober 2011 @ 20:17:

Ik zal jullie uit de droom helpen, je hoeft maar naar de huisarts te gaan voor een 2e opinie, dus een verwijzing.

Dan betaald je zorgverzekering altijd.

Ik ben van een ziekenhuisoogarts naar een privekliniek in Velp gegaan, prima hulp van een arts uit ander academisch zhs.

Dus vlug naar je huisarts voor verwijzing.

klaartje

en wat is hier anders aan dan wat ik al meerdere malen vertelde hier?

en ohja..ik werk bij Achmea..duss
quote:klara114 schreef op 17 oktober 2011 @ 20:17:

Ik zal jullie uit de droom helpen, je hoeft maar naar de huisarts te gaan voor een 2e opinie, dus een verwijzing.

Dan betaald je zorgverzekering altijd.

Ik ben van een ziekenhuisoogarts naar een privekliniek in Velp gegaan, prima hulp van een arts uit ander academisch zhs.

Dus vlug naar je huisarts voor verwijzing.

klaartje

Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer zo verschrikkelijk mosterd te zijn in een topic? Doe je het erom?

@ Winkelfanaat, hoe gaat het nu met je?
Ja ik blijf een beetje in een cirkeltje hangen. Durf de stap nog niet te zetten voor een second opinion. Iets met erg bijgelovig, slechte energie...

Volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak bij de oogarts. Mocht ik daar weer een onbevredigd gevoel krijgen dan wordt de stap misschien wat makkelijker...

Tot zover dus nog geen verbetering, bedankt voor het vragen.
Flowerbombje,

wat doe ik verkeerd, ik geef alleen tips die ik zelf meegemaakt heb.

Dan, wat is mosterd zijn op een topic, ik beledig niemand, laat ieder in zijn waarde, en zeker jou als je zo reageerd.

Tjonge jonge, hier begrijp ik helemaal niks van.
mosterd...als in mosterd na de maaltijd klara114

het antwoord is allang gegeven en dan kom jij er nog een keer achteraan met weer hetzelfde en je doet of je het wiel hebt uitgevonden.

Dat is mosterd dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven