appartement London
woensdag 19 oktober 2011 om 22:00
Mij partner en ik willen in dec graag naar Londen.
Qua vlucht is het allemaal niet prijzig. Alleen als ik naar de hotels kijk zijn we al snel veel geld kwijt voor 2 nachten excl. Ontbijt. En andere bijkomende kosten.
Vorig jaar zijn we naar Barcelona gegaan en hadden we een particulier appartement kunnen huren. Dat was uit eindelijk veel goedkoper en relaxter.
Dus wil vragen of iemand zo'n appartement / studio weet? Eventueel met nog een huisgenoot.
Datum 16, 17, december.
Thx allemaal
Qua vlucht is het allemaal niet prijzig. Alleen als ik naar de hotels kijk zijn we al snel veel geld kwijt voor 2 nachten excl. Ontbijt. En andere bijkomende kosten.
Vorig jaar zijn we naar Barcelona gegaan en hadden we een particulier appartement kunnen huren. Dat was uit eindelijk veel goedkoper en relaxter.
Dus wil vragen of iemand zo'n appartement / studio weet? Eventueel met nog een huisgenoot.
Datum 16, 17, december.
Thx allemaal
woensdag 19 oktober 2011 om 22:45
Londen is duur.... Ik heb wel eens in een appartement van apartmentsapart.com gezeten. Was op zich prima, maar wel vrij veel gedoe om de sleutel te krijgen (half Londen door met je koffer is ook niet alles). Zou ik voor twee nachten niet doen. Als je goedkoop wilt, niet naar Londen gaan, kijken of je via-via ergens kunt logeren, of heeeel veel googelen. Ik heb wel eens 150 Euro betaald voor twee nachten in een 4/5 sterren hotel op een hele mooie plek, inclusief uitgebreid Engels ontbijt. Maar dat heeft me wel een paar uur flink zoeken gekost.