Anale stimulatie

21-10-2011 00:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik ben een jongen van begin 30 en mijn vriendin en ik hebben ontdekt dat ik anale simulatie bij mij lekker vindt. Mijn vriendin heeft mij reeds een aantal maal anaal verwend met een sling met balletjes en ook met een kleine dildo.

Stimulatie van de prostaat is nog niet echt onder de knie.

Nu hebbem we de stap genomen om een strap-on dildo aan te schaffen bij PABO. Deze zal binnen enkele dagen binnenkomen...

Ik zou hier graag ervaringen met andere jongens en meisjes willen uitwisselen die ervaring hebben met anale verwennerij bij jongens en ervaringe met strap on dildo.

Tips, ervaringen en trucs.
Een jongen van begin 30? Mallerd....
En dat kom je doen op een VROUWEN forum?

Dat is net zo iets als dat ik op het SCANIA vrachtwagen forum een vraag over tampons kom stellen niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha Summerdance
Ik ben een meisje van 57. Mag ik ook meeschrijven of ben ik niet helemaal je doelgroep?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:cccc666 schreef op 21 oktober 2011 @ 00:14:

Hallo allemaal,

ik ben een jongen van begin 30 en mijn vriendin en ik hebben ontdekt dat ik anale simulatie bij mij lekker vindt. Mijn vriendin heeft mij reeds een aantal maal anaal verwend met een sling met balletjes en ook met een kleine dildo.

Stimulatie van de prostaat is nog niet echt onder de knie.

Nu hebbem we de stap genomen om een strap-on dildo aan te schaffen bij PABO. Deze zal binnen enkele dagen binnenkomen...

Ik zou hier graag ervaringen met andere jongens en meisjes willen uitwisselen die ervaring hebben met anale verwennerij bij jongens en ervaringe met strap on dildo.

Tips, ervaringen en trucs. Oh my fucking god!
met anale verwennerij bij jongens

ieeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.............!!!!!!!!!!!!!!
google op kinky en forum ofzow..
"Tips, ervaringen en trucs."

Koop de allergrootste en dikste buttplug die je kan vinden.

Zet hem op een stevige ondergrond.

Smeer er een klein beetje glijmiddel op, en op het topje van de buttplug een beetje vicks vaporub (voor de tintelende sensatie).

Trek je tangaslip uit, ga er gehurkt boven zitten, en zakken maar met je kontje! Nee nee niet inhouden halverwege, ja het doet pijn, maar ik zeg maar zo alles rekt vanzelf op! Doorbijten kanjer en the pleasure is yours!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2011 @ 00:33:

Ik ben een meisje van 57. Mag ik ook meeschrijven of ben ik niet helemaal je doelgroep?En ik ben een jochie van 45!
World of Warcraft: Legion
Mijn vriendin heeft mij reeds een aantal maal anaal verwend met een sling met balletjes .

Toevallig gisteravond het programma gezien over jonge dokters....Eén van de jonge (assistent) vrouwelijke dokters moest een balletje verwijderen uit de anus van een patiënt...wat een klus had ze daar aan!
@nammma... Daar moest ik dus ook aan denken LOL
Ja, dat heb ik ook gezien. Wat een joekel, hè? Hij kon naderhand wel een geboortekaartje sturen.
Home is where your wifi connects automatically.
[quote]cccc666 schreef op 21 oktober 2011 @ 00:14:

Hallo allemaal,

ik ben een jongen van begin 30 :

FYI: jongens (en meisjes) zijn nooit ouder dan 25.
Vies.
De preutse lol-reacties hier zijn m.i. veel kinderachtiger dan het feit dat TO zichzelf een "jongen" noemt.

Ik zou trouwens geen spul bij de PABO bestellen... slechte site... maar da's een ander verhaal.
he jakkie....
Wat is er mis met anale verwennerij?

Al die moderne vivavrouwtjes doen toch ook anaal? Zelfs als ze het niet lekker vinden. Omdat het nu eenmaal moet. Net als je kut scheren.

TO, als jij het lekker vindt, en je vriendin het je graag geeft, gewoon doen. Je boft maar met zo'n partner. Ruimdenkender dan de meeste vrouwtjes hier.
quote:willem1959 schreef op 21 oktober 2011 @ 21:02:

Wat is er mis met anale verwennerij?

Al die moderne vivavrouwtjes doen toch ook anaal? Ikke niet hoor. Mijn anus is een uitgang en geen ingang, brrr ik moet er niet aan denken. Waarmee ik natuurlijk niemand zijn anale genot wil ontzeggen, maar ga me nou alsjeblieft niks in de kont leggen Willempie.
anoniem_119269 wijzigde dit bericht op 21-10-2011 21:07
Reden: komma veranderd in een punt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven