Lekker eten op Texel

25-10-2011 20:19 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend ga ik met mijn nieuwe lover doorbrengen op Texel. Iemand tips voor een leuk en lekker restaurant waar we kunnen eten?
Er wordt hier naast mij op de bank geroepen De Worsteltent. Ondanks dat de naam wat dubieus is (in mijn ogen) schijnt het wel een goede tent te zijn.

Ben persoonlijk nog nooit op Texel geweest, dus ik zou het je niet kunnen zeggen.

Linkje naar de menukaart
Thanks! Ga eens kijken!
Als je geld over hebt: By Jef
In de Koog zit een heel lekkere Pizzeria.

In den Burg kan je heerlijk spareribs eten.

Maar ja,is persoonlijk natuurlijk.
De Smulpot in Den Burg
't vierspan - Den Burg

rotisserie - Oosterend

Ook weer het hogere segment, maar je vraagt om lekker eten en geen ranzige pizza's (sorry sorry sorry, kon het niet laten)
in ieder geval niet de chinees in de koog. Wij zijn daar 1 keer naar toe geweest. Duurde 20 min. voordat we iemand zagen die vroeg wat we wilde drinken, een half uur later kregen we het drankje. Weer een kwartier later kregen we 2 menu kaarten, na nog geen 5 minuten kwam de serveerster weer die aangaf dat we het nu door moesten geven want ze hadden de menu kaarten nodig voor andere klanten. Vreemd want er zat eigenlijk niemand. We zijn zonder te eten weg gegaan.

Wel lekker maxima in de koog!
http://www.topido.nl/welkom.htm

Heerlijk en goede recensies. Hebben allerlei zelfgemaakte likeurtjes (dus neem een taxi )
quote:AeroJo schreef op 25 oktober 2011 @ 20:25:

Er wordt hier naast mij op de bank geroepen De Worsteltent. Ondanks dat de naam wat dubieus is (in mijn ogen) schijnt het wel een goede tent te zijn.

Ben persoonlijk nog nooit op Texel geweest, dus ik zou het je niet kunnen zeggen.

Linkje naar de menukaartAls je op het menu kijkt blijkt er toch een grappig en toch wel lief verhaaltje achter die dubieuze naam te schuilen
Paal 28, mooi uitzicht, heerlijke spareribs!
Het restaurant van hotel Greenside in De Koog: Wambinge.

Niet goedkoop, wel heel erg lekker eten.
Kijk ook eens op iens.nl, daar staat een behoorlijke lijst van restaurants met een rapportcijfer boven de 8!
Bij Jeff!

Zo super verwend dat we daar zijn! Heerlijk (al moet je een aardige duit meenemen)

Het Schoutenhuis, gerechies (tapa's achtig diner) op sien texels. Een proeverijtje van allerlei gerechtjes in kleine porties! Leuke gastheren die hun vak verstaan en lekker eten.

De worsteltent! Anders dan anders gerechten gebaseerd op de Italliaanse keuken. Wij lunchen er regelmatig! Goede ongedwongen sfeer in een super mooie oude boerderij.

Of als je van trendy houd moet je naar dat ene restaurant aan het begin (vanaf de boot gezien) van de dorpsstraat in de Koog. Voor in het restaurant is het hip, met banken en knusse tafeltjes (achterin in het een familierestaurant met gillende koters in verkleedkleren) eten is niet bijzonder maar wel lekker.

Kan niet op de naam komen *zucht*
Quinty heet dat restaurant in de koog.

Trouwens Klif 12 is ook leuk, theater dinner! Kijk maar op de site.
Dank jullie wel voor alle reacties! Ik ga eens wat sites bekijken!
Worsteltent!!!!
Hoi Nik16Nik,

Ik weet geen "goede" lees poepsjieke romantische restaurants op texel, maar in de Rog kun je heerlijk en ook heel knus eten. Bel ze vantevoren even om te vragen of je moet reserveren.

http://www.derog.nl/

Dan heb je op het noordelijkste puntje nog

"Strandpaviljoen Kaap Noord"

Dat is prachtig en de enige op die plek.. Supermooi uitzicht. De eigenaren zijn Karin en Jan, dat zijn echt Schatten van mensen. Ze hebben nu ook een dochtertje van bijna 1, ze heet Mare. Ze zijn horeca-toppers, maar oprecht lief en zorgzaam in hart en ziel. De moeite waard om even langs te gaan want het uitzicht is super, en zij zijn de beste gastheer en dame die je je kunt treffen. Zij zullen je ook de beste tips kunnen geven. Vraag maar gewoon, dat vinden ze ook superleuk!

groetjes van Saskia
quote:saskiazz schreef op 26 oktober 2011 @ 13:03:

Ze hebben nu ook een dochtertje van bijna 1, ze heet Mare.

Tenzij erg goed klaargemaakt is dit niet echt relevant bij het zoeken naar een goed restaurant toch?

quote:slowdance schreef op 25 oktober 2011 @ 20:39:

Als je geld over hebt: By JefDaar hebben wij ook lekker gegeten. Je kunt opgeven wat je wel en niet lekker vindt en dan koken zij een menu van zoveel gangen als je wilt. Ze waren ook heel vriendelijk voor onze kinderen.
quote:kusunum schreef op 26 oktober 2011 @ 16:01:

[...]

Tenzij erg goed klaargemaakt is dit niet echt relevant bij het zoeken naar een goed restaurant toch?

[afbeelding]
Ik zou wel even checken of die strandtenten er nog zijn.want veel strandtenten worden voor 1 november opgeruimd
quote:ladytruckster schreef op 25 oktober 2011 @ 20:39:

In de Koog zit een heel lekkere Pizzeria.

In den Burg kan je heerlijk spareribs eten.

Maar ja,is persoonlijk natuurlijk.

Zou er maar één pizzeria zitten in De Koog?
quote:saskiazz schreef op 26 oktober 2011 @ 13:03:

Dan heb je op het noordelijkste puntje nog

"Strandpaviljoen Kaap Noord"

Dat is prachtig en de enige op die plek.. Supermooi uitzicht. De eigenaren zijn Karin en Jan, dat zijn echt Schatten van mensen. Ze hebben nu ook een dochtertje van bijna 1, ze heet Mare. Ze zijn horeca-toppers, maar oprecht lief en zorgzaam in hart en ziel. De moeite waard om even langs te gaan want het uitzicht is super, en zij zijn de beste gastheer en dame die je je kunt treffen. Zij zullen je ook de beste tips kunnen geven. Vraag maar gewoon, dat vinden ze ook superleuk!

groetjes van Saskia

Schaapje of Lammetje had ik leuker gevonden
Quatro, er zit 1 echte pizzeria in de Koog (tussen de Super en de Lidl) voor de rest restaurantjes die ook pizza verkopen. En ja ze maken goede pizza's en pasta's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven