Whats App op Nokia c301, maarrr..:
woensdag 26 oktober 2011 om 07:46
Misschien weet iemand dit, ik heb whats app op mijn Nokia c3-01 geinstalleerd. Na de installatie bleef in mijn display de 'g' aan van open GPRS verbinding. Heb het er toen maar weer afgehaald
Staat ook op de site van what's app voor Nokia's ; 'Kan ik bij WhatsApp uitloggen en de verbinding verbreken?
Helaas niet. De applicatie werkt volgens het "Altijd online"-principe, precies zoals dit het geval is bij sms-berichten. '
Ik wil toch even checken voor ik straks een giga rekening heb; betekend open GPRS dat je altijd online bent maar niet altijd betaald voor al die tijd?
Staat ook op de site van what's app voor Nokia's ; 'Kan ik bij WhatsApp uitloggen en de verbinding verbreken?
Helaas niet. De applicatie werkt volgens het "Altijd online"-principe, precies zoals dit het geval is bij sms-berichten. '
Ik wil toch even checken voor ik straks een giga rekening heb; betekend open GPRS dat je altijd online bent maar niet altijd betaald voor al die tijd?
woensdag 26 oktober 2011 om 08:20
Je betaald voor het "roamen" de data die hij dus ophaalt. Dat is als je niet word gewatsappt heel weinig tot niks, maar wel als je een berichtje krijgt.
Ik weet niet of je een data abbo hebt bij je abbo?
Ik heb een BB en daarbij een internetbundel van 500mb, daar ping whatsapp en forum ik mee, ga er nooit overheen terwijl ik een intensief gebruikster ben.
Ik weet niet of je een data abbo hebt bij je abbo?
Ik heb een BB en daarbij een internetbundel van 500mb, daar ping whatsapp en forum ik mee, ga er nooit overheen terwijl ik een intensief gebruikster ben.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 26 oktober 2011 om 15:53
"maaique, 7 uur geleden
Netjes Mali!
Ik heb onbeperkt en maak echt 3gb of meer per maand op met whatsapp, forum, FB, mail etc..
Maar dat komt misschien omdat ik geen internet thuis heb haha"
Okey, haha jij hebt geen internet thuis, ik wel dat scheelt dan wel idd!
@TO, ik zou niet gaan internetten als je geen data bundel hebt. Dat gaat je waarschijnlijk handel vol geld kosten. Kan je beter even bij je provider informeren over een bundel.
Netjes Mali!
Ik heb onbeperkt en maak echt 3gb of meer per maand op met whatsapp, forum, FB, mail etc..
Maar dat komt misschien omdat ik geen internet thuis heb haha"
Okey, haha jij hebt geen internet thuis, ik wel dat scheelt dan wel idd!
@TO, ik zou niet gaan internetten als je geen data bundel hebt. Dat gaat je waarschijnlijk handel vol geld kosten. Kan je beter even bij je provider informeren over een bundel.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.