Daten

25-10-2011 09:30 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu weer een aantal jaren single en ben heel gelukkig als single. Op dit moment wil ik mijn horizon wel weer verbreden door te gaan daten.

Waar ik tegen aan loop is dat ik geen leuke mannen tegen kom, omdat ik niet veel uit ga. Nu ben ik op een datingsite gaan staan en krijg hier ook regelmatig reacties op, alleen op het moment dat we afspreken, is het altijd een tegenvaller. Of ze zijn niet eerlijk geweest (getrouwd maar een slecht huwelijk!) of de foto is van 10 jaar terug.

Hebben jullie hier ook ervaring mee?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-10-2011 17:35
Reden: hengelen
% gewijzigd
Waarom niet gewoon met een vriendin gezellig in het weekend de stad in? A
[quote]happysander schreef op 25 oktober 2011 @ 09:32:

[...]

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
We hebben een man in de aanbieding! Alle krolse katten reageren!

Sorrie hoor Happy......Grapje.
Is die vent uit dit topic niks voor jou?

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/129953?
Ik heb dezelfde ervaring als jou! De foto klopt totaal niet en wat ze schrijven is vaak te mooi om waar te zijn. één keer ben ik wel verliefd geworden op een man die ik via Lexa heb leren kennen. Maar later kwam ik erachter dat hij grote psychische problemen had. Ik ben er zelf huiverig voor om nog op een datingsite te gaan staan.
Zeg dames, jullie vragen waar de leuke heren zitten en op het moment dat een man zich presenteert is het ook niet goed!

Ik ben een aantrekkelijke man en op zoek naar een lieve vrouw. Je hebt datingsites in overvloed maar op dit forum zitten ook single vrouwen die op zoek zijn.
quote:thijs72 schreef op 25 oktober 2011 @ 10:19:

Is die vent uit dit topic niks voor jou?

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/129953?

Thijs,

Ik kan niets uit je onderstaande link halen?
Het spijt me Sander, maar mijn vraag is naar ervaringen in de datingwebsites. Persoonlijk vind ik dat je jezelf nogal opdringt.
quote:happysander schreef op 25 oktober 2011 @ 14:07:

Zeg dames, jullie vragen waar de leuke heren zitten en op het moment dat een man zich presenteert is het ook niet goed!

Ik ben een aantrekkelijke man en op zoek naar een lieve vrouw. Je hebt datingsites in overvloed maar op dit forum zitten ook single vrouwen die op zoek zijn.Jij bent het type dat darkrooms bezoekt? Want kennelijk maakt het jou niet uit hoe de vrouw van je dromen eruit ziet en zij kan ook niet bepaald beoordelen hoe Happysander ( ) eruit ziet. Of dat hij 250 km verderop woont en griezelige hobby's heeft, dat soort "triviale" dingen...
Zeg happysander, daar zitten we niet op te wachten hoor.
Beter te laat dan over tijd.
Beste 3D kaartje,

heb jij alleen op deze datingsite gestaan, want je hebt ook van die singlefeesten. Ik vraag me af of dat beter is om naar toe te gaan.
Sophie, sorry, ik zie dat dat topic inmiddels al weer verwijderd is. Anyway, het was een grapje, daar ging het over een rampzalige man, aso-type uit Maaskantje. ;)
leuke mannen ontmoet je meestal via je vrienden/familie, tenminste dat is mijn ervaring. vraag hen of ze een date voor je weten!

Happysander, dit is hengenlen wat je doet en dat mag niet hier, hup, terug naar de datingsite jij
Dag Sophie,

Je kunt ook uitgaan via nieuwemensenlerenkennen.nl of iets dergelijks. Je komt dan mensen met dezelfde hobby tegen als je bijv. van wandelen houdt, of fotografie, of juist echt naar feesten gaan. Dus daar kun je echt kiezen. En niet iedereen komt er voor een relatie, maar ook voor vriendschappen. Dus laagdrempelig en niet zo opdringerig als sommigen (lees: happysander) hier...
In de kroeg, op straat, op feestjes, tijdens uitgaan. Met een vriendin of alleen.

Ik kom regelmatig in contact met leuke mannen. Natuurlijk niet allemaal geschikt als relatie materiaal.

Maar je ziet wat je krijgt. Via een datingsite is dat toch moeilijker. Je ziet alleen een paar foto's en een leuke tekst.

Moet maar afwachten of dat allemaal ook klopt.
Op stap gaan heeft mij niet geholpen. Daar kwam ik alleen maar mannen tegen die hun leven zo wel prima vonden, 2x in de week in de kroeg en af en toe een scharrel.

Met het online daten juist alleen maar goede ervaringen. Ik heb zo'n 25 leuke mannen ontmoet. Geen haken en ogen, maar net die klik niet. Met de 26e man die ik 'gedownload' heb, daar ben ik nu mee getrouwd.
Here I am - now what are your other two wishes...
Jeetje ShamRock, 25 keer een date en de 26e keer raak. Eigenlijk best wel veel missers toch? Maar gelukkig dat het toch gelukt is.

Voor mezelf kijk ik nog even rond in het gewone uitgaan e.d.
quote:happysander schreef op 25 oktober 2011 @ 09:32:

Hey Sophie,

Ik ben een leuke man!

Staf dus.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hahahahaha geweldig
Blinkie, 25, ongeveer dan, is niet zo veel hoor. En het waren allemaal leuke afspraakjes, da's toch niet erg. Ik ga er ook niet direct vanuit om de liefde van mijn leven te ontmoeten. In eerste instantie gewoon een leuke avond. Heel leuk toen de 26e raak was.

In mijn twintiger jaren ook minstens wel met 25 mannen gescharreld in de kroeg. Ik zie het verschil niet zo.
Here I am - now what are your other two wishes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven