geweer knutselen surprise

26-10-2011 21:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een 18-jarige jongen getrokken met surprise, hij wilt volgend jaar het leger in dus een geweer of iets dergelijks lijkt mij dan wel leuk om te knutselen. Maar: hoe???

Ik ben niet zo creatief, en vind op internet geen voorbeelden.

Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken? Of iemand een ander leuk idee? Alvast bedankt voor het meedenken!
Wcrolletjes aan elkaar plakken en zwart verven? Dan kun je er ook nog een cadeautje in kwijt Zoiets?
Paar lege keukenrollen en wcrollen aan elkaar plakken misschien?
Maak een namaak bom. Kan je ook makkelijker een kado in doen. Een lekke voetbal, door de midden snijden, kado erin doen en een lontje eruit, zwart verven of beplakken de bol en Voila.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja aan wc-rolletjes had ik ook al gedacht, maar misschien was er nog een andere manier..

In ieder geval bedankt!

En dat van die bom is ook echt een leuk idee!!
Je kunt ook eens kijken op marktplaats of bij action naar een goedkope speelgoedhelm. Cadeau erin, dichtmaken met een stuk stof of karton.

Zelf papiermacheen kan ook, ballon opblazen en vanaf boven tot halverwege bedekken. Paar laagjes en dan model erin maken. Schilderen in camouflage. Voor het mooi een netje erover en riempje eraan.
Hee Helene! * even off topic* Alles goed met je?
Hi! Gaat wel weer goed hoor, dank je!

Met jou ook?
Zat eerder te denken aan pvc buis, daar maakten wij vroegr ook miniluchtbuksjes mee, met besjes enzo schieten. Het lijkt dan al meteen heel wat. Als je het dan zwart verft en met karton een handvat maakt, waar je het cadeautje in kunt doen. Handvat is niet juiste woord, de greep bedoel ik.

Succes!
quote:helene31 schreef op 26 oktober 2011 @ 21:43:

Je kunt ook eens kijken op marktplaats of bij action naar een goedkope speelgoedhelm. Cadeau erin, dichtmaken met een stuk stof of karton.

Zelf papiermacheen kan ook, ballon opblazen en vanaf boven tot halverwege bedekken. Paar laagjes en dan model erin maken. Schilderen in camouflage. Voor het mooi een netje erover en riempje eraan.Hier in de buurt zit een dumpzaak met legerspullen, is ook veel te krijgen denk ik. Neem aan dat zulke dumpzaken wel door heel NL zitten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, ik bedenk me trouwens iets leuks, maar wel heel goor.

Een stormbaan maken. Een plastic bak (of kartonnen doos aan de binnenkant lakken) van ongeveer 10 cm hoog aan de buitenkant beplakken met groen papier of mos. Het cadeautje in een waterdichte zak of doos doen. De bak volstorten met 'modder'. (Aarde, zand en wat water mengen. Voor een slijmerig effect een groen potje slijm of wat shampoo erdoor doen.)

De massa vlak voor vertrek in de bak storten en een net erover spannen. Eventueel een poppetje fröbelen dat deze jongen moet voorstellen.
Bedankt allemaal, wat een leuke (goede) ideeen!

Zo wordt het toch nog wat!
quote:helene31 schreef op 26 oktober 2011 @ 21:56:

Hi! Gaat wel weer goed hoor, dank je!

Met jou ook?

Ja hoor

*on topic* Met PVC buizen kun je misschien iets in elkaar zetten. Zwart tape erom wikkelen.
Maak een baret.

http://hobby.blogo.nl/201 ... n-werkbeschrijving-baret/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je nog een lapje groene stof hebt: een miniatuurtentje. Gewoon een stuk hout/karton/plaat en daarop twee stokje, lijntje ertussen. Stof eroverheen.
Een tank(auto) heeft rechtere vormen, da's makkelijker maken.

Zoiets is toch best na te maken?
http://www.dumpert.nl/med ... 9b/ping_pong_pistool.html
Ik zou een tank maken. De rupsbanden van golfkarton de wagen zelf van een kartonnnen doos. De loop van pvc-buis of een opgerold stuk karton. Alles legergroen verven.

De baret van BGB vind ik ook een leuke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven