De Prikbitches

22-08-2011 16:02 2509 berichten
Tijd voor een nieuw topic!

Klik HIER om naar het nieuwe prikbitches topic te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bij deze wil ik me even voorstellen en meepraten over hetgeen ons allen bezig houdt. Ik ben 35 en goedoeman 27. Wij zijn al 6 jaar samen (nooit ac gebruikt) en in mei 2010 een mk gehad. Daarna een bbz in mei 2011 operatief verwijderd dmv laparascopie en een hoop gedoe daarna (cyste en flinke onsteking op rechtereierstok en dikke infectie in rechtereileider, na bbz kapotte linkereileider en niet doorgankelijke rechtereileider) besloten te gaan voor een 2e diagnostische lapa. Daar kwam dus de kapotte linkereileider uit en de rechtereileider niet doorgankelijk, die ze hebben getracht door te spuiten dmv een hsg onderzoeks, endometriose zagen ze ook dus was het plaatje compleet. We hebben nu besloten te starten met IVF ook met mijn leeftijd in het achterhoofd.

A.s. maandag 1e gesprek bij fertiarts voor spoedIVf. Hoop dat we snel gaan starten. Ik ben een groentje op dit gebied. Ga nu dus even 90 pagina's lezen...

Ik vind het echt heel erg rot dat er mensen zoals ik bestaan die niet op eigen kracht zwanger kunnen raken/worden. MAAR gelukkig is de gezondheidszorg wel zo ver dat we in ieder geval meer mogelijkheden hebben dan 50 jaar geleden

Daar houd ik me maar aan vast...

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaaltje!
Goedoes welkom hier!! Je hoeft echt niet alle 90 paginas te lezen hoor, dit is al het zoveelste deel van dit topic. Vraag wat je wil vragen, ook al is die vraag al 100 keer gesteld, maakt niets uit! Spannend dat jullie voor IVF gaan, heftige voorgeschiedenis heb je hoor.
Welkom Goedoes! En ga je aub niet door 90 pagina's worstelen! Er staat een samenvatting in de openingspost van de meesten van ons en je komt er vanzelf een beetje in.

Heb je vragen, stel ze. Er zit zoveel ervaring hier op het forum.

voor de prikbitch die het zo enorm hard kan gebruiken nu. En een enorme voor Dolfijn, ik moest ook direct aan jou denken.
Goedoes welkom!
Lekker laten leven...
Hai Eva, vorige keer 11 follikels, 6 goede eicellen en 3 bevruchtingen. 1 gestopt met delen op dag 4, 2 teruggeplaatst.

Mijn buik rommelt wel, ik hoop heel erg dat het goed gaat.
Lekker laten leven...
Magic, lief van je hoor!

Van die pijnstilling heb ik nog nooit gehoord. Ach, als het maar goed werkt! Hopelijk krijg je overmogen goed nieuws en zijn er veel mooie follikels.

Eva, merk je al wat aan je lijf?

Dolfijn

Goedoes, inderdaad niet helemaal dit topic gaan lezen hoor! Lees vanaf nu wat mee en als je vragen hebt, stel ze gewoon. En je hoeft niet op iedereen uitgebreid te reageren. Zo moeilijk in het begin om iedereen te volgen, haast niet te doen.
quote:MagiC_ schreef op 27 oktober 2011 @ 19:35:

Okay... ben even compleet van de wap door het nieuws op onze Hyves. Wat erg... Dikke knuffel!

Ja, vreselijk nieuws hè! Ik wist het gisteren al (we hebben contact over en weer omdat we ongeveer even ver waren), maar ik wist niet wat ik wel en niet mocht schrijven. Ik ben er ook echt verdrietig van.
Oké Magic dat was dus een mooie score vorige keer! Nog maar even afwachten tot zaterdag, moeilijk hè dat wachten.

Alle kadootjes ingepakt met liefzoon?

Kaetje, ja ik heb de hele dag al menstruatie krampen dus hopelijk zet het snel door!

Ik heb net even een paar lekkere dingen besteld bij Lush, vond wel dat ik mezelf even mag verwennen;-)

Straks jonge dokters van het olvg kijken, kijkt iemand hier ook? Vond het vorige week erg leuk, met dat sexspeeltje dat was blijven zitten
Dolfijn, je bent een hele lieve schat. Dikke voor jou! Zo lief hoe jij ook nu weer voor een ander klaarstaat, terwijl het ook je eigen verdriet raakt.
Blog.. Knuffel! Wat een verdriet weer...

Dolfijn ook een hele lieve, warme knuffel...

Eva, ik hoop ook voor jou dat je menstruatie snel op gang komt.

En ja; kadootjes zijn ingepakt. Liefzoon is altijd erg enthousiast als het om feestjes gaat. Wat is Lush? Heb ik nog nooit van gehoord? En jonge dokters en sexspeeltjes?? Moet je me even kort uitleggen hoor. Klinkt spannend, haha...

Kaet; maakt niet uit hoe het heet, als ik maar voor pampus lig.
Lekker laten leven...
Lush is zon zeepjeswinkel, ruikt allemaal heerlijk èn ziet eruit als snoep!

Haha is een real live programma over artsen in opleiding in een zkh in amsterdam. Vorige week was er een mannelijke patient die een rubber balletje in zijn anus had zitten, die kwam binnen op de spoedeisende
Lush rules!!! Ooooooh, wat is dat heerlijk spul zeg! Ik ben gek op de bruisballen en schuimblokken voor in bad. Eva, na de kerst hebben ze altijd een actie waarbij je voor elke zoveel euro een kerstkado bij je bestelling krijgt. Dan grijp ik altijd dubbel mijn kans

Nu heb je het wel extra verdiend om lekker bij de Lush te brassen.

Dat programma ken ik niet. Ik ben gek op detectives en politieseries etc. dus wij kijken naar sbs6 vanavond.

Magic, precies, als je maar goed van de wereld bent!
Meld !

Ook een groentje !

Niet op forum, maar wel met ivf.

Medicijnen zijn in huis en binnen paar dagen eerste start.

Hoop dat ik hier mag meepraten.

Nu al te moe om alles bij te lezen. Sluit me ook vaak even af voor alle emoties ( die ik lees bv.)

Vragen komen, inlezen komt ook !

Ben Matan, Amsterdam, lieve Vent, eerste poging dus.
Thanks Dolfijn!

Kaetje: ik blokkeerde even een paar minuten, maar heb wel doorgezet. Als ik het niet zie zitten, vraag ik mijn man. Heb wel een paar kleine druppies gemist geloof ik. Is dat erg?
quote:ciccietta schreef op 27 oktober 2011 @ 23:09:

Kaetje: ik blokkeerde even een paar minuten, maar heb wel doorgezet. Als ik het niet zie zitten, vraag ik mijn man. Heb wel een paar kleine druppies gemist geloof ik. Is dat erg?

Nee joh, tuurlijk niet!

Welkom Matan!
Goedemorgen allemaal,

Thanks Blog, dat had ik ff nodig!

Fijn dat jouw zwangetschap voorspoedig verloopt. Ik begrijp uit jullie reacties over Hyves, dat het bij een oud-gediende niet zo is. Afschuwelijk! Knuffel voor haar.

Ook een knuffel voor Dolfijn en de andere zwangere dames! Zulk nieuws hakt er bij jullie ook in lijkt me.

Op naar het weekend!
Hoi CC, wow! Ik las dat je begonnen bent met het prikken. Knap hoor en het gaat hartstikke goed. En een drupje missen kan helemaal geen kwaad.

Matan, hartelijk welkom hier! Praat lekker met ons mee en vraag wat je maar wil vragen.

Okay, Kaetje en Eva; Lush dus. Ik ga zo maar eens even googlen... Ik had er echt nog nooit van gehoord. Klinkt heerlijk!! Ik hou erg van bad-verwennerij dingetjes.

En Eva; hahahaha, wat stom! Ook ik ben erg gek op alle crimeseries; dus het werd the Mentalist en Castle.

Karan hoe gaat het? Ben erg benieuwd... Hoe voel je je? Begint het nieuws nu echt door te dringen? Ik hoop dat je je goed voelt!

Het sombere gevoel van gisteren is weer een beetje minder geworden gelukkig. Dat moet ook, want Magicman is jarig! Net op bed alle kadootjes en knuffels gekregen en nu mag hij nog even uitslapen.
Lekker laten leven...
Magic, gefeliciteerd met manlief!!! Fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt.

Martan, welkom!

CC jeeh een echte prikbitch nu! Knap hoor, de eerste keren zijn volgens mij het moeilijkst (zegt de held die zichzelf niet durfde te prikken)

Eva, dank je, ik moet eens nieuwe foto's maken, De profielfoto is alweer 2 maanden oud, schaam schaam... Ik ben meer op facebook te vinden geloof ik....
Magic, gefeliciteerd met je man! En sterkte alvast voor de echo morgen. Ik duim voor een goede score :-)
Floortje; gave foto's inderdaad! Wat leuk om te zien hoe je daar woont! En je hebt een prachtige buik! Super!

CC, dankjewel, lief van je.
Lekker laten leven...
Magic volgens mij heb ik echt meer op facebook staan, hyves ehm is beetje 2de keus. Dus als je op facebook zit mag je me best opzoeken daar hoor.

Bedankt voor het buikcompliment, ben er ook wel blij mee. Was beetje bang dat ik nogal vierkant zou worden gezien postuur maar dat valt gelukkig erg mee!

Al was ik met liefde vierkant geworden hoor, maar je snapt vast wat ik bedoel!
Hi Floor, is bij mij hetzelfde; sterker nog; hyves is voor mij alleen maar voor de bitches. Maar ik vind het wel heel fijn om bij iedereen een gezicht te leren kennen. Facebook is bij mij ook nummer 1. Ik heb je gevonden!

En natuurlijk maakt het niet uit hoe je draagt, maar je draagt heel mooi!
Lekker laten leven...
Hoi meiden,

Mag ik hier ook meeschrijven ajb?

Ik heb hier al behoorlijk wat gelezen maar lang niet alles, hoop dat dat niet erg is?

Wij zijn nu anderhalf jaar ongeveer bezig met proberen zwanger te worden maar op een vroege MK na een jaar gelezen gebeurt er niets. Sinds kort bij de fertiliteitsarts en aankomende dinsdag heb ik een HSG.

We hebben inmiddels 2 mislukte samenlevingstesten achter de rug. Er waren bij mij geen tekenen van een eisprong en dus geen vruchtbaar slijm en dus een mislukte samenlevingstest. Ik ben altijd keurig op tijd ongesteld (32 dagen) maar deze keer een week later. Heb dus geen/niet altijd eisprong ? Er is bloedgeprikt op hormonen. 14 nov krijgen we de uitslag van alles. Ik heb wel veel eitjes blijkbaar, het is een kwestie van rijpen zei de gyn. Man heeft antistoffen trouwens. Deed de arts heel laconiek over maar ik lees toch ook andere verhalen.

Ik weet niet of jullie dit herkennen maar ik ben dus behoorlijk bang. Bang nu voor het HSG onderzoek. Bang voor het hele traject wat gaat komen, bang dat we nooit een kind krijgen. Ik ben bijna 38 , man ook. Hoelang hebben we nog? En ondertussen wordt iedereen zwanger. Ik werk in een bedrijf met heel veel vrouwen en de ene zwangere na de andere. Vorige week mn vriendin , meteen de 2e keer raak. Ik weet niet zo goed wat ik er bij moet voelen. Het maakt me verdrietig, zoiets.

Bedankt voor het lezen! Ik denk dat ik nog best veel vragen heb maar dat komt later nog wel.
Welkom Cahuita!

Zo te lezen heb je al flink wat meegemaakt. Je angst voor de toekomst is heel herkenbaar en ook heel begrijpelijk. Het is nogal wat allemaal.

Schrijf lekker mee, vraag wat je wil vragen en vooral heel veel sterkte!

Ik duim voor je voor dinsdag, dat het allemaal meevalt!
Lekker laten leven...
sorry even ego:

bah net weer gebeld met uitkeringsinstantie, nog steeds geen beslissing of ik nou maandag met verlof mag... Grrrr, maar wel een beslissing over het bedrag wat ik per dag ga krijgen...

Nou dat komt niet eens in de buurt bij wat ik het afgelopen jaar verdient heb. Ik zou 80% van mijn inkomen moeten krijgen, volgens mij is dit 50% ofzo. Ik snap er geen bal van hoe zit berekend hebben maar kloppen doet het niet. Bah bah bah, ik heb me de hele zomer de pest gewerkt en daar zie ik dan niets van terug??? Ik ga straks met manlief naar het kantoor, want nu wil ik tekst en uitleg..

bah ik baal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven