Huispak
donderdag 27 oktober 2011 om 20:03
Ben wel benieuwd hoe anderen daar over denken.
Trek jij na een dag werken/studeren/whatever lekker een makkelijk huispak aan, of blijf jij tot je naar bed gaat gewoon je kleren aanhouden.
Ik ben single, dus geen hond die ernaar kijkt (behalve mijn twee katten ) zou je zeggen, maar ik merk dat ik het niet leuk meer vind. Om dus thuis in een trainingsbroek en een wijde trui op de bank te zitten. Ik voel me er zo onverzorgd door.
Maar ja, opgedirkt blijven vind ik ook niets.
Wat doen jullie?
Trek jij na een dag werken/studeren/whatever lekker een makkelijk huispak aan, of blijf jij tot je naar bed gaat gewoon je kleren aanhouden.
Ik ben single, dus geen hond die ernaar kijkt (behalve mijn twee katten ) zou je zeggen, maar ik merk dat ik het niet leuk meer vind. Om dus thuis in een trainingsbroek en een wijde trui op de bank te zitten. Ik voel me er zo onverzorgd door.
Maar ja, opgedirkt blijven vind ik ook niets.
Wat doen jullie?
vrijdag 28 oktober 2011 om 13:36
Ik werk 's middags/'s avonds dus kleedt me meerdere keren per dag om. Overdag vaak een mooie spijkerbroek met hakken, tijdens werk een donkere broek en zwarte blouse, en als ik klaar ben meestal meteen een pyamabroek. Als ik vroeg klaar ben maar nog wel naar beneden moet om af te sluiten bijv. trek ik iets van een jurkje met legging om maillot aan omdat m'n werkkleding vol kattenharen zit als ik daarmee op de bank neerplof...
Als ik vrij ben trek ik meestal iets makkelijkers aan als de kleine op bed ligt en ik zeker weet dat ik niet meer wordt opgeroepen om te helpen.
Als ik vrij ben trek ik meestal iets makkelijkers aan als de kleine op bed ligt en ik zeker weet dat ik niet meer wordt opgeroepen om te helpen.
vrijdag 28 oktober 2011 om 20:00
quote:blinkie123 schreef op 28 oktober 2011 @ 11:04:
Stel dat er aangebeld wordt en er staat een leuke knul voor de deur. Dan zou ik er niet slonzig uit willen zien.Dat probleem heb ik dan weer niet, want ik doe 's avonds standaard de deur niet meer open als ik niemand verwacht. Onverwachte gasten hebben dus pech. En degene die altijd - dus ook 's avonds welkom is, heeft zelf een sleutel en mag zichzelf dus binnenlaten. Voor die persoon maakt het ook niet uit hoe ik eruit zie. Het is dan toch zo uit
Stel dat er aangebeld wordt en er staat een leuke knul voor de deur. Dan zou ik er niet slonzig uit willen zien.Dat probleem heb ik dan weer niet, want ik doe 's avonds standaard de deur niet meer open als ik niemand verwacht. Onverwachte gasten hebben dus pech. En degene die altijd - dus ook 's avonds welkom is, heeft zelf een sleutel en mag zichzelf dus binnenlaten. Voor die persoon maakt het ook niet uit hoe ik eruit zie. Het is dan toch zo uit
vrijdag 28 oktober 2011 om 20:09
Ik droeg thuis altijd hetzelfde als naar mijn werk en hield dat gewoon aan tot bedtijd. Maar tegenwoordig werk ik om medische redenen fulltime vanuit huis en dat huis deel ik met een enthousiaste jonge hond. Het gevolg is dat ik thuis eigenlijk alleen nog maar in comfortabele oude vodden rond loop. Comfortabel ivm de medische klachten en vodden ivm de hond. Als ik iets aantrek wat mooi of nieuw is, dan zit er 100% zeker voor het eind van de dag een scheur, gat of flinke vlek in!
vrijdag 28 oktober 2011 om 22:02
zaterdag 29 oktober 2011 om 13:57
Zoals ik eerder schreef doe ik ook aan 'flodderen' en 'slonzen' als ik thuis ben. En ik ben véél thuis, want ik werk niet. Heb twee hondjes en drie katten. Dan moet het allemaal wel makkelijk zijn wat ik aanheb en vooral niet chic ofzo.
Maar ik heb een vriend gehad, die me tegen het einde van de relatie eens subtiel meedeelde dat hij het belachelijk vond dat ik er 's avonds zo bij zat. Dat vond hij niet kunnen en niet aantrekkelijk.
En als hij nu zélf altijd strak en netjes erbij liep... (de eikel!). De enige kleding die hem nog een beetje aantrekkelijk maakte, was samen met mij gekocht.
Maar ik heb een vriend gehad, die me tegen het einde van de relatie eens subtiel meedeelde dat hij het belachelijk vond dat ik er 's avonds zo bij zat. Dat vond hij niet kunnen en niet aantrekkelijk.
En als hij nu zélf altijd strak en netjes erbij liep... (de eikel!). De enige kleding die hem nog een beetje aantrekkelijk maakte, was samen met mij gekocht.
zaterdag 29 oktober 2011 om 14:54
Ik doe alleen aan flodderen en slonzen...what a woord als ik
in het weekend uitslaap en dan ontbijt ik op mijn gemak in mijn
pyjama of housedress.Maar voor de rest hou ik de kleren aan die ik s'ochtends heb aangedaan en al ga ik het huis niet uit dan maak ik me alsnog op en draag dan wat ik leuk vind,casual,sportief of sjiek.Als ik s'avonds douch dan doe ik wel
mijn pyjama of housedress aan als ik niet meer weghoef en het dan al 22:00 uur is.Waarom ik dat zo doe?Omdat ik het zo het
fijnste vind.
in het weekend uitslaap en dan ontbijt ik op mijn gemak in mijn
pyjama of housedress.Maar voor de rest hou ik de kleren aan die ik s'ochtends heb aangedaan en al ga ik het huis niet uit dan maak ik me alsnog op en draag dan wat ik leuk vind,casual,sportief of sjiek.Als ik s'avonds douch dan doe ik wel
mijn pyjama of housedress aan als ik niet meer weghoef en het dan al 22:00 uur is.Waarom ik dat zo doe?Omdat ik het zo het
fijnste vind.
zaterdag 29 oktober 2011 om 21:07
zondag 30 oktober 2011 om 22:16
mmm.hoe ouder ik word hoe slonziger dus als ik thuis ben lekker in een trainingsbroek en oude trui in huis rommelen, het boeit me dan echt niet hoe ik eruit zie.In mijn vrije tijd loop ik het liefst rond in spijkerbroek en makkelijke fleece trui. Vroeger moest ik tip top eruitzien als ik de deur uitging ook al was het maar voor een boodschap nu,boeit het me niet zo, ook weer een voordeel van ouder worden.
maandag 31 oktober 2011 om 10:22
Toen ik nog alleen woonde ging de pyjamabroek gewoonweg aan. Nu heb ik een jaar een vriend en zit ik eigenlijk altijd netjes in dagelijkse kleding op de bank (behalve het weekend).
Maar nu ga ik samenwonen en ben ik dus een beetje op zoek naar wat sexiere huiskleding, want ik dat opdirken een beetje moe. Dus binnenkort ga ik dit eens bestellen:
Lekker comfy maar ook sexy om naar te kijken voor vriend. En als er bezoek komt kan ik er een hemdje onder aan trekken.
Maar nu ga ik samenwonen en ben ik dus een beetje op zoek naar wat sexiere huiskleding, want ik dat opdirken een beetje moe. Dus binnenkort ga ik dit eens bestellen:
Lekker comfy maar ook sexy om naar te kijken voor vriend. En als er bezoek komt kan ik er een hemdje onder aan trekken.
woensdag 2 november 2011 om 17:09
Ben er nog steeds niet helemaal uit. Wil liever helemaal geen huispak, want hoewel ik alleen ben en ik voor niemand 's avonds de deur opendoe, voel ik me een enorme slons. Maar goed, als ik dan al die reacties lees van andere huispakken, joggingbroeken, etc dan denk ik ook weer: mwah.
Ik heb nu voor mezelf een tussenweg. Geen wijde joggingbroek met wijd t-shirt meer, maar lekkerzittende kleding echt voor in huis, wat er ook nog een beetje uitziet. Zoiets als BarbaraAnn. Maar dan zonder BH en met topje.
Ik heb nu voor mezelf een tussenweg. Geen wijde joggingbroek met wijd t-shirt meer, maar lekkerzittende kleding echt voor in huis, wat er ook nog een beetje uitziet. Zoiets als BarbaraAnn. Maar dan zonder BH en met topje.
woensdag 2 november 2011 om 17:15
woensdag 2 november 2011 om 17:17
Ik heb afgelopen weekend een fleece pyjama gekocht - fouter kan natuurlijk niet. Maar lekker dat ie zit! Zodra ik thuis ben gaat de werkkleding uit en de pyjama aan, heeeeeerlijk....
Edit: dat plaatje hierboven is toch ook gewoon een pyjama? Ja, toegegeven, dat meisje ziet er sexy uit zo, maar bij bij zou die pyjama dus gewoon als een....pyjama staan
Edit: dat plaatje hierboven is toch ook gewoon een pyjama? Ja, toegegeven, dat meisje ziet er sexy uit zo, maar bij bij zou die pyjama dus gewoon als een....pyjama staan
woensdag 2 november 2011 om 20:05
Hi, heerlijk om thuis makkelijke kleding te dragen maar ik probeer om er ook een veetje leuk uit te zien, dus ik draag meestal een legging, lang strak topje en daarover een lang vest van eenzelfde soort materiaal als het topje maar dan ruim vallend..
Heb trouwens mn vriend ook zover gekregen, die doet nu ook een joggingbroek aan als hij thuis is, maar wel ook een leuke uiteraard
Heb trouwens mn vriend ook zover gekregen, die doet nu ook een joggingbroek aan als hij thuis is, maar wel ook een leuke uiteraard