Verboden voor mannen!
zaterdag 29 oktober 2011 om 01:25
Meelezen en reageren op het viva-forum leek mij een leuke, leerzame, doch luchtige bezigheid. Openlijk gedachten uitwisselen en meedenken en er iets van opsteken. Je kwetsbaar opstellen en kijken wat dat brengt.
Hoewel ik regelmatig zie dat er genoeg vrouwen opbouwend reageren wanneer ik als man reageer in een topic, ervaar ik regelmatig ook een hoop verbale agressie.
Is het forum alleen voor vrouwen?
Hoewel ik regelmatig zie dat er genoeg vrouwen opbouwend reageren wanneer ik als man reageer in een topic, ervaar ik regelmatig ook een hoop verbale agressie.
zaterdag 29 oktober 2011 om 01:30
quote:amand1969 schreef op 29 oktober 2011 @ 01:25:
Meelezen en reageren op het viva-forum leek mij een leuke, leerzame, doch luchtige bezigheid. Openlijk gedachten uitwisselen en meedenken en er iets van opsteken. Je kwetsbaar opstellen en kijken wat dat brengt.
zaterdag 29 oktober 2011 om 01:43
Ik weet niet wat die exen van je je allemaal hebben aangedaan, maar besef wel dat niet alle vrouwen vreselijke krengen zijn.
Komop man, kruip eens uit die slachtofferrol!
Ik ga toch ook niet op het Mens Health forum (bestaat dat?) verkondigen dat alle mannen notoire vreemdgangers zijn die mij hebben gebruikt en dat mijn exen niets voor me over hebben en macht over hun kinderen uitspelen?!
Om dan vervolgens een topic te openen dat het best een leuk forum is, maar dat sommige mannen wat agressief reageren...
Komop man, kruip eens uit die slachtofferrol!
Ik ga toch ook niet op het Mens Health forum (bestaat dat?) verkondigen dat alle mannen notoire vreemdgangers zijn die mij hebben gebruikt en dat mijn exen niets voor me over hebben en macht over hun kinderen uitspelen?!
Om dan vervolgens een topic te openen dat het best een leuk forum is, maar dat sommige mannen wat agressief reageren...
zaterdag 29 oktober 2011 om 01:45
zaterdag 29 oktober 2011 om 02:21
quote:Aubrey schreef op 29 oktober 2011 @ 02:06:
Amand is een beetje op zijn pik getrapt omdat hij zonder condoom wil neuken en er door verschillende forummers op werd gewezen dat dat onverantwoordelijk gedrag is als je alleen maar rond wil sletten.
Wat zielig! Je zal maar zo'n probleem hebben!
* ga nu echt naar bed*
Amand is een beetje op zijn pik getrapt omdat hij zonder condoom wil neuken en er door verschillende forummers op werd gewezen dat dat onverantwoordelijk gedrag is als je alleen maar rond wil sletten.
Wat zielig! Je zal maar zo'n probleem hebben!
* ga nu echt naar bed*
zaterdag 29 oktober 2011 om 03:02
quote:amand1969 schreef op 29 oktober 2011 @ 01:25:
In jouw geval een schop onder je hol
In jouw geval een schop onder je hol
zaterdag 29 oktober 2011 om 03:04
zaterdag 29 oktober 2011 om 07:35
Ah, is Armand er zo een.
En toen zeiden die nare vrouwen (altijd die wijven weer) op dit, voor pakweg 98% uit vrouwen bestaande forum, dat hij een rund was?
Bah, nare meiden.
Discriminatie, dat is het.
Ah, is Armand er zo een.
En toen zeiden die nare vrouwen (altijd die wijven weer) op dit, voor pakweg 98% uit vrouwen bestaande forum, dat hij een rund was?
Bah, nare meiden.
Discriminatie, dat is het.
zaterdag 29 oktober 2011 om 10:23
Echt????
Bestaan er mannen die een topic openen als een vrouw (virtueel) onaardig doet?
*gaat even schone tenalady aantrekken*
De mannen maatschappij verloederd dames!
Waar zijn de echte mannen die tegen een stootje kunnen...
*gaat kijken op een bouwvakkerforum*
Bestaan er mannen die een topic openen als een vrouw (virtueel) onaardig doet?
*gaat even schone tenalady aantrekken*
De mannen maatschappij verloederd dames!
Waar zijn de echte mannen die tegen een stootje kunnen...
*gaat kijken op een bouwvakkerforum*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 29 oktober 2011 om 10:53
Amand is een beetje op zijn pik getrapt omdat hij zonder condoom wil neuken en er door verschillende forummers op werd gewezen dat dat onverantwoordelijk gedrag is als je alleen maar rond wil sletten.Nou ja, als ie een grootverpakking soa-testen in huis heeft waardoor ie ten alle tijde kan aantonen dat hij geen enge dingen kan overdragen, lijkt het mij prima.
Amand is een beetje op zijn pik getrapt omdat hij zonder condoom wil neuken en er door verschillende forummers op werd gewezen dat dat onverantwoordelijk gedrag is als je alleen maar rond wil sletten.Nou ja, als ie een grootverpakking soa-testen in huis heeft waardoor ie ten alle tijde kan aantonen dat hij geen enge dingen kan overdragen, lijkt het mij prima.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 29 oktober 2011 om 12:38
Dit is best leerzaam zo, hoor. Dank voor de reacties.
Ik wil even iets uit de wereld helpen: dat ik een condoomweigeraar ben is een verzinsel. Om precies te zijn heb ik 2 dingen gezegd over condoomgebruik:
1 'ik heb niets met condooms'
en 2 (de uitleg) 'met een condoom om voel ik bijna niets'
Alle andere uitspraken over mijn vermeende condoomweigeringgebruik zijn uitspraken van anderen en niet voor mijn rekening.
Discussies op zo'n forum lopen zó snel uit de hand hè.
Maar goed, even on topic, ik hecht zelf nogal aan fatsoenlijk met elkaar omgaan, je eigen mening je eigen mening houden en ik vind dat namecalling erg overbodig is. Ik ben daar nogal gevoelig voor. En ja, dat is mijn eigen probleem ja.
Ik wil even iets uit de wereld helpen: dat ik een condoomweigeraar ben is een verzinsel. Om precies te zijn heb ik 2 dingen gezegd over condoomgebruik:
1 'ik heb niets met condooms'
en 2 (de uitleg) 'met een condoom om voel ik bijna niets'
Alle andere uitspraken over mijn vermeende condoomweigeringgebruik zijn uitspraken van anderen en niet voor mijn rekening.
Discussies op zo'n forum lopen zó snel uit de hand hè.
Maar goed, even on topic, ik hecht zelf nogal aan fatsoenlijk met elkaar omgaan, je eigen mening je eigen mening houden en ik vind dat namecalling erg overbodig is. Ik ben daar nogal gevoelig voor. En ja, dat is mijn eigen probleem ja.