Daar gaan we...

29-10-2011 10:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

Zometeen ga ik naar mijn huis om al mijn spullen op te halen... iets waar ik als een berg tegenop zie. Het voelt zo raar om naar je "eigen" huis te gaan om daar alles op te halen wat je bezit. Iedere la open te trekken en te beslissen wat "van mij" is. Alles in dozen en weg... Het valt eigenlijk nog steeds niet te bevatten dat dit echt is. Gelukkig is hij er niet bij, iets waar ik echt om gevraagd heb. Daar gaan we, dit was het dan.
Sterkte,en bedenk,dit is de eerste stap naar je nieuwe leven!
Waar gaat dit dan over?
Internagelaktisch
Staat in mijn andere topics...
Tja, als ik kon loepen deed ik dat wel he
Internagelaktisch
Dan maak ik toch een link met het loepje: http://forum.viva.nl/forum/find/poster/133231/topics

Kun je die openen?

TO Sterkte.
Helaas niet, kan er nieteens op 'klikken'

Nouja,

Sterkte dan maar evengoed.

(ookal heb ik geen idee waarmee maar het klinkt of je het moeilijk hebt)
Internagelaktisch
Sterkte!

Je kan dit.
..popcorn?
quote:maaique schreef op 29 oktober 2011 @ 11:02:

(ookal heb ik geen idee waarmee maar het klinkt of je het moeilijk hebt)Korte versie: mijn vriend heeft het na 5,5 jaar opeens, uit het niets, uitgemaakt, wilde daarna niet meer met mij praten. Heeft me het huis uit gezet, vandaag ga ik daar al mijn spullen ophalen.
Zonder te loepen denk ik dat het gaat om een verbroken relatie van TO en dat ze nu haar spullen gaat verzamelen uit hun gezamelijke huis omdat ze ergens anders gaat wonen.

Zo en nu even checken of het klopt, kan haast niet missen.

TO heel veel sterkte!
Getsie..

Nogmaals veel sterkte! Vervelende periode voor je.
Internagelaktisch
sterkte
Ja staat er niet alleen voor, ook ik heb de verhuisdozen klaar staan. Sommige gevuld, sommige nog niet. Kijk er ook elke keer weer tegen op.

Sterkte!
Tja, ik herken het. Vreselijk! Ik moest 30 km in de auto naar ' ons' huisje ( was zijn koophuis) om mijn spullen te ganhalen. Wat heb ik zitten huilenin de auto. Ik kon niet met hem verder ( persoonlijkheidsstoornis, soms heel agressief), maar hield nog zoveel van hem. Gelukkig was hij erzelf ook niet.

Moet wel zeggen dat toen alles eenmaal ingeruimd was en ik op de terugweg was, ereen pak van mn hart viel. T was een beetje afsluiting, en dat luchtte enorm op!
quote:nevertenimmer schreef op 29 oktober 2011 @ 11:13:

Ja staat er niet alleen voor, ook ik heb de verhuisdozen klaar staan. Sommige gevuld, sommige nog niet. Kijk er ook elke keer weer tegen op.

Sterkte!Elke keer?
Ik hoop het vandaag allemaal mee te kunnen nemen, dat ik het niet nog een keer hoef te doen...

Ik ben niet van plan daar de komende tijd nog heen te gaan/moeten. Hoe sneller ik overal vanaf ben hoe beter!
Hoop dat het je straks een beetje oplucht. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
quote:ladytruckster schreef op 29 oktober 2011 @ 11:22:

[...]

Elke keer?

@ladytruckster: Ja, lang verhaal maar om het kort te maken. Eerste verhuizing kon wegens financiële redenen niet doorgaan. Spullen toen al wel ingepakt natuurlijk.. Me kleren moesten er ook weer uit en zo ook de spullen die ik dagelijks nodig heb. Nu iets gevonden wat beter uit komt en alles moet dus weer terug. Vandaar ook de wel en niet gevulde dozen.

kira_kira, 1 keer is inderdaad genoeg. Het gaat door been en merg om alles in te pakken en het huis definitief te verlaten.
Heftig!!

Ik vond het zelfs na drie maanden samenwonen al enorm lastig..Maar, voelde toch ook wel als een afsluiting, nieuw begin.

Hopelijk gaat het voor jou ook zo voelen, sterkte!!
Ik heb maar even een lijst gemaakt of volgorde... zodat ik er snel mogelijk doorheen kan.. meneer heeft ook maar meteen een lijst met af te handelen zaken op tafel gelaten zodat dat ook meteen reregeld kan worden....
Sterkte... bah!
sterkte...

Bij mij was het niet zo kort geleden andersom. Hij ging weg uit mijn huisje. Ik was er niet, dat is ook de beste manier denk ik. Dit soort momenten waren voor mij het zwaarst, dan heb je het besef dat het echt over is. Het goede eraan is: vanaf nu kan je je nieuwe leven in gaan richten!

sterkte nog een keertje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven