milf 'oudere' vrouw verleiden
zondag 31 mei 2009 om 17:54
Beste Viva lezeressen,
Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...
Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.
alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,
mike
Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...
Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.
alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,
mike
zondag 6 november 2011 om 16:52
quote:chico23 schreef op 06 november 2011 @ 16:50:
Hallo dames,ik val op oudere vrouwen en zal graag contact willen hebben met een oudere vrouw hier...
Ik ben 23,heb een leuk lijf en kan wel wat;)
GroetjesZelfs met een lekker lijf ben je hier aan het verkeerde adres. En dat 'ik kan wel wat' neem ik met een pond zout. Daahaag.
Hallo dames,ik val op oudere vrouwen en zal graag contact willen hebben met een oudere vrouw hier...
Ik ben 23,heb een leuk lijf en kan wel wat;)
GroetjesZelfs met een lekker lijf ben je hier aan het verkeerde adres. En dat 'ik kan wel wat' neem ik met een pond zout. Daahaag.

woensdag 25 juli 2012 om 13:28
En heb je die vrouw leren kennen via het internet? Mijn fantasie is namelijk om eens of meerdere keren seks te hebben met een vrouw die ouder is als ik... Ik ben 22j..
Maar ik vind het moeilijk een vrouw te vinden die een ONS wil hebben of een seksrelatie wil hebben met iemand die veel jonger is als haar..
Maar ik vind het moeilijk een vrouw te vinden die een ONS wil hebben of een seksrelatie wil hebben met iemand die veel jonger is als haar..
woensdag 25 juli 2012 om 13:32
Ga anders fijn vakantie houden op;
www.kleinegeilejongetjesd ... wenopzezittentewachten.nl
Heb je vast meer succes.
www.kleinegeilejongetjesd ... wenopzezittentewachten.nl
Heb je vast meer succes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.