Entertainment alle pijlers

Grenzeloos Verliefd

14-08-2011 20:08 1559 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand?
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Nou, voor mij ook echt veels te primitief. Ik zou er na een dag al klaar mee zijn.
quote:sunnygaga schreef op 06 november 2011 @ 20:47:

.....maar die stém!Vreselijk he. Viel mij ook al op
quote:nummerzoveel schreef op 06 november 2011 @ 20:14:

En eigenlijk ook wel mijn bank, mijn TV, internet, laptop... Ja precies, en ik ook op mijn katten en dat die niet als avondeten eindigen. Ja bed, telefoon, supermarkt, nou alles wat we hier hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ze doet wel erg positief. Ik zou het er nog geen week uithouden. Ze passen wel goed bij elkaar...
En dan zo'n dure 4x4...
@MV

Kat en hond idd helemaal!
Ik schenk maar eens een wijntje in.........dat mag daar ook niet denk ik
Waar kent ze haar grote liefde van? Viel er net pas in namelijk...
Ik vind hem wel heel erg lief voor haar. Heel behulpzaam ook en alles. Geen traditionele man.
@panda

Volgens mij was zij als toeriste op woestijnexcursie.
Wat grappig hoe hij die hagelslag rechtop in die pindakaas zet.
Wat een zoet gezicht, hij met die kamelen
quote:nummerzoveel schreef op 06 november 2011 @ 20:51:

@MV

Kat en hond idd helemaal!Brrrrrr, ik wil nooit van mijn leven daarheen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ook niet, MV. Ik moet ook zo lachen dat die toilet recht voor de deur zit
Ik versta haar niet eens met dat binnenmondse gemummel
Het lijkt mij ook vrij saai voor haar. Er is weinig te doen?
Als ik zo mijn vlees in moet kopen, dan word ik erg snel vegetarisch, denk ik zomaar.
Ik kan mobiel de site niet openen, kan iemand hier plakken/knippen hoe het verder ging?
ik ga even naar Obese, sorry zoveel, kan je niet helpen, heb het laatste gemist door een telefoongesprek
Ze lijken helemaal heppie de peppie. Zij helpt mee met de woestijnexcursies. Door kooklessen te geven. Hij leert Nederlands, zij Marokkaans. Volgens mij wel een succesverhaal.
Volgende week trouwens een vervolg?! En terugblikken.
quote:nummerzoveel schreef op 06 november 2011 @ 21:28:

Ik kan mobiel de site niet openen, kan iemand hier plakken/knippen hoe het verder ging?

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje uit de Sahara… Inmiddels alweer twee jaar samen en het gaat goed met ons, we zijn erg gelukkig. Mede doordat we nu allebei een tijdje in elkaars land zijn geweest begrijpen we elkaar steeds beter. Onbewust beschermen we elkaar soms voor elkanders omgeving. Wij accepteren elkaars verschillen omdat we van elkaar houden, voor je omgeving is dit niet altijd vanzelfsprekend. Gelukkig gaat het steeds beter.

Tot nu toe hebben we al regelmatig Nederlandse gasten mogen ontvangen. Soms werd er vanuit Nederland bij ons geboekt, maar ook reizigers die spontaan langs kwamen en een tijdje bleven. In een korte tijd hebben we veel verschillende mensen ontmoet, inspirerend met ieder hun eigen verhaal. In de woestijn komen er verhalen los, er ontstaan ideeën, echt te gek!

Deze zomer heb ik 3 maanden als kok op een schip in Duitsland gewerkt, iets wat ik al regelmatig deed voordat ik Mouloud leerde kennen. Gelukkig is Mouloud een aantal weken bij me geweest op het schip, dat was fijn, 3 maanden zonder elkaar is toch wel heel erg lang. Samen spontaan op bezoek in Nederland zit er niet in, dat blijft helaas een probleem vanwege alle papieren die je daarvoor nodig hebt. Hierdoor moeten we elkaar soms een tijdje missen, dat is best lastig vooral omdat we hierin geen andere keuze hebben.

Gelukkig zijn we op dit moment weer samen en volop aan het werk in de woestijn. We hebben veel boekingen, individuele reizigers maar ook vakmensen die hun eigen groep samenstellen en hun activiteit tijdens de reis uitoefenen. Recentelijk zijn we nog op pad geweest met een groep kunstenaars en een yogagroep, erg leuk en voor ons ook reuze interessant. Er zijn zelfs al verschillende mensen die een tweede keer terug komen! Hier zijn we natuurlijk ontzettend blij mee want dat maakt het voor ons mogelijk om onze dromen waar te maken. Naast onze reizen creëren we een klein gastenverblijf in de woestijn, hiervoor gebruiken we gerecyclede materialen en natuurlijke materialen uit de omgeving. De beginselen staan er maar in de toekomst hopen we hier onze gasten te mogen ontvangen.

Beslâma!

Mouloud & Marcia
Dit was het eerste berichtje;

- Oktober 2010 -

Salam Aleikum!

Het is gelukt! We zijn getrouwd, het heeft ons enorm veel moeite gekost om alle papieren bij elkaar te krijgen. Legaliseren in Marokko en Nederland, rechtbanken, vertalingen, consulaten, politie onderzoek en heel veel op neer reizen.. Kortom we hebben een heel mooi trouwboek vol met stempels en zegels in Frans, Nederlands en Arabisch..

Hier in M’hamid gaat het goed. Het is gelukkig een beetje afgekoeld, dus het weer is zeer aangenaam. Dit betekent ook dat het trekkingsseizoen is begonnen!! We brengen dus vele dagen door in de woestijn met onze groepen en de kamelen.. Hard werk maar we vinden het heerlijk om te doen!

Binnenkort komen mijn ouders ons opzoeken in M’hamid, en we gaan een rondreis met ze maken. Ook mijn zus komt een paar dagen naar Marrakech, shoppen in de soeks, maar vooral heerlijk relaxen samen! We merken nu allemaal dat Marokko eigenlijk helemaal niet zo ver weg is en we elkaar makkelijk kunnen opzoeken! Volgend jaar gaan we mijn vrienden en familie zeker wel een paar keer bezoeken in Nederland. De dochtertjes van mijn zus zingen nu al heb een tante in Marokko… Ik mis ze wel een beetje.

Verder ben ik hard aan het studeren voor het Arabische/dialect. Op die manier kan ik gewoon kletsen met zijn familie bijvoorbeeld, nu is dat altijd beperkt tot gebaren en vertaling van Mouloud.. Ik ben me ervan bewust dat veel dingen het leven hier makkelijker maken als ik de taal spreek.. Dus de komende tijd veel studeren, en binnenkort ga ik een talencursus volgen in Fez.

Met kerst hebben we drie kamelen trektochten in de woestijn gepland, en in februari een woestijnreis in combinatie met yoga. Erg leuk allemaal.. Ik hou een persoonlijk blog bij waarop ik af en toe een update schrijf voor het thuisfront!

We zijn erg happy, volgen ons hart en hebben nog veel dromen samen!

Liefs Marcia en Mouloud
Ah, super MV, hartelijk dank! En wat ontzettend leuk om te lezen. Ik vond hem ook echt heel lief voor haar.
Het was inderdaad een herhaling.

Volgens mij is de volgende aflevering over Carlijn & Thierry dat ook; alhoewel Net5 zegt dat het een nieuwe aflevering is.

http://www.net5.nl/programmas/grenzeloos-verliefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven