ongewenst verliefd

03-11-2011 21:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een probleem. Ik word de hele tijd verliefd op mensen waar ik niet verliefd op wil worden. Meestal zijn het namelijk oudere mannen (schaam, schaam) waarvan ik denk wat moet ik daar nou weer mee. Ik ben ook wel vaker verliefd geweest op jongens hoor.

Vaak kom ik deze mensen ook nog eens iedere dag op het werk tegen.

Hoe stop je een ongewenste verliefdheid?
Hoe oud ben jij en van welke leeftijdscategorie mannen val jij?

Zolang ze single zijn, so what?

Liefde kent geen getal.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Gewoon niet voeden, dat is niet zo moeilijk als het echt ongewenst is.

Uit je nicknaam maak ik trouwens op dat je niet zozeer verliefd bent, maar op zoek naar de aandacht/ een relatie.
Mensen neigen nou eenmaal verliefd te worden op spannende types... Onbereikbaar is spannend...

Heel vervelend... Ik zou graag willen dat ik de magische formule had om dat uit te zetten.
Ongewenst verliefd is gelukkig makkelijker dan ongewenst zwanger

Ongewenst verliefd klinkt zo raar.... Normaal als je verliefd wordt is het toch juist leuk? Vooral als je single bent?
quote:Jaja007 schreef op 03 november 2011 @ 21:13:

Hoe oud ben jij en van welke leeftijdscategorie mannen val jij?

Zolang ze single zijn, so what?

Liefde kent geen getal.Oneens. Levensfase is zeker wel belangrijk.
Vaak is het onbewust een soort van droog zwemmen, want dan kun je al je fantasieën heel onschuldig op iemand loslaten waarbij het toch nooit iets kan worden. Dat is minder eng dan verliefd worden op een jonger en dus wellicht bereikbaarder persoon, omdat daar de kans in zit dat er dan echt een relatie van kan komen.
quote:misspoez schreef op 03 november 2011 @ 21:41:

[...]

Oneens. Levensfase is zeker wel belangrijk.Eens, zeker als 1 van de partijen nog erg jong is. Dan kan er ongelijkheid in de relatie ontstaan.
Hoe je een ongewenste verliefdheid stopt?

Niet voeden, niet over nadenken, niet fantaseren erover verder.

En niet mee eens dat leeftijd er niet toe doet overigens. Ik vind er weldegelijk verschil in beleving, achtergrond, ervaring inzitten. Geldt lang niet voor iedereen, dat klopt. Sommigen zijn vroeg wijs, anderen leren het nooit.

Maar TO, waar denk je zelf dat het door komt?
Hoe ik denk dat het zelf komt? Geen idee, leeftijdsgenoten zijn vaak nog zo onvolwassen vind ik, daar wordt ik niet verliefd op.
quote:misspoez schreef op 03 november 2011 @ 21:41:

[...]

Oneens. Levensfase is zeker wel belangrijk.Ik heb nooit het woord Levensfase genoemd!
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik geloof niet in verliefdheid, in ieder geval niet zoals de meeste mensen dat doen. Verliefdheid is slechts een chemische reactie in je hoofd, gebaseerd op helemaal niks. Je kunt het voeden of je kunt het laten doodbloeden. Laat het doodbloeden, verliefdheid is een slechte raadgever.

Verwar je verliefdheid niet met leuk-vinden?
He hallo bekend (probleem) werk veel met jongere vrouwen en het is in de afgelopen twee jaar al een paar keer voorgekomen dat een jongere vrouwelijke collega openlijk met mij zat te flirten. Dat ging door met zeer smeuige sms jes Ik ben hier nog nooit op in gegaan maar afgelopen week werd ik uitgedaag door een 25 jaar jongere collega. Ik wil dit niet ben gelukkig getrouwd en op sex gebied kom ik niks te kort. Maar stiekum vind ik het toch erg spannend. Af en toe best moeilijk om er niet voor te zwichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven