HELP !!!
maandag 7 november 2011 om 14:17
Hallo, allereerst thans alvast als je dit lees en nog meer thanks als je eventjes reageert. Ik zit een beetje krap op dit moment. Maar ik krijg donderdag mensen wie bij mijn komen eten. We zijn met 6 personen in totaal en het kan niet met varkensvlees. Dus ik zoek een lekker niet te duur en zonder varkens vlees recept voor 6 personen. Wie weet iets ?? Groetjes
maandag 7 november 2011 om 14:21
Spagetti met saus?
Pak eigenmerk spagetti kost iets van 40 cent
Twee uien, twee paprika's. Rundergehakt (beetje), bakje champignons, wat blikjes tomatenpuree (of pakjes voor saus). Klein stukje kaas om te raspen. Wat kruiden (heb je misschien wel).
Al met al kun je volgens mij voor een euro of zes ver komen.
Pak eigenmerk spagetti kost iets van 40 cent
Twee uien, twee paprika's. Rundergehakt (beetje), bakje champignons, wat blikjes tomatenpuree (of pakjes voor saus). Klein stukje kaas om te raspen. Wat kruiden (heb je misschien wel).
Al met al kun je volgens mij voor een euro of zes ver komen.
tsja.....
maandag 7 november 2011 om 14:21
Pasta of lasagna zelf maken is niet zo duur, vrij makkelijk en het vult aardig. Stamppot (vooral met dit weer) is ook bij veel mensen geliefd. Je kan bijvoorbeeld 2 pannen/2 soorten stamppot maken. Andere optie; stevige maaltijdsoep.
Pan nasi maken met kipsate, ook lekker.
Genoeg te bedenken! succes!
Pan nasi maken met kipsate, ook lekker.
Genoeg te bedenken! succes!
maandag 7 november 2011 om 14:22
Vooraf soepjes met een stokbroodje met smeerpesto of olijven erbij. Ik zou een grote pan pasta maken. Spaghetti of macaroni ofzo. En dan achteraf een bolletje ijs ( kan je grote bak ijs halen voor weinig bij de Aldi) Of je kan er ook een grote tiramisu kopen voor weinig.
Maak je dr een beetje een italiaans thema van ofzo?
Maak je dr een beetje een italiaans thema van ofzo?
maandag 7 november 2011 om 14:28
@ begonia_blueee
Ja was misschien een wat overdreven HELP !!!
:D
Maar jou tip www.budgetkoken.be is niet verkeerd thanks !!
Ja was misschien een wat overdreven HELP !!!
Maar jou tip www.budgetkoken.be is niet verkeerd thanks !!
maandag 7 november 2011 om 14:30
maandag 7 november 2011 om 14:31