Senseo cappuccino select

08-11-2011 12:46 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn gewone senseo heeft het begeven en nu wil ik dus een andere,deze zag ik bij de .lokker:

Senseo cappuccino select van .hilips.

Mooi apparaat en 40 euro terug van hilips met kassabon en zelf heb ik 90 euro aan blokkerbonnen via de nipo.

Dus kost mij uiteindelijk maar 10 euro.

Maar is het wel wat anders vind ik het nog zonde ,want zoveel geld heb ik niet en de bonnen heb ik ook wel meer dan een jaar voor gespaard.

Wie heeft hem en kan mij er wat meer over vertellen over de smaak en of de cappuccino en de gewone zwarte koffie met cream laagje ook lekker is.
Als je dan namen verhaspelt doe het dan wel consequent

Persoonlijk vind ik alle varianten senseo niet lekker, maakt niet uit welk apparaat. Drink zelf alleen maar nespresso.
Lokker? Hillips?

nooit van gehoord ;-D
O, en ga voor nespresso (espresso met een N er voor)

Super lekkere koffie ipv een slap bakkie thee met koffiesmaak wat er uit zo'n senseoding komt.
Ik ben ook voor Nespresso. Op mijn werk hebben we overigens een Senseo en het is niet dat ik het niet te zuipen vindt maar wel een stuk minder lekker. Maar Nespresso apparaten hebben ze niet bij de blokker en de cups zijn relatief duur. Wel vaak aanbiedingen bij groothandels voor het apparaat zelf (bijvoorbeeld apparaat van ¤120,- maar dan wel voor ¤50,- aan cup-bonnen..)

Misschien een idee om op marktplaats te zoeken als je niet veel te besteden hebt?
Als je dan toch zoiets moet kopen, doe dan een nespresso idd.

Of een .espresso

En dan met een losse melkopschuimer:

Ik heb de latte sellect en ik kan dus latte macchiato ermee zetten en koffie verkeerd. Maar ik maak eigenlijk alleen cappuccino.

Mijn moeder verkoopt die apparaten en vertelde dat bij die van jou je altijd een origineel ontkalk sachet moet gebruiken bij ontkalken. Bij die van mij kun je smokkelen. En dat je dus alleen cappuccino kunt zetten met die van jou. Het ziet er leuk uit hoor zo'n macchiato, maar er wordt meer melk gebruikt, waardoor ik de cappuccino gewoon lekkerder vind.

Ik heb zo'n padhouder gekocht op de markt, waarmee ik gewone koffie gebruik ipv pads. Dat vind ik persoonlijk lekkerder. Je krijgt ook gewoon een schuimlaagje als je zwarte koffie zet. Dan moet je wel opletten dat je de juiste padhouder koopt.
Aan degene die de Nespresso zo geweldig vinden:

Hebben jullie de cappuccino van Senso (dus echt met een latte apparaat gemaakt), de Nespresso cappuccino en de Dolce Gusto cappuccino weleens met elkaar vergeleken. Ik namelijk wel, vriendin heeft de Nespresso, moeder de Dolce Gusto en ik de Senseo. En behalve dat de andere cappuccino's echt duurder zijn per kopje, is de Senseo (met eigen koffie) gewoon voor mij lekkerder.
quote:nike schreef op 08 november 2011 @ 13:07:

Aan degene die de Nespresso zo geweldig vinden:

Hebben jullie de cappuccino van Senso (dus echt met een latte apparaat gemaakt), de Nespresso cappuccino en de Dolce Gusto cappuccino weleens met elkaar vergeleken..

Ja, ik heb ze zeker vergeleken. Sowieso schuim ik mijn melk zelf op met de Nespresso. Ik krijgt dus niet alleen melk met belletjes, maar een dik schuim zoals je ook bij een goed Grand Cafe krijg waar een echte barista aan het werk is (nou heb ik ook een wurkshop barista gehad en de nodige ervaring opgedaan met het maken van cappuccinoos, latte's en macchiatoos )

Ik vind mijn zelfgemaakte schuim niet te vergelijken met de bubbeltjes in de melk van andere apparaten.

Tevens vind ik het prettig dat in mijn systeem geen melk zit, maar alleen water. Met melk moet je toch goed oppassen, en het moet na ieder gebruik goed schoon gemaakt worden.

Maar smaken verschillen
Bedankt voor de reacties,ga er eens goed over nadenken.

Er zijn tegenwoordig ook zoveel soorten apparaten.
quote:nike schreef op 08 november 2011 @ 13:01:

Ik heb de latte sellect en ik kan dus latte macchiato ermee zetten en koffie verkeerd. Maar ik maak eigenlijk alleen cappuccino.

Mijn moeder verkoopt die apparaten en vertelde dat bij die van jou je altijd een origineel ontkalk sachet moet gebruiken bij ontkalken. Bij die van mij kun je smokkelen. En dat je dus alleen cappuccino kunt zetten met die van jou. Het ziet er leuk uit hoor zo'n macchiato, maar er wordt meer melk gebruikt, waardoor ik de cappuccino gewoon lekkerder vind.

Ik heb zo'n padhouder gekocht op de markt, waarmee ik gewone koffie gebruik ipv pads. Dat vind ik persoonlijk lekkerder. Je krijgt ook gewoon een schuimlaagje als je zwarte koffie zet. Dan moet je wel opletten dat je de juiste padhouder koopt.In die dure ontkalkzakjes van Senseo zit gewoon citroenzuur, dit kun je veel goedkoper zelf maken. Weet niet of je moeder jouw die dure zakjes probeert te verkopen, of dat ze zelf echt gelooft dat je alleen die kunt gebruiken, maar die zakjes is dus gewoon makkelijk geld verdienen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven