De Mooiste Brief Ooit...!!!

09-11-2011 08:33 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb deze brief maar verwijdert, want hier hebben mensen schijnbaar niet eens het hart om dit te kunnen begrijpen.

Wat vinden jullie van deze brief..?

Totaal aantal stemmen: 15

Dit is de mooiste brief die ik ooit gelezen heb.. (7%)
Deze brief is goed en duidelijk geschreven.. (7%)
Deze brief is waardeloos.. (67%)
Iets anders, geef reactie wat je dan bedoelt.. (20%)
anoniem_139995 wijzigde dit bericht op 09-11-2011 08:50
Reden: slechte mensen!!
% gewijzigd
laat maar zitten, want mensen hier op deze site zijn niet gevoelig, want de brief schreef ik vanuit het diepst van mijn hart, maar mensen hier zijn gevoelloos schijnbaar..want deze brief vond iedereen heel mooi, behalve dan op deze site, schijnbaar is deze site niet de juiste plek voor gevoelige brieven.....mensen nmoeten wel een hart hebben om dit aan te kunnen voelen.
Zit er ergens een steekje los bij je?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Marcel, je hebt duidelijk vanuit je hart geschreven en dat is heel mooi. Maar door deze brief op dit forum te plaatsen, ben je heel herkenbaar. Het lijkt me beter om aan de moderatoren van dit forum te vragen of ze je topic willen verwijderen.

Pas goed op jezelf!
Wat eten we vanavond?
Ik ga het niet eens lezen..
Internagelaktisch
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2011 @ 08:37:

Zit er ergens een steekje los bij je?Hij schrijft:quote:

Ik functioneer op een zwakbegaafd intelligentieniveau, en mijn IQ is 84.

Ik heb autistische kenmerken waarbij er ook sprake is van geestelijke/ verstandelijke achterstand in gedrag en beleving van de wereld om mij heen.

Ik zie en beleef alles door de ogen van een kind, ik ben eigenlijk een 12/13 jarig kind in een volgroeide lichaam.

Wat eten we vanavond?
quote:makreel schreef op 09 november 2011 @ 08:41:

[...]

Hij schrijft:

[...]

Dat stukje niet gezien, moest soms even scrollen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben na de (melodramatische) intro al meteen afgehaakt,mijn excuses...
Hey Lord,don't ask me questions
tenenkrommend en 90% te lang
wie gaat dit epistel nu lezen? verschrikkelijk zeg.
anoniem_131120 wijzigde dit bericht op 09-11-2011 09:04
Reden: met dank welpje
% gewijzigd
Je houdt duidelijk van je vrienden, Marcel, en dat is mooi. Ik heb je brief niet helemaal gelezen, want hij is heel lang, maar ik hoop dat ze er blij mee zijn.

Wel denk ik dat het verstandig is als je hem hier weg laten halen door de mensen die het forum bijhouden. Je bent wel erg herkenbaar zo en dat is niet altijd goed op internet.
En mocht je de brief op een ander forum zetten, zet niet je eigen naam er helemaal in en zeker niet de namen van je vrienden.

Ik zou die brief gewoon aan je vriend geven en niet op internet zetten.
quote:enter schreef op 09 november 2011 @ 08:50:

wie gaat dit apostel nu lezen? verschrikkelijk zeg.Je bedoelt waarschijnlijk "epistel". Ik vraag me af wat een apostel ermee te maken heeft.
Home is where your wifi connects automatically.
Waarom zou je zo'n brief hier plaatsen?

Het gebeurt hier steeds vaker, brieven aan partners, woorden voor overleden dierbaren, alles wordt hier geplaatst. Waarom?

Het is voor anderen bedoeld, stuur het dan ook naar die personen.
quote:enter schreef op 09 november 2011 @ 08:50:

wie gaat dit apostel nu lezen? verschrikkelijk zeg.welke van de 12?

Zit er ergens een steekje los bij je?Vind jij toch ook niet leuk als mensen dat bij jou neer zouden zetten?
quote:danivo schreef op 09 november 2011 @ 09:06:

[...]

welke van de 12?

[afbeelding]die ene met die rooie jas

Zit er ergens een steekje los bij je?

Mag ik zeggen dat ik vind dat je vaak lullige reacties geeft, terwijl je in je eigen topics al in een crisis schoot als mensen eerlijke feedback gaven?

Dat laatste bedoel ik niet zo lullig als het mijn strot uitkomt, maar het is wel iets wat me opvalt. Jij weet als geen ander hoe woorden op een forum kunnen aankomen.
Ah Panorab, je weet het mooier te verwoorden dan mij..
vredeskind wijzigde dit bericht op 09-11-2011 08:50 met 99%: slechte mensen!!

dit is ban waardig TO plus daarbij niet erg aardig...
Pandorab, prima als je dat vindt. Ik zet echt zelden iets rots neer. Pagina na pagina die brief half gelezen en dat stukje over iq niet gezien.
quote:pandorab schreef op 09 november 2011 @ 09:11:

Dat laatste bedoel ik niet zo lullig als het mijn strot uitkomt, maar het is wel iets wat me opvalt. Jij weet als geen ander hoe woorden op een forum kunnen aankomen.Laatst las ik iets moois over wat mensen zeggen voor het woordje "maar". Even denken waar dat ook al weer was.
Prima, dan bedoel ik het wel lullig. Neem mijn opmerking dan vooral niet serieus: het ligt aan mij. Klaar weer.
TO deze optie staat in je poll :Deze brief is waardeloos..

en als forummers er iets van zeggen haak je af? snap het niet hoor
Eh.. het valt mij ook op hoor pandorab. Je reactie verbaast me echt MV, vooral omdat het de eerste reactie is. Ik lees altijd alleen maar hoe lief je bent en hoe gewaardeerd.. maar hoe dit daar dan in past?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven