Echte borsten kijken
donderdag 10 november 2011 om 14:35
Voor iedereen die vindt dat ze niet zulke mooie borsten heeft. Ook al weten we waarschijnlijk allemaal wel dat we worden gebombardeerd met beelden van nepborsten, op de één of andere manier zijn we (veel van ons denk ik) toch gaan denken dat borsten er klaarwakker, omhoog en piepjong uit horen te zien.
Hier even wat compensatie met een bombardement van foto's van echte borsten: klik
Hier even wat compensatie met een bombardement van foto's van echte borsten: klik
donderdag 10 november 2011 om 17:25
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 10 november 2011 @ 16:09:
Sorry hoor maar dit noem ik geen normale borsten. Ik vind het bijna allemaal ( hoe zeg ik dat netjes) minder mooie exemplaren.
Bepaalt schoonheid 'normaalheid'?
We worden allemaal maar geacht mooi te (willen) zijn.
Bovendien vind ik het persoonlijk een heel gemêleerd gezelschap aan borsten, ik denk ook heel normaal.
Sorry hoor maar dit noem ik geen normale borsten. Ik vind het bijna allemaal ( hoe zeg ik dat netjes) minder mooie exemplaren.
Bepaalt schoonheid 'normaalheid'?
We worden allemaal maar geacht mooi te (willen) zijn.
Bovendien vind ik het persoonlijk een heel gemêleerd gezelschap aan borsten, ik denk ook heel normaal.
donderdag 10 november 2011 om 18:18
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 10 november 2011 @ 16:09:
Kom je nooit in een sportschool of sauna?
Dit zijn heel normale borsten hoor. En de meeste vind ik ook niet lelijk.
Kom je nooit in een sportschool of sauna?
Dit zijn heel normale borsten hoor. En de meeste vind ik ook niet lelijk.
donderdag 10 november 2011 om 18:39
"CharlotteAnnaSophie, 6 minuten geleden
Ik kom heel vaak in een sauna. En inderdaad heel divers. Ik heb mij inderdaad een beetje ongelukkig uitgedrukt. Ze zijn wel normaal, maar ik vind de meeste hanglellen gewoon niet zo mooi".
Een schrale troost ze gaan bij jou ook echt ooit hangen
Ik kom heel vaak in een sauna. En inderdaad heel divers. Ik heb mij inderdaad een beetje ongelukkig uitgedrukt. Ze zijn wel normaal, maar ik vind de meeste hanglellen gewoon niet zo mooi".
Een schrale troost ze gaan bij jou ook echt ooit hangen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.