hij heeft het druk

10-11-2011 21:04 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds een tijdje date ik met een man . en we hebben een relatie sinds een week.maar na elke dag gechat te hebben heeft hij het druk zegt hij en komt niet zo vaak meer online. zou het waar zijn ? of word ik gedumpt?

wie heeft er ervaring met soort gelijke situatie?
Ja, je wordt gedumpt.

Geen ervaring verder, ik chat niet en

Mijn relatie vindt plaats in het echte leven, niet online.
Na een week daten heb je een relatie?
Ik ken de man waar je het over hebt toevallig en kan met zekerheid zeggen dat hij het echt te druk heeft nu. Over een week of twee heeft hij meer tijd, maar dan komt hij er na een aantal afspraakjes achter dat hij je toch niet zo leuk vindt. Wel leuk, maar geen relatiemateriaal, zeg maar. En hij is toch nog niet echt aan commitment toe. Een maand later lees je dan op zijn facebook dat hij is gaan samenwonen.
En hoe is deze relatie begonnen? Hoelang kennen jullie elkaar al?
Ja hij is op je uitgekeken zonder dat ie je in het echt gezien heeft maar durft dat niet te zeggen.
quote:Murdoch schreef op 10 november 2011 @ 21:09:

Ik ken de man waar je het over hebt toevallig en kan met zekerheid zeggen dat hij het echt te druk heeft nu. Over een week of twee heeft hij meer tijd, maar dan komt hij er na een aantal afspraakjes achter dat hij je toch niet zo leuk vindt. Wel leuk, maar geen relatiemateriaal, zeg maar. En hij is toch nog niet echt aan commitment toe. Een maand later lees je dan op zijn facebook dat hij is gaan samenwonen.
Murdoch
quote:Murdoch schreef op 10 november 2011 @ 21:09:

Au.... Maar idd wel de ijskoude realiteit!

TO Ik zou deze man laten voor wat hij is.... Neem van mij aan: wij mannen zijn allemaal mommies' boys die maar wát graag bij hun vriendin/echtgenote willen zijn! We kunnen onze vrouw geen seconde missen en besteden het liefst elke seconde met haar. We doen weliswaar stoer met Alpha Male gedrag, maar deep down inside zijn we zo afhankelijk en onzeker als wat en hebben verlatingsangst. Dus als hij je zo van zich afduwt kan ik je wel vertellen hoe laat het is: Time to move on...
De kans is natuurlijk ook groot dat zijn vrouw afgelopen week bevallen is van hun derde kind.

De eerste weken zijn inderdaad nogal druk. Daarna zit-ie weer op zijn werk en heeft hij weer meer tijd om te chatten.
hij is geschrokken omdat je er zo ziek uitzag door dat crashdieet van 5 kilo in 5 dagen
quote:istar_ schreef op 10 november 2011 @ 21:09:

Na een week daten heb je een relatie?

Het is nog erger....ze heeft een relatie na een week CHATTEN .

Volgens mij is er toch echt meer nodig, voor een relatie, dan alleen chatten.
Ken je deze man via Paiq? En komt hij niet meer online op paiq of op msn?

Wellicht heeft hij het echt druk. Dat kan he, mensen hebben het (wel eens) druk.

Wellicht heeft hij andere contacten op Paiq die hij niet meer wil spreken.

Wellicht wil hij liever face tot face met je praten wanneer jullie elkaar weer zien.

Wellicht heeft hij niet zo veel te melden.

En om je vraag te beantwoorden: ik heb ervaring met een soortgelijke ervaring. Ontzettend leuke jongen via paiq leren kennen, uren mee gechat via paiq en later via msn. Dat werd steeds minder. Reden: we hebben het beiden te druk om te chatten. Dat we eerder zoveel hebben gechat, kwam doordat we elkaar wilden leren kennen om te ontdekken of we elkaar zouden willen zien. Daarnaast vinden we het beide fijner om echte gesprekken te voeren (die ook uren duren).

En we zijn heel erg blij met elkaar

Weet je waar hij het druk mee heeft? Heb je het hem gevraagd? Ben je onzeker of heb je een onderbuikgevoel?

In het eerste geval: is er een reden om onzeker te zijn?

In het tweede geval: dat je hier een topic over start zegt wellicht al genoeg.
nee , ik ken hem al wat langer het is een vriend van mijn neef
@ istar_ en duvelke15

Ik lees dat ze een tijdje aan het daten is en nu sinds een week een relatie heeft. Wat lezen jullie wat ik niet lees?
Mijn vriend heeft het ook druk. Maar gelukkig twijfel ik niet aan zijn gevoelens voor me.
Je wordt gedumpt.
Beter te laat dan over tijd.
Optie C:

Jullie hebben nu een relatie en de man in kwestie kan eindelijk die irritante en tijdrovende chat, sms en belsessies achter zich laten. (laatste twee invulling van mijn kant). Hij heeft die manier van communiceren gebruikt om je langzaam beter te leren kennen, nu jullie een relatie hebben zal hij die middelen weer laten vieren omdat ze voor hem geen toegevoegde waarde meer hebben.

Hij zal je namelijk vast opzoeken en persoonlijk willen spreken als hij iets met je wil delen. Of jouw opzoeken als jij iets met hem wil delen.

Mijn ervaring is dat mannen geen smsers, chatters of bellers zijn. Die doen dingen liever face to face.

Dagelijkse 'hoe was je dag' gesprekken vinden ze ook niet altijd bijster interessant. Wil je lekker kletsen, bel je moeder of vriendin. Zoek je sterke armen of een praktische oplossing voor problemen dan kun je bij je vriend aankloppen.
quote:uiterwaarden schreef op 10 november 2011 @ 21:50:

@ istar_ en duvelke15

Ik lees dat ze een tijdje aan het daten is en nu sinds een week een relatie heeft. Wat lezen jullie wat ik niet lees? Ze hebben seks gehad....buit is binnen...
quote:nienke501 schreef op 10 november 2011 @ 21:47:

nee , ik ken hem al wat langer het is een vriend van mijn neef

ow maar dan is het gegeven dat hij minder contact onderhoudt gewoon niet zo erg hoor :-S

Een man die gek is op een meisje, maakt tijd voor haar. Al is het maar even een simpele: hoi, via email, sms of telefoon.
Veel berichten die van het negatieve uitgaan.

Heb zelf een tijdje terug ook alle paiq-contacten en account verwijderd omdat ik simpelweg écht te druk ben met mijn werk.

Daar zaten overigens wat contacten bij waarmee ik al had gedate of nog zou gaan doen. Met 1 dame was het duidelijk dat het puur om een sexdate zou gaan. Toch gewoon alles rücksichtlos verwijderd.

Ja......mannen kunnen soms raar handelen!
Hij heeft er gewoon geen zin meer in en neemt niet de moeite om je dat te zeggen......................

Misschien ben je al een keer met hem de koffer in gedoken en is voor hem de spanning er van af. Ik roep maar wat.
quote:Aranea schreef op 11 november 2011 @ 19:04:

Ik roep maar wat.Volgens mij zit TO daar niet niet op te wachten
Zijn prioriteiten liggen in ieder geval niet bij jou. En dat is wel het geval als iemand echt iets voor je voelt. Dus....
Maar ze hebben net een "relatie" van 1 week chatten, moeten zijn prioriteiten dan al helemaal bij haar liggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven