...Bar too mucht 192....

09-10-2011 17:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer.....

Hoi maisjes!

Bonne nuit, Franse Rode

Alles goed met onze moeder in spé?
Een goede morgen voor allen! Jammer dat ik gisteravond crashte na een overvolle dag en dus te laat was voor de gezelligheid hier. Ben nog steeds bekaf, heb mezelf weer de hele nacht wakkergehouden met mijn gesnotter en gehoest. Zelfs de codeïne lijkt niet te werken

Vandaag weer rennen-vliegen-etc. maar dan ga ik daarna ook echt het hele weekeind niks doen!
Ha! Wat waren jullie nog laat zeg. Gisteren toegegeven aan schoonmaken (vriend kon ik opvegen toen hij thuis kwam, tja je moet wat met je vrije tijd als de rest van je vrienden en collega's aan het werk zijn), dus volgens mij gaat het de goede kant op met deze moeder in spé!

Yette, beterschap!

Hoe is het met de rest?
Goed bezig, Rouge

Ik ben bang dat ik er al drie heb aangestoken.

Ga nu echt rennen: apotheek, toko, halalslager, super ...
Goed te horen, Rouge!

Die griep duurt ook lang bij jou, Yet. Balen hoor.

Doe je wel een beetje rustig aan. Zo te lezen niet haha.

Ik ga maar eens een kop koffie nemen, het is nog iets te vroeg voor een borrel.
Rouge, de laatste loodjes he?

Geniet maar lekker van je verlofdagen!

Yette, HA al aan de veren getrokken?

Jonari, die borrel schijnt om 16.00 uur geschonken te worden....

Ik ga zo maar eens zoontje naar de kinderfitness schoppen...
Huisarts heeft geen nut, het heerst en gaat ook weer over - duurt alleen ff. Zit nu aan m"n tweede hot&spicy bamisoepje. Dat werkt beter dan stomen
Beterschap dan maar.

Ik ben er weg van! : zwaai:
Doeg
Rennen met griep? Klinkt als rennen met dikke buik... Rustig aan Yette, op de bank liggen met de andere 3 en aan de thee! Hoop niet dat ik aangestoken word, ben mijn hele zwangerschap niet ziek geweest en hoop dat die laatste weken zo te houden..

Hé Flower, ja de laatste loodjes, bijna 37 weken, verlof bevalt goed deze week. Hahaha, kinderfitness, ik ben heel benieuwd wat ik me daar bij moet voorstellen!

Jo, staat de alcoholvrije Torres witte wijn koud? Ik heb ook trek in een borrel!
quote:rouge1234 schreef op 11 november 2011 @ 15:42:

Rennen met griep? Klinkt als rennen met dikke buik... Rustig aan Yette, op de bank liggen met de andere 3 en aan de thee! Hoop niet dat ik aangestoken word, ben mijn hele zwangerschap niet ziek geweest en hoop dat die laatste weken zo te houden..

Hé Flower, ja de laatste loodjes, bijna 37 weken, verlof bevalt goed deze week. Hahaha, kinderfitness, ik ben heel benieuwd wat ik me daar bij moet voorstellen!

Anders ik wel,is 1e keer, in het kader van fysiotherapie voor de buikspieren... na ja, zal allemaal wel....

Jo, staat de alcoholvrije Torres witte wijn koud? Ik heb ook trek in een borrel!
Ik doe maar een grote. Je zal wel dorstig zijn
Is dat nou wat, alcoholvrije wijn? Ik dronk gewoon sapjes.
Ik heb het ook nog nooit gedronken. Dronk inderdaad toen sap enzo.
Ja! En hij is nog lekker ook! Ik gok dat ik em straks weer te zoet vind, maar alcohol vind ik zo stinken nu, maar wat heb ik trek in een echt rood wijntje.. Lekker dubbel!
Nog even volhouden! Daarna zullen we de vaten rode wijn weer voor je laten aanrukken
Mogguh! Ik zou hier als het kon een ontbijtje plakken, maar ik frum mobiel. Lig nog lekker in bed, moed te verzamelen om de kou in te stappen en irl iets aan ontbijt te doen.
Doe ik het wel even Yette, ik zit bij te komen van een feessie van gister, kan wel een sappie gebruiken

Thanx Joopp! Dat ziet er goed uit zeg!

en weer tijd voor de ballen!!
Hoe krijg ik het voor elkaar he.....

Loop toch niet altijd zo te knoeien, Joopp.

Wat een zootje hoero!
Biertje?
wijntje doe maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven