saai zeg

12-11-2011 18:31 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier, vandaag op het forum

heb net 2 chocolade poppetjes gekocht 1 piet en 1 sint ga ik zo maar opeten, echt saai
*gaat ff in de tuin staan*
quote:fantastissima schreef op 12 november 2011 @ 19:26:

Oké goed. Eerste 3 dagen zijn t moeilijkst, daarna gaat het echt veel makkelijker hoor. Is het je 1e stoppoging of hoeveelste? Hoop dat je nog wat afleiding hebt vanavond& morgen.

Nja, eerste stoppoging. Ben wel eens een maand gestopt(maar was in vakantie, blabla, heel anders dan gewoon zo thuis in mn routine) en de afgelopen week 2x maar binnen 24 uur weer begonnen

Wordt eht echt na dag 3 beter? Ik hoor namelijk allemaal horrorverhalen over dat het na 2 weken pas echt zwaar wordt enzo

Kostelijk gelachen om je pietenverhaal

@Enter..hier ook een pakjeperdagrokerT. Maar zal er ooit toch mee moeten stoppen en ik sport 4x per week enzo...dat is gewoon sneu als je dan zodra je buiten staat die peuk opsteekt terwijl je bij wijze van spreken nog nieteens op adem gekomen bent.
quote:Ruza schreef op 12 november 2011 @ 19:34:

[...]

Nja, eerste stoppoging. Ben wel eens een maand gestopt(maar was in vakantie, blabla, heel anders dan gewoon zo thuis in mn routine) en de afgelopen week 2x maar binnen 24 uur weer begonnen

Wordt eht echt na dag 3 beter? Ik hoor namelijk allemaal horrorverhalen over dat het na 2 weken pas echt zwaar wordt enzo

Kostelijk gelachen om je pietenverhaal

@Enter..hier ook een pakjeperdagrokerT. Maar zal er ooit toch mee moeten stoppen en ik sport 4x per week enzo...dat is gewoon sneu als je dan zodra je buiten staat die peuk opsteekt terwijl je bij wijze van spreken nog nieteens op adem gekomen bent.ja das idd een beetje krom eerst lekker sporten en gelijk roken zodra je buiten bent
Precies. Plus...nu merk ik eigenlijk (behalve het financiele) geen nadelen van mijn roken. Mijn huid is mooi, mijn conditie is top enzo. maar over 10 jaar.... *slik*
quote:yette schreef op 12 november 2011 @ 19:34:

*gaat ff in de tuin staan**gaat mee*
quote:enter schreef op 12 november 2011 @ 19:39:

[...]

*gaat mee* *Blijft met lang gezicht binnen zitten*
Gezellig Enter :-)
hmm moet altijd aan die reclame denken van ene Joanna, die jong was en rookte en hoe ze er over tig jaar eruit ging zien...

het klopt idd moet ik beamen en was ik toen maar gestopt, helaas
quote:Ruza schreef op 12 november 2011 @ 19:40:

[...]

*Blijft met lang gezicht binnen zitten*neem jij even een toffifee
Ik ga ook nog wel eens stoppen hoor. Maar nu ff niet.
quote:enter schreef op 12 november 2011 @ 19:42:

[...]

neem jij even een toffifee Zuigt gefrustreerd aan raketje (kind bij de appie aan de kassa keek me aan of ik gek geworden was dat ik waterijsjes kwam kopen)
ik stop denk ik nooit, gewoon omdat ik het lekker vind, een soort ontspanning moment, ofso

en smorgens bij je eerste bakkie koffie

of smiddags uit je werk

of savonds na het eten
quote:Ruza schreef op 12 november 2011 @ 19:44:

[...]

Zuigt gefrustreerd aan raketje (kind bij de appie aan de kassa keek me aan of ik gek geworden was dat ik waterijsjes kwam kopen) gewoon laten kijken dat schaap
quote:enter schreef op 12 november 2011 @ 19:44:

ik stop denk ik nooit, gewoon omdat ik het lekker vind, een soort ontspanning moment, ofsoDat dus. Ik moet op zoek naar een nieuw ontspanningsding. Wat moet ik nou in hemelsnaam doen met een half uur lunchpauze
quote:Ruza schreef op 12 november 2011 @ 19:46:

[...]

Dat dus. Ik moet op zoek naar een nieuw ontspanningsding. Wat moet ik nou in hemelsnaam doen met een half uur lunchpauze igg niet naar buiten waar die rokers staan, even een wandeling gaan maken?
Nou krijg ik me toch ineens zin in een raketje of een perenijsje ...
Haha raketjes zijn mijn lievelingsijsjes.

Ik moet ook stoppen met roken, het zou nog net op tijd kunnen zijn. Mijn nieuwe stopdatum is heel afgezaagd, 1 januari.

Ik ga echter eerst stoppen met blowen en daarna met roken. Het blowen is namelijk nog zoveel slechter. Gelukkig sport ik ook redelijk veel en is mijn conditie ook vrij goed. Wel merk ik vaker last van spieren te hebben, schijnt ook door roken te komen.

En ik vind het zielig voor mijn vriend die als niet-roker met mij wil zoenen, hij zegt er gelukkig niet vaak iets van maar ik weet gewoon dat zelfs het bed naar rookt stinkt ook al douche ik altijd als hij er is. Het zit in je huid en je adem.
quote:yette schreef op 12 november 2011 @ 19:49:

Nou krijg ik me toch ineens zin in een raketje of een perenijsje ... daar kan je ineens zo n trek in hebben toch? snel naar de AH Yette
Of verslaafd raken aan 1 of ander dom maar vermakelijk App spel, dat zie ik niet -rokers vaak doen althans.

Grappige stelling: is app-verslaving de nieuwe, tevens zeer tijdrovende variant op de 'sigaretten-break'?
Ik blow al eeuwen niet meer.
Fijn voor je yette. Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen over een paar jaar.
Eerst stoppen met roken en dan pas met blowen schijnt makkelijker te zijn. Zeggen vrienden van me tenminste.

En apps krijg je vast binnenkort ook kanker van.
Stoppen met roken is stukken lastiger, vind ik. Maar goed, ik stond niet op met een joint, ging er wel mee naar bed. Geen idee hoeveel jij blowt.

Heb trouwens wel K3 gerookt afgelopen jaar. Da's met chemische zooi besproeide herbes de provence of zo, en legaal in de VS. Hielp wel tegen mijn slapeloosheid, maar ik ging ervan trippen en ik hou liever de controle, dus dat heb ik beperkt tot een paar keer.
Roken en drop eten is bij mij geen combinatie. Ik kan niet roken als ik drop heb gegeten, dat is me een partijtje goor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
(even off topic, voor zover dat kan hier)

Enter, ik herkende je niet! Heb je weer een ander masker op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven