saai zeg
zondag 13 november 2011 om 00:22
quote:Ruza schreef op 12 november 2011 @ 18:43:
[...]
Agh, we zijn pas op dag 2 en ik word er nou al helemaal ziek van. De dag duurt forever en ik blijf maar vreten. Zal blij zijn als het maandag is en ik weer iets te doen heb. Ohnee, krijg je weer dat verleidingsmoment van wat moet ik anders in mn pauze?
Zucht.Als je nu appel in stukken snijdt, die verwarmt in de magnetron met kaneel evt zoetstof. Heel lekker, zeker deze dagen warm en je zit vol!
[...]
Agh, we zijn pas op dag 2 en ik word er nou al helemaal ziek van. De dag duurt forever en ik blijf maar vreten. Zal blij zijn als het maandag is en ik weer iets te doen heb. Ohnee, krijg je weer dat verleidingsmoment van wat moet ik anders in mn pauze?
Zucht.Als je nu appel in stukken snijdt, die verwarmt in de magnetron met kaneel evt zoetstof. Heel lekker, zeker deze dagen warm en je zit vol!
zondag 13 november 2011 om 00:23
Mirabile, ik zou zó een heel forum met eigen topics kunnen hebben haha. Al zal vóór het topic 'help ik ben zwanger', het topic verschijnen 'zou ik zwanger kunnen zijn, heb seks gehad zonder bescherming en bloed een beetje maar hij is voor het zingen de kerk uit gegaan en ik heb een beetje buikpijn'.
Enter: trusten! Doe je een nachtmaskertje op?
Enter: trusten! Doe je een nachtmaskertje op?
zondag 13 november 2011 om 19:32
quote:maaique schreef op 13 november 2011 @ 19:30:
Ik verveelde me ook, dus heb een nieuw schilderij gekocht op de expo van mn vriendin en opghangen boven mn bed!
Dure verveling haha
Dan heb je het tenminste niet saai meer in bed, maar iets leuks om naar te kijken.
Ik heb me om de saaiheid te verdrijven maar vergrepen aan de chardonney (niet de forummer, maar de wijn)
Ik verveelde me ook, dus heb een nieuw schilderij gekocht op de expo van mn vriendin en opghangen boven mn bed!
Dure verveling haha
Dan heb je het tenminste niet saai meer in bed, maar iets leuks om naar te kijken.
Ik heb me om de saaiheid te verdrijven maar vergrepen aan de chardonney (niet de forummer, maar de wijn)
zondag 13 november 2011 om 19:34
zondag 13 november 2011 om 19:36
Dit werkt niet volgens mij
[img]http://m.facebook.com/?_rdr#!/photo.php ... 5629772316
Internagelaktisch
zondag 13 november 2011 om 19:48
zondag 13 november 2011 om 19:55