fleecedekentjes
maandag 14 november 2011 om 12:35
maandag 14 november 2011 om 13:17
Ik heb bij de Action een heerlijke fleece deken voor 4 euro gehaald. Deze heb ik elke avond lekker over me heen als ik op de bank lig tv te kijken, heerlijk warm! Hij voelt misschien niet heel dik aan, maar is echt warm genoeg! En vind je dat wel te koud, dan kan je er voor die prijs ook makkelijk 2 nemen