fleecedekentjes

14-11-2011 12:35 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Waar kan ik nog warme fleecedekentjes krijgen ?



Bij de blokker hadden ze alleen van die fleece-omslag jassen, dus geen deken, maar een ruime jasvorm, voor in huis.

En bij de Xenos waren wel fleecedekens maar die zijn nogal dun. Dan heb je het nog steeds koud.



Wie heeft er een goede tip ? !!
IKEA!!
Alle reacties Link kopieren
WIlde ik ook zeggen, Ikea.

Maar ook Leen Bakker en Kwantum hebben ze ook
Alle reacties Link kopieren
Supermarkten hebben ze ook soms,

de markt, Marskramer,
Alle reacties Link kopieren
action!
Action.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Wibra hadden ze laatst hele fijne fleecedekentjes, van die zachte soort van microfleece en dekentjes met aan 1 kant heel zacht pluche-achtig :D.
Alle reacties Link kopieren
Action idd!
Alle reacties Link kopieren
Action heeft hele leuke.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Zeeman toch?
Alle reacties Link kopieren
Zeeman, wibra
Alle reacties Link kopieren
Zeeman
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze ze wel bij blokker.

Anders Wibra, Leenbakker.
You know my name, not my story!
Alle reacties Link kopieren
Action heeft hele fijne dikke van 2 lagen voor +/_ 15 euro

Ik heb er een op de bank en een op het bed!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het op de meeste markten per meter kopen, dan zit je niet aan die standaardmaten vast. Kost 3 of 4 Euro per meter en als ik me niet vergis is het 1.60 breed.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de Action een heerlijke fleece deken voor 4 euro gehaald. Deze heb ik elke avond lekker over me heen als ik op de bank lig tv te kijken, heerlijk warm! Hij voelt misschien niet heel dik aan, maar is echt warm genoeg! En vind je dat wel te koud, dan kan je er voor die prijs ook makkelijk 2 nemen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fleecedeken op mijn matras (nou ja, op mijn hoeslaken) liggen. Heb geen electrische deken meer nodig!!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Laatst bij de Wibra gekocht, dacht 2,99.

Zowel leuke vrolijke keuren als grijs en zwart.
Alle reacties Link kopieren
Leen Bakker heeft heerlijke fleecedekens. Zachter en groter dan de meeste die je vindt. Anders de Ikea

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven