Kan dit?
maandag 14 november 2011 om 16:26
Ik heb echt al maanden als ik de wasmachine open doe in het ja, soort gleufje waar je hem ook in dicht doet een raar langwerpig zwart ding liggen. Elke keer zie ik het maar ik onderga ook geen actie om het weg te halen, nu heb ik het net weggehaald en dacht eigenlijk dat het een pluisje oid was maar is het gewoon een zwart, eigenlijk soort muizenkeultje .... ik weet dat wij muizen in het huis hebben dus het zou ook best van een muis kunnen zijn en aangezien ik die keutels herken moet ik zeggen dat ook deze er heel erg op leek!
maar ik vraag me toch af hoe dat beest in godsnaam daar dan een keutel heeft kunnen neerleggen... iemand enig idee of muizen zó atletisch zijn?:P
maar ik vraag me toch af hoe dat beest in godsnaam daar dan een keutel heeft kunnen neerleggen... iemand enig idee of muizen zó atletisch zijn?:P
maandag 14 november 2011 om 16:35
quote:Moonlight82 schreef op 14 november 2011 @ 16:33:
Kan het niet van een kledingstuk af gevallen zijn?
Of op een andere manier daarin gerommeld?ja want het zit echt in een of ander klein gaatje dus het kán lijkt me amper van een muis zijn.... ik zit idd te denken aan een pluisje alsnog maar die zien er meestal toch wat anders en wolliger uit haha
Kan het niet van een kledingstuk af gevallen zijn?
Of op een andere manier daarin gerommeld?ja want het zit echt in een of ander klein gaatje dus het kán lijkt me amper van een muis zijn.... ik zit idd te denken aan een pluisje alsnog maar die zien er meestal toch wat anders en wolliger uit haha
maandag 14 november 2011 om 16:42
Si het gewoon niet een verzameling haar en pluizen die zich tot een op een keutel lijkend dingetje hebben gevormd? Ik haal dat regelmatig hie ruit het rubberen ding, samen met geld, haarspelden, spijkers, en andere zaken die wel in d emachine gaan als ik de wa sniet zelf doe!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 14 november 2011 om 17:10
quote:Fame schreef op 14 november 2011 @ 16:42:
Si het gewoon niet een verzameling haar en pluizen die zich tot een op een keutel lijkend dingetje hebben gevormd? Ik haal dat regelmatig hie ruit het rubberen ding, samen met geld, haarspelden, spijkers, en andere zaken die wel in d emachine gaan als ik de wa sniet zelf doe!zo ook heel goed kunnen, het was namelijk niet alleen maar zwart maar zat ook een beetje wit en bruin tussen (wat natuurlijk ook van een vergane keutel kan zijn haha) maar heb idd het idee dat de kans dat een keutel daar terecht is gekomen zeer klein is!
Si het gewoon niet een verzameling haar en pluizen die zich tot een op een keutel lijkend dingetje hebben gevormd? Ik haal dat regelmatig hie ruit het rubberen ding, samen met geld, haarspelden, spijkers, en andere zaken die wel in d emachine gaan als ik de wa sniet zelf doe!zo ook heel goed kunnen, het was namelijk niet alleen maar zwart maar zat ook een beetje wit en bruin tussen (wat natuurlijk ook van een vergane keutel kan zijn haha) maar heb idd het idee dat de kans dat een keutel daar terecht is gekomen zeer klein is!
maandag 14 november 2011 om 17:10
quote:Fame schreef op 14 november 2011 @ 16:42:
maandag 14 november 2011 om 17:17
Ik zie ook allerlei dingetjes in het filter van de droger. En op de vensterbank. In het begin keek ik er naar en dan bleek het meeste te herleiden te zijn tot broodkorstkruimels (vooral sesam- en maanzaad), zaadjes van buiten en andere plantenresiduen. Ook prints op kleding schilferen nogal.
Je kijkt kennelijk met een paranoide blik.
Je kijkt kennelijk met een paranoide blik.
maandag 14 november 2011 om 17:31