Mode & Beauty alle pijlers

Scheef neustussenschot

15-11-2011 11:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds al lange tijd is mijn neustussenschot scheef.

Het stoort mij erg en ik vind het er niet uit zien.

Als ik recht in een fotocamera kijk dan zie je duidelijk dat mijn neus nogal naar rechts wijkt.

Hoewel mensen nooit iets ervan zeggen ben ik van mening dat het toch erg goed te zien is.

Het stoort mij dus enorm, ben er veel te veel mee bezig.

Ik vroeg mij daarom af wat het gaat kosten om dat ding weer recht te krijgen?

Ik kon hier eigenlijk niks over vinden.

Ik ben basis verzekert maar dat maakt volgens mij niets uit want dat valt meen ik niet onder de verzekering..

Bedankt alvast!

Tommy
Zou je niet gewoon een kliniek of zkh benaderen en je vraag stellen? Want eea hangt misschien wel af van hoeveel 'werk' het is.
Je moet gewoon naar de huisarts en dan word je doorverwezen naar de kno. Dan zetten ze hem recht onder narcose
Ik heb ook een scheve neus, hij is 3 keer gebroken geweest, maar volgens mij valt het anderen pas op als ik ze erop wijs.

Om hem recht te zetten moeten ze hem nog een keer breken, ik persoonlijk zie dat niet zo zitten.
haha justme mijn vader en tante allebei neus gebroken en die zeiden beiden dat ze dat nooooooooooooooooooooooit voor cosmetisch ingrijpen zon pijn wilde lijden....en als je neus wel mooi recht is...vallen je rimpels/pukkels/haarlijn/flaporen whatever juist meer op....zo blijf je aan de gang...
Je kunt er hoofdpijn door krijgen en dan is het gewoon een operatie die vergoed wordt. Als het puur om cosmetische redenen is zal het wel duur zijn...

Ik zou eerder denken dat het aan een algemeen laag zelfvertrouwen ligt dan echt aan je neus tussenschot trouwens.
Ik heb ook een scheef tussenschot en een hump.

Eerder heb ik wel rondgekeken voor een correctie maar ik heb er momenteel het geld niet voor / wil het er niet aan uit geven.

De kosten zoals ik ze gezien heb zitten tussen de 4000 en 600 euro. Afhankelijk van of ze naast het tussenschot bijvoorbeeld ook de neustip moeten corrigeren.

Tip: zoek een chirurg die vooral neuscorrectied doet, niet een die naast ..... en ..... en ..... ook neuscorrecties doet.
Bedankt voor jullie reacties kan er wel wat mee:)

kwa zelfvertrouwen.. tja.. daar heb je wel gelijk in.
dat noem je septum en wordt vergoed.

Is een kleine ingreep en wordt veel gedaan, maar in principe om medische redenen.
mn vader heeft hem om medische redenen recht laten zetten...

maar als je kleine zoontje dan gelijk bij binnenkomst eens goed aan je neus rukt ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven