Scheef neustussenschot
dinsdag 15 november 2011 om 11:35
Sinds al lange tijd is mijn neustussenschot scheef.
Het stoort mij erg en ik vind het er niet uit zien.
Als ik recht in een fotocamera kijk dan zie je duidelijk dat mijn neus nogal naar rechts wijkt.
Hoewel mensen nooit iets ervan zeggen ben ik van mening dat het toch erg goed te zien is.
Het stoort mij dus enorm, ben er veel te veel mee bezig.
Ik vroeg mij daarom af wat het gaat kosten om dat ding weer recht te krijgen?
Ik kon hier eigenlijk niks over vinden.
Ik ben basis verzekert maar dat maakt volgens mij niets uit want dat valt meen ik niet onder de verzekering..
Bedankt alvast!
Tommy
Het stoort mij erg en ik vind het er niet uit zien.
Als ik recht in een fotocamera kijk dan zie je duidelijk dat mijn neus nogal naar rechts wijkt.
Hoewel mensen nooit iets ervan zeggen ben ik van mening dat het toch erg goed te zien is.
Het stoort mij dus enorm, ben er veel te veel mee bezig.
Ik vroeg mij daarom af wat het gaat kosten om dat ding weer recht te krijgen?
Ik kon hier eigenlijk niks over vinden.
Ik ben basis verzekert maar dat maakt volgens mij niets uit want dat valt meen ik niet onder de verzekering..
Bedankt alvast!
Tommy
dinsdag 15 november 2011 om 12:00
dinsdag 15 november 2011 om 12:31
Ik heb ook een scheef tussenschot en een hump.
Eerder heb ik wel rondgekeken voor een correctie maar ik heb er momenteel het geld niet voor / wil het er niet aan uit geven.
De kosten zoals ik ze gezien heb zitten tussen de 4000 en 600 euro. Afhankelijk van of ze naast het tussenschot bijvoorbeeld ook de neustip moeten corrigeren.
Tip: zoek een chirurg die vooral neuscorrectied doet, niet een die naast ..... en ..... en ..... ook neuscorrecties doet.
Eerder heb ik wel rondgekeken voor een correctie maar ik heb er momenteel het geld niet voor / wil het er niet aan uit geven.
De kosten zoals ik ze gezien heb zitten tussen de 4000 en 600 euro. Afhankelijk van of ze naast het tussenschot bijvoorbeeld ook de neustip moeten corrigeren.
Tip: zoek een chirurg die vooral neuscorrectied doet, niet een die naast ..... en ..... en ..... ook neuscorrecties doet.