ArkeFly
donderdag 17 november 2011 om 12:02
Wij hadden ook extra ruimte gevraagd (lees: betaald) die heb je ook wel nodig! Op de terugweg waren er problemen waardoor we met een andere maatschappij vlogen en hadden we geen extra ruimte. Extra betaald dus mochten de tickets inleveren bij thuiskomst en het werd vergoed (hebben we uiteindelijk nooit gedaan). Overall is Arke echt prima!
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
donderdag 17 november 2011 om 12:04
donderdag 17 november 2011 om 12:08
donderdag 17 november 2011 om 12:12
Heb met verre vluchten alleen maar ervaring met ArkeFly, en dat ging prima beide vakanties. We zijn wel lang en hebben tot ons geluk steeds plaatsen bij de nooduitgang gekregen (kleinere mensen die voor ons in de rij stonden kregen te horen dat ze daar niet konden zitten )
Heb wel tussenlandingen meegemaakt, maar geen overstap. Een tussenlanding van een half uur vind ik niet zo'n probleem (duurde op Jamaica wel iets langer dan gepland wat het ging Jamaican Style dus een tikje trager maar vooruit).
Heb wel tussenlandingen meegemaakt, maar geen overstap. Een tussenlanding van een half uur vind ik niet zo'n probleem (duurde op Jamaica wel iets langer dan gepland wat het ging Jamaican Style dus een tikje trager maar vooruit).
donderdag 17 november 2011 om 12:21
donderdag 17 november 2011 om 13:33
donderdag 17 november 2011 om 15:56
Zo veel goedkoper dan andere aanbieders vind ik Arkefly niet hoor. En ja, Ugglover, ik vond het het geld meeeeeeer dan waard! Mijn man is lang en ik ben breed en dan is het lekker om extra beenruimte te hebben. Wij hadden trouwens op de heenweg ook premium comfort class, en dat was echt helemaal relaxed! Extra grote stoelen, zoveel ruimte dat ik mijn benen helemaal recht voor me uit kon steken en een flesje champagne bij binnenkomst. En ik vind het ook prettig dat je vooraf je plek al kunt reserveren.
donderdag 17 november 2011 om 16:46
quote:momo1980 schreef op 17 november 2011 @ 15:57:
Als je trouwens je baby bij je hebt, kan je die misschien zelfs wel op de grond te slapen leggen, op een boxkleed of deken ofzo.
En als hij bij turbulentie tegen het plafond knalt, dan maak je gewoon een nieuwe?
Slecht plan, dit.
Heb het zien gebeuren. Dat liep goed af, maar sindsdien doe ik ook braaf mijn riem vast als het moet.
Als je trouwens je baby bij je hebt, kan je die misschien zelfs wel op de grond te slapen leggen, op een boxkleed of deken ofzo.
En als hij bij turbulentie tegen het plafond knalt, dan maak je gewoon een nieuwe?
Slecht plan, dit.
Heb het zien gebeuren. Dat liep goed af, maar sindsdien doe ik ook braaf mijn riem vast als het moet.
donderdag 17 november 2011 om 19:58
Ik heb ook met Arke fly gevlogen met tussenstop in Curacao. Wij hadden echt een crisis toestel. Dat we daarmee de oceaan overgevlogen hebben, is me nog een wonder. Ik denk dat het ermee te maken heeft, dat we via Curacao gingen. Iedereen uit het toestel werd preventief gefouilleerd en ondervraagd ivm drugssmokkel.