Wintersport 2012
maandag 28 februari 2011 om 09:16
We zijn net terug van een geweldige week wintersport. Het is alleen zo jammer, dat als je echt een mooi plekje wilt in de voorjaarsvakantie, je er echt vroeg bij moet zijn. Dus wie heeft de gouden tip voor volgend jaar?
Eisen:
* Huis/appartement (8 personen), eigen keuken
* Oostenrijk (evt. Zwitserland)
* Loopafstand piste/skischool
* Skigebied minimaal 150 kilometer piste
* Betaalbaar (max. 2200, liever goedkoper)
Eisen:
* Huis/appartement (8 personen), eigen keuken
* Oostenrijk (evt. Zwitserland)
* Loopafstand piste/skischool
* Skigebied minimaal 150 kilometer piste
* Betaalbaar (max. 2200, liever goedkoper)
maandag 28 februari 2011 om 09:24
Geen tip. Hier hetzelfde probleem. We zijn dit jaar in januari gegaan. Dat kon nog net want dochter werd in februari 5. Tijdens onze laatste vakantie wilde ik bij het pension alvast voor volgend jaar boeken maar toen sprak de pensionhoudster de volgende woorden: Iest dass in die Krokoesvakanzie? Jaaah, antwoorde ik. Dat kon niet, dan zit het pension al helemaal vol. Volgend jaar hebben alle regios tegelijk vakantie ook nog. Topdrukte dus.
Maar goed, ik heb eigenlijk wel een tip; zoeken via Belvilla.nl
Vorig jaar zijn wij met drie stellen met kinderen naar westendorf geweest. Was echt superhuis alleen niet op loopafstand van de pist.
Maar goed, ik heb eigenlijk wel een tip; zoeken via Belvilla.nl
Vorig jaar zijn wij met drie stellen met kinderen naar westendorf geweest. Was echt superhuis alleen niet op loopafstand van de pist.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 28 februari 2011 om 13:36
Als je een huisje wilt, kun je eventueel ook kijken op Interhome.nl, of als je het gebied weet waar je heen wilt, op de website van het lokale toeristenburo zoeken naar accomodaties. Zo heb ik toen in de kerstvakantie ook iets gevonden, appartement (ferienwohnung) voor 4 personen.
minimaal 150 kilometer piste: Wilder Kaiser-Brixental, Serfaus-Fiss-Ladis, Ischgl, St. Anton, Mayrhofen, Zillertal Arenna (Gerlos)...
minimaal 150 kilometer piste: Wilder Kaiser-Brixental, Serfaus-Fiss-Ladis, Ischgl, St. Anton, Mayrhofen, Zillertal Arenna (Gerlos)...
woensdag 2 maart 2011 om 14:57
Ik zou alvast wat in de accommodatiegidsen van de VVV van de plaats waar je heen wilt zoeken en nu alvast boeken. Dan heb je zeker je eerste keuze. Die gidsen kun je via internet aanvragen (google de plaats en tourismusverband) bij de VVV van die plaats, of bij het toeristenburo in Nederland (google toeristenburo oostenrijk).
dinsdag 22 november 2011 om 20:32
http://www.kirschner-serfaus.com/
Niet 1 huis, maar wel bij elkaar. Superleuk, niet duur, prima ligging, perfect skigebied...
Niet 1 huis, maar wel bij elkaar. Superleuk, niet duur, prima ligging, perfect skigebied...
vrijdag 25 november 2011 om 10:26