Wow i'm over him!

23-11-2011 16:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdag voor het laatst met hem gesproken,nadat hij mij belde met de vraag waarom ik toch zo weinig van mezelf liet horen.Daarna al zijn smsjes en telefoontjes genegeerd tevens geblokt op de whatsapp.

Dit heb ik tot nu toe volgehouden na een hele heftige relatie van 5 jaar!!!!!!!!

Ik was 20 toen ik hem leerde kennen,hij 28 bijna 29.

The rest is history.Veel bedrog,leugens,verdriet.Ook veel mooie en bijzondere momenten gedeeld met elkaar,al stonden die altijd in de schaduw van de donkere tijden.

Ik voel me kiplekker,nog niet moeten huilen,afentoe even een dipje,vanochtend werd ik door hem aangesproken op Facebook,direct mijn account permanent verwijdert.

Van het weekend voor het eerst na 5jr tijd mijn verjaardag vieren met vriendinnen!!!!

Ik heb het na alle ellende vanaf juni t/m nu nog met hem geprobeerd,want toen wilde meneer me terug,ik was de liefde van zijn leven,hij zou nooit meer dezelfde fouten maken blablabla..

ik heb onwijs veel van hem gehouden,altijd heel erg verliefd op hem geweest,hij is mijn grote liefde geweest.

Maar twee weken geleden realiseerde ik dat ik mezelf weer op een destructief pad bevond,in een achtbaan met onverwachte wendingen,hele hoge pieken en nog diepere dalen.Na 5 jaar is de put leeg,echt leeg.

Ik kan het niet eens opbrengen om hem uit te leggen waarom ik er zo in ene helemaal klaar mee ben.Hij is de moeite gewoon niet meer waard.
Goed gedaan meis!

& geniet van je verjaardag dit weekend! Je hebt het verdiend
:D

Super!!

Fijne verjaardag dit weekend.
Ah know`t, tha shunt
Voelt goed hè?! En 't wordt alleen maar beter! Over een tijdje ga je beseffen dat je écht sterker bent geworden. Ik zat anderhalf jaar terug in eenzelfde situatie als jij nu. Slechte relatie, maar kon moeilijk los komen van hem. Heeft tijden geduurd voordat ik hem echt kon los laten. Op een gegeven moment ging er een knopje om en heb ik voor mezelf gekozen. Daarna ging het beter. Wel nog met veel ups and downs (dat hoort erbij Carmen) en telde de weken, maanden dat ik hem al niet gesproken had en dat voelde goed. Tot ik op een dag helemaal niet meer wist hoe lang ik al geen contact had opgenomen en voelde me zo sterk. Pas toen kon ik zeggen dat ik echt over hem heen was.
Geniet van je verjaardag en je vriendinnen.

Ook gefeliciteerd met je nieuw verworven inzicht.
Superrr ! Knap van je !

Geniet van je verjaardag dit weekend !
't Beste is om toch nog voorlopig op je hoede te blijven om zeker te weten dat je jezelf niet aan 't overtuigen bent. 'n Mens is vindingrijk
Ja, herkenbaar Bahco, ik heb ook al een paar keer in volle overtuiging gedacht dat ik met iemand helemaal klaar was, maar dan *boem* weer terug bij af....

En zo gaat het in ups en downs. Maar het is wel het begin van het einde, tenminste zo zie ik dat wel. Dat het besef komt dat het klaar is, niet goed voor je is en dat je je leven weer wil oppakken, vooruit wil.
ja ik zie gewoon geen toekomst meer..en heb ik altijd gehad bij hem..

Dan zat ik in gedachte al met de plannen die ik had voor de volgende x.Elke keer dat ik hem zag,moest

bijzonder zijn,ik moest er tiptop uitzien,nieuw kledingstuk op zn minst..verzorgde mezelf tot in de puntjes

maar meneer zag het nooit.

Als ik vooruit kijk denk ik aan de dingen die ik wil doen met vriendinnen of mijn zoontje,maar hij past niet meer in het plaatje.verbaas me er zelf ook over,ik begrijp Bahco,alleen dit gevoel heb ik nooit eerder ervaren,en geloof me heb er maar vaak zat een einde aan willen maken,en bij de gedachte dat hij 1 stap van mij afzette zijn kant uit en ik 1 stap mijn kant uit,raakte ik volledig in paniek en dat hield ik hooguit een dag uit,soms een week.en het missen..van binnen kapot gaan.

Ik mis hem niet,ik zie in dat hij me in een hoop leuke dingen in het leven belemmerde.
Heb ik ook gehad van de ene op de andere dag na zeven jaar. En wat voelde ik me vrij. Heb hem daarna nooit meer gezien en nooit meer gemist! Geniet!
ja het is niet van de ene op de andere dag gegaan,ik ben de afgelopen weken heel erg verdrietig geweest.ik voelde dat hij langzaam uit mijn hart vloeide..en mijn verstand het ging over nemen.heb heel lang mijn hart gevolgd,maar het heeft mij uiteindelijk alleen maar tranen en verdriet gebracht.
We zijn een week verder,na mijn beslissing hem volledig uit mijn leven te bannen.Ik heb hem niet meer gesproken,hij heeft mij nog een paar x gesmst en gebeld tot aan dinsdag.Verder ontving ik op woensdag nog een bericht van hem op facebook.

Ik heb niet gereageert.

Im doing okay!!!!!

Afentoe dan denk ik aan hem,en it makes me sad.

Meer omdat ik gewoon teleurgesteld ben in de liefde.

In mezelf en ook in hem.
quote:carmenluca schreef op 25 november 2011 @ 17:27:

We zijn een week verder,na mijn beslissing hem volledig uit mijn leven te bannen.Ik heb hem niet meer gesproken,hij heeft mij nog een paar x gesmst en gebeld tot aan dinsdag.Verder ontving ik op woensdag nog een bericht van hem op facebook.

Ik heb niet gereageert.

Im doing okay!!!!!

Afentoe dan denk ik aan hem,en it makes me sad.

Meer omdat ik gewoon teleurgesteld ben in de liefde.

In mezelf en ook in hem.Knap van je dat je niet hebt gereageerd, weet niet of ik dat zou kunnen. Chapeau!
Nog even als aanvulling hierop: soms helt je verstand na een tijdje inderdaad over. Heerlijk..eindelijk, zou ik bijna zeggen.

Maar dan nog is het moeilijk om niet terug te vallen. Soms komt er dan ook een soort van medelijden bij kijken of dat je denkt van: Maar dit wilde ik juist toch zo graag? Het is heel lastig om je dan bij je beslissing te houden. Maar bij vrouwen is het wel vaak zo dat, als het gevoel eenmaal weg is (en dat kan even duren), het ook niet meer terugkomt. Ik herken het wel. Mooi proces.
Maar dat duurt zo lang, om gek van te worden!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven