Ziggo stuk?

24-11-2011 10:43 18 berichten
Ziggo doet raar! Ik kan gewoon gebeld worden, zie ook op het display wie er belt (nummerweergave), maar ik hoor de mensen aan de andere kant niet. Zij horen mij wel! Klinkt dit iemand bekend in de oren??
Ohja, ik kan de klantenservice op 1200 dus ook niet bellen, want ik hoor de mensen aan de andere kant niet.
Alle reacties Link kopieren
Heel Ziggo stuk ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik heb het niet gedaan!!
Ik zou zeggen dat de speaker van je telefoon kapot is!
Shit. Ik heb zo een conference call en heb hier met mijn werktelefoon - t mobile - ook geen bereik. Als ik over 10 minuten kom posten is heel Ziggo stuk en is het jouw schuld
Ziggo heeft altijd wat! Tijden al slecht internet!

telefoon doet het hier ook niet, ruim een week, maar dat komt omdat ik hem heb laten vallen

wel lekker rustig.
quote:Zima schreef op 24 november 2011 @ 10:51:

Shit. Ik heb zo een conference call en heb hier met mijn werktelefoon - t mobile - ook geen bereik. Als ik over 10 minuten kom posten is heel Ziggo stuk en is het jouw schuld Cakepop om het goed te maken??
quote:Numberonejasmin schreef op 24 november 2011 @ 10:51:

Ik zou zeggen dat de speaker van je telefoon kapot is!

Mensen horen mij wel, maar ik hoor hen niet.

Misschien even op zoek naar een ander toestel.
Denk dat dat een goed idee is Septembergirl
Weet niet of het aan het toestel ligt. Het antwoordapparaat schakelt ook direct in, zo gek.
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 10:53:

[...]

Cakepop om het goed te maken??

Twee! Mij een beetje bang maken, omdat de speaker van jouw telefoon kapot is ...

* ga nu een topic openen, help hoe bel ik in op een conference call, maar dat is weer een ander verhaal *
Oh dat ken ik nog van mijn vorige werk, dan moet je zo'n nummer bellen en je melden en dan maar bidden dat het goed gaat. Leuk!
edit: met hoe meer mensen je belt hoe leuker. Dan is het eerst heel lang stil, en dan begint ineens iedereen tegelijk te praten om die stilte te doorbreken. Fantastisch!
ik hoor nu een heel rustgevend muziekje en een strenge dame die vraagt of ik de moderator ben.
Ziem, hoe is het afgelopen met je conference call?

Ziggo is inmiddels weer gefixt!
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 10:54:

[...]

Mensen horen mij wel, maar ik hoor hen niet.

Hoe weet je dat ze je horen?

"Als je me hoort zeg dan niets"
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 12:37:

Ziem, hoe is het afgelopen met je conference call?

Ziggo is inmiddels weer gefixt!Dat ging prima. Met een collega in de berm, want die had autopech. Maar de ziggo werkt prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven