bbl kinderopvang!
donderdag 24 november 2011 om 22:19
donderdag 24 november 2011 om 22:21
donderdag 24 november 2011 om 22:45
@minniemouse: misschien is deeltijd een optie voor je? Of via LOI. Daar loop je pas in het 3e jaar stage.
Je zou je ook kunnen verdiepen in gastouderopvang. Veel bureaus betalen een deel van de opleiding.
Ik heb het inmiddels opgegeven en blijf zitten waar ik zit. Wellicht is het over een aantal jaren anders.
Je zou je ook kunnen verdiepen in gastouderopvang. Veel bureaus betalen een deel van de opleiding.
Ik heb het inmiddels opgegeven en blijf zitten waar ik zit. Wellicht is het over een aantal jaren anders.
donderdag 24 november 2011 om 22:49
donderdag 24 november 2011 om 23:19
Met dat probleem zit ik ook.. Maar toen dacht ik: Als ik nu goed ga sparen, dan kan ik het over 2 jaar wel in deeltijd gaan doen. Bij LOI kost het (dacht ik) 65 euro per maand.
Tis voor mijn toekomst, dus ik ga ervoor sparen..
Trouwens: er is ook de basisopleiding bij LOI. Dan krijg je dus alleen theorie. Lesstof en examens.. Dit kun je eerst doen. Om je mbo-diploma te halen, kun je daarna nog stage lopen.. In de tijd dat je bezig bent met de basis, kun je misschien sparen voor als je stage gaat lopen, of wellicht is dan een betaalde stage mogelijk, omdat je dan al veel kennis in huis hebt.
Tis voor mijn toekomst, dus ik ga ervoor sparen..
Trouwens: er is ook de basisopleiding bij LOI. Dan krijg je dus alleen theorie. Lesstof en examens.. Dit kun je eerst doen. Om je mbo-diploma te halen, kun je daarna nog stage lopen.. In de tijd dat je bezig bent met de basis, kun je misschien sparen voor als je stage gaat lopen, of wellicht is dan een betaalde stage mogelijk, omdat je dan al veel kennis in huis hebt.
vrijdag 25 november 2011 om 00:55