Gezondheid alle pijlers

Wie herkent dit?

27-11-2011 13:05 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Even een vraagje. Ik ben benieuwd of er meer forummers zijn die zich in het volgende herkennen. De laatste tijd valt het mij op dat ik de week voordat mijn menstruatie begint, ik sociaal minder handig ben. Ik reageer minder handig (=tactisch) door bepaalde opmerkingen te maken. Ook kom ik dan minder goed uit m'n woorden en vind ik mezelf soms ook beetje warrig overkomen. En in die week heb ik ook minder zin om sociaal te doen; geen zin in gesprekken enzo. Ik ben van mezelf al vrij introvert ingesteld, maar die bepaalde week is het dus nog erger. Verder ben ik ook een beetje vergeetachtig. Dat laatste kan nu ook komen doordat ik moe ben door een aantal drukke weken om m'n werk. Alle dingen behalve beetje vergeetachtig zijn heb ik eigenlijk dus elke maand.

Wie heeft dit ook? Ben wel benieuwd of dit ook een soort van PMS is eigenlijk,
PMS test

http://www.pmsinfo.nl/quickcheck.html

( mijn man noemde het de persoonlijke maandelijkse stoornis)
Ik heb het altijd ;)
quote:redband schreef op 27 november 2011 @ 13:08:

PMS test

heel herkenbaar!

Net die test gedaan (bedankt voor de link redband) en er kwam matige tot hevige PMS uit. Geen verrassing hoor, ook niet voor vriend die heel hard moest lachen.. Die riep meteen "vul maar overal hevig in"
quote:redband schreef op 27 november 2011 @ 13:08:

PMS test

Thanks, ik heb meteen de test gedaan. Uitslag: niet bijzonder ernstig.

Dat valt gelukkig mee. Vergeleken met anderen zijn mijn klachten dus gewoon gemiddeld.
Heel normaal hoor.

Ik laat dan ook altijd alles uit m'n handen vallen.
O ja, laat alles vallen! En dochter ook, dus hier sneuvelt geregeld van alles, maar dan weten we gewoon weer hoe laat het is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nooit zo over nagedacht; dacht altijd dat ik geen last heb van PMS omdat ik niet humeurig oid word, maar ik heb inderdaad dagen dat ik al over een grassprietje kan struikelen. Toch eens opletten of dat toevallig net voor m'n menstruatie is.
Bij mij waren ze zeer zwaar, bijna door de overgang heen, al 5 maanden PMS vrij,o te wel menstruatie vrij. dus het komt vanzelf goed dames ( mag niet te vroeg juigen)
Hier ook een onhandige harry, idd week voor de menstruatie vald/stoot alles omver, val ik zelf om, niet stabiel (nee niet dronken) 2 weken voor de menstruatie begin ik een vervelend gauw geirriteerde trut te worden, kan snel janken, boos worden of lachen om eigenblijk niets! vreemd goedje hormonen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven