De Fashionista's zijn klaar voor de feestdagen! #62
dinsdag 29 november 2011 om 09:53
Ook de fashionista's gaan de feestdagen tegemoet. Sinterklaas, Kerstmis en dan luiden we het nieuwe jaar in; 2012!
Feestdagen, here we come! Tijd om lekker verplicht gezellig te doen met kerst en jezelf dik te vreten aan snoepgoed. Omdat het móet Gelukkig hebben we altijd onze toevlucht hier om te ontspannen aan al het spontante feestgedruis.
En dan 2012! Dat wordt ons 3e jaar! In voorjaar 2012 is het alweer 3 jaar dat de fashionista's lief en leed delen. Er wat vanaf WOGGEN en SOGGEN, maar bovenal; veel lol hebben met af en toe nog een dosis fashion.
MeelezerTs, laat van jullie horen! Dat vinden we leuk
Deel #61
NOTE: Deel #63 gaat officieel geopend worden door Sugs!
Feestdagen, here we come! Tijd om lekker verplicht gezellig te doen met kerst en jezelf dik te vreten aan snoepgoed. Omdat het móet Gelukkig hebben we altijd onze toevlucht hier om te ontspannen aan al het spontante feestgedruis.
En dan 2012! Dat wordt ons 3e jaar! In voorjaar 2012 is het alweer 3 jaar dat de fashionista's lief en leed delen. Er wat vanaf WOGGEN en SOGGEN, maar bovenal; veel lol hebben met af en toe nog een dosis fashion.
MeelezerTs, laat van jullie horen! Dat vinden we leuk
Deel #61
NOTE: Deel #63 gaat officieel geopend worden door Sugs!
dinsdag 29 november 2011 om 10:05
dinsdag 29 november 2011 om 10:06
Jaa gelukt! Beetje klein, maar dit is 'm. Volgens de opticien kan ik grote brillen of rechthoekige brillen e.d. niet goed hebben met mijn glazen. Deze worden aanzienlijk dikker aan de randen en dan lijken mijn ogen kleiner. Hij heeft wat voorbeelden laten zien en me op laten zetten en het klopt wel wat hij zei. Ronde vormen passen beter en zie ik optimaal mee. Daarnaast paste het ook goed bij mijn ogen ( die zaten dan qua hoogte precies in het midden van het glas/ de bril) Bij rechthoekige modellen zaten ze een de bovenkant zegmaar.
dinsdag 29 november 2011 om 10:13
quote:princessetamtam schreef op 29 november 2011 @ 10:09:
mail terug DR !
ik vind je bril cool sops, beter dan zo'n semi-intellectuele zwarte nerdbril iig ( nu iedereen ze draagt dan he, daarvoor vond ik het wel een statement ).
Ik vind die nerdmodellen wel wat hebben. Bij bepaalde stijlen kan het erg leuk staan. Ik vind Elynn haar bril ook erg gaaf bijvoorbeeld, die heeft ook wat nerd-achtige invloeden.
Ik had ook zoiets in mijn hoofd, maar ik heb er dus geen heufd voor
mail terug DR !
ik vind je bril cool sops, beter dan zo'n semi-intellectuele zwarte nerdbril iig ( nu iedereen ze draagt dan he, daarvoor vond ik het wel een statement ).
Ik vind die nerdmodellen wel wat hebben. Bij bepaalde stijlen kan het erg leuk staan. Ik vind Elynn haar bril ook erg gaaf bijvoorbeeld, die heeft ook wat nerd-achtige invloeden.
Ik had ook zoiets in mijn hoofd, maar ik heb er dus geen heufd voor
dinsdag 29 november 2011 om 10:21