Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Lekkere dure lijm!
Ha ha ... Zou het dit jaar.... Dan een mega boom zijn ????

Wat snel hè boodschappen of iets doen in hè eentje ! Een hele andere wereld !

Ootje gilt ook aardig ...

Waar is de meiden cursus nou ??
Ja ik meld me aan
Nog meer deelnemers ??
Ff snel: middelste gister afgezwommen voor B! Hoera, wat ishij trots. Kom later vandaag bijlezen hoor.
Mag ik ook meedoen met die cursus?

Wat goed van je middelste, Sardegna!!

Jaaaa! Een groooooote kerstboom voor Viool dit jaar!

Amalia, sip dan idd, met Sinterklaas. Maar ik snap dat jij geen zin hebt daar bij te zitten.

Gisteravond Sinterklaas deel 1 achter de rug. Morgen deel 2 en ik moet eerlijk zeggen, dat ik blij ben dat die beste man dan weer richting Spanje gaat. Ik vind het leuk en gezellig, hoor, maar het is nu wel weer klaaaaar. :-)
Jeeeeeeeehhhhhhh gefeliciteerd !!!

Rw hoe vond mans het Sint gedicht ?

Hier lekker aan het rijmen geweest. Omdat schoonouders niet kwamen gaan we morgen langs hen en vieren we t vandaag wat kleiner.

We hebben ook kleine kadootjes, heel ouderwetse Sint, met lange gedichten en pepernoten, en grapjes.

Voor man de resten van de tegelvloer ingepakt en de tekst:Randje randje randje randje

Hoek

Randje randje randje randje

Hoek

Hoek

En dat x 100

Heel flauw

Maar hij heeft de doosjes van 25 kilo de stuk bik in en uitladen verplaatsen en leggen zo'n paar honderd keer zien passeren leuk verbouwen
Succes met deel 2 vandaag rikst !

En sardegna ik bedoelde dus gefeliciteerd met de zwemdiploma ( waarom maakt mijn telefoon er zwendelmaatschappij van ?????)
Wat knap Sardegna! Extra spannend dus allemaal. Hier was er gisteren een kijkles, en oudste maakt er vooral een wedstrijd van. Jammer, want zo neemt hij dus niet de rust om te drijven.

Hier ook part 1 gehad, erg gezellig. Heb ook zowaar zin in morgen. Ben ook al het hele weekend onwijs relaxed. Ook nog weinig gemopperd op oudste, en zo is het leuk.

Gisteren nog gauw nieuwe schoenen voor oudste en jongste gekocht, jongste is er heel trots op.
Was gezellig sintfeestje, lekker gedichten lezen, snoepen en drukke drukke kinderen pooeeeehhhh !!!!!

De jongens hadden een Coole pet gekregen die ze graag wilden en mviool een boek en dviool Blackberry tegoed voor Ping. Ik een sleutelhanger en een chocoletter, man chocoletter en iPhone hoes en ootje little people dieren en tractor en een kikker boekje

hallo dames!

Daar ben ik weer! pff wat een week lekker druk, de sintvieringen erachter aan en nu rust!

Ik ben ook blij dat die drukte morgen weer achter de rug is!

Superleuke sint feesten gehad, twee pieten gehuurd wat een verrassing ze waren zo lief voor de kinderen echt zo schattig hartverwarmend. Waren volgensmij een moeder en dochter ofzo. De kinderen zijn schandalig verwend, de Bart Smit is weer aangevuld

viool ik zag je tegels op facebook echt gaaf!

Gedicht was een succes!

Sardegna gefeliciteerd met middelste! Stoer hoor diploma B! Gaat hij ook nog voor C?

nog ff de vorige blz teruglezen
tieger hadden ze gehoor van je middelste niet gelijk gecheckt? Dat moest oudste voordat hij sowieso aan logopedie begon gewoon als check. Oudste begint trouwens ineens uit zichzelf de letter L te zeggen. Ik ben zo trots (ik begon me er ook echt aan te irriteren heel fout eigenlijk maar zo'n jongen van 5 die dan nog steeds jopen zegt ipv lopen) hij had even een pauze van de logo en gaat toevallig volgende wk weer beginnen.

Is overal de sintvieringen goed verlopen? En wanneer de boom, man gaat hem morgen in zijn pauze halen, hij werkt zowat naast de Gamma. En dan eind deze week denk ik neerzetten. Eerst alle sintspullen morgen maar weer opruimen
Haai, ben ik weer. Even alles terug gelezen. Fijn he, dat morgen sint voorbij is. Hoe leuk het ook kan zijn, ik vind het gewoon eigenlijk te veel voor ze. Waarom zoveel weken van te voren al in NL, ieder weekend schoen zetten komt dus tegenwoordig neer op een keer of 4. Dan wil familie kadootjes geven, dan nog overal sint lekkers kado in winkel e.d., sint op school, hup weer een chocoletter en een kado. Ze hebben voor het 5 dec is al zoveel gekregen. Nou ja, morgen krijgen ze alledrie nog drie kadootjes, heb ze net van gedichten voorzien en in de zak gestpt. Morgen zal het vast weer leuk zijn hoor, maar gelukkig gaat sint dan weer een jaar naar spanje.

Zo, genieg gezeurd

Rw morgen al de kerstboom, jij schiet op ha ha. Heb je het vanaf nu weer wat rustiger op je werk? En weet je al meer van de reorganisatie?

Tiegr fijn dat je stemming zo goed is in het weekend, dat heeft altijd direct een positief effect op kinderen lijkt wel. Opwaartse spiraal, zouden we allemaal meer moeten doen eigenlijk he?

Viool leuk, sintviering met kilo's tegels haha. En nu idd snel veeeeeeeel ruimte! Oh, dat zou toch heerlijk voor jullie zijn, warm en ruim met een grote kerstboom.

Uma! Goed je even langs te zien waaien en te horen dat het goed gaat. Nou ja, wel druk dus, maar niks geks/ vervelends. Begon me al een klein beetje zorgen te maken.... Nee hoor, voel je niet verplicht, snaphet prima als je druk bent.

Rikst wat zijn ze schattig he, die kleine dreumesmeisjes. En soms pittig idd. Hallloooo, uma en bengel, cursus!!

Amalia niet leuk zo, man met kinderen voor een verplichte sintviering. Of vond je het niet zo erg? Wel makkelijk idd om even in je eentje wat dingen te doen.
Rw middelste gaat voorlopig niet voor c. Misschien over een jaar ofzo. Ik vind het wel even best. Hij zwemt goed. Oudste heeft c ook pas later gehaald en dat beviel me wel goed eigenlijk. Die had het zo. Ze zijn toch een stuk sterker weer, als ze wat ouder zijn. Middelste mag nu eerst op turnen, wil hij graag. Ze hebben een speciale jongensgroep hier, is leuk. Oudste doet het ook.
Zoo hier ook Sint weg mooi. Was gezellig hoor. Druk hysterisch maar na ieder 3 kado's bedaarden ze wat . Middelste wilde een Finn (Cars 2) die kon schieten enzo. Nou die had ik gekocht (daar gaan al m'n principes..) en ik had erop gezet laatste kado. Als hij die meteen zou krijgen zou hij niet meer naar de rest omkijken. Voor oudste was er ook een 'laatste kado'. Goed eindelijk daar aangekomen pakt middelste uit, helemaal gelukkig. Oudste kijkt, realiseert zich dat het 'laatste kado' dus een soort klapper is en kan niet meer wachten. Zo grappig ha ha. Hij was idd ook heel blij.

Aatje heeft een poppenbuggy gekregen, te melig!! Ze laat m niet meer los! Had ik niet verwacht echt te leuk.

Morgen nog op school en dan woensdag die boom. We zijn er niet met kerst dus dan mag ie wel wat eerder

Sar wat goed B!!! Oudste mag ws over 2 weken. Gister bij proefzwemmen niet helemaal de borst- en rugcrawl goed dus zondag nog een x proef. Ik ga m heeeeeel hard zeggen dat dat zijn concentratiepunt is. Moet goed komen.
Sardegna gelijk heb je, ze worden overbeladen, wij hebben nu heel kleine pakjesavond gehad, dat was leuk. En ze geloven niet meer dus ook wat rustiger ( maar toch druiuuuuuk, man flipte )

Ik zit nu beneden onder de bouwlamp

Even voelen hoe het nu echt veranderd van frustratie naar echt complete voldoening. Ja zo'n vloer maakt ineens een huis van je bouwplaats
Plan tijdelijke keuken besproken.

Worden ook tijdelijke verlichtingen ( geld beetje op)
Wat knap van oudste amalia, nu al B! Hier heeft middelste echt lang over B gedaan. Kreeg bij de laatste zwemschool ook echt het idee dat ik aan het lijntje gehouden werd, (F moest wisselen omdat in sept het buitenbad dicht ging). ze hadden steeds maar geen afzwemmen, terwijl hij al minstens 2 maanden alles heel goed zwom. voordeel is wel dat hij nu alles met gemak doet, ook de moeilijkere dingen zoals idd borstcrawl. Vanmorgen diploma mee naar school, helemaal trots, cute.

Ik heb een mazzeltje, stond dubbel ingeroosterd vanmorgen, foutje, dus mag tot 11 uur thuisblijven. Komt goed uit, want ik heb weer oorpijn en koortsig snothoofd, bah. Lmeisje ook weer snotteren en hoesten, maar vrolijk hoor. En sliep zonder piepen tot 7 uur vanmorgen, dus dat is luxe.

Grappig, aatje met haar poppenbuggy. Ik heb een kado voor oudste 2 samen onderin gedaan (afstand bestuurbare auto, hebben ze nog niet maar willen ze heel graag) verder krijgen ze allemaal 3 dingetjes. Viool als ze niet meer geloven gaan wij pakjesavond ook kleiner doen hoor. Maar vind ik nu nog sneu tegenover vriendjes, als ze allemaal maar 1 kadootje krijgen. Dan denken ze straks nog dat ze niet lief genoeg zijn, zo werkt het sintprincipe toch?
Amalia waar zijn julliemet kerst? Vakantie?
Oh, hier een braknacht vannacht Oudste heeft twee keer gespuugd, maar is nu wel maar school. Jongste was ook een paar keer wakker, maar die had het waarschijnlijk koud. En middelste had vanmorgen het bed nat

Hopelijk trek ik de dag een beetje, straks beoordelingsgesprek.
Sterkte tieger.

Helaas, daar gaat mijn rustige ochtend, werd al gebeld voor een spoedje, dus op pad.
Tieger tip: s nachts wol aan. (afgekeken van viool )Ben weg, doei!
Hahaha, ja, dat kan. Slaapzak met lange mouwen wil ook helpen, maar die zat in de was. Uiteindelijk bij ons in bed gelegd, toen tukte ze redelijk vlot verder.
Sardegna oei ja dat is vervelend als ze dat denken maar ik heb nooit kunnen concurreren met de play stations en bergen speelgoed, daarbij krijg dviool altijd stapel en mviool een paar dingen, want de ene familie is groot en de andere klein, vierde het niet. Zelfde met verjaardagen.

Tieger wat een nacht weer. Succes met je functioneringsgesprek.

Zucht verbouwen is hier ook vaak dat er dan vrienden en buren komen kijken en dan met bier en roken en ineens houd alles op door de gezelligheid daar baal ik dan van joh en alles hier rook want stijgt op. Zo blij als bouwfase over is. En ik ga achter uit handen geven.

Ben benieuwd hoe lang dit duurt.
Sardegna nog niet echt beter dus. Sterkte!

Tieger wat een nacht! Hoe ging het gesprek?

Viool bah dat roken! Wb die tijdelijke keuken: man is toch handig? Als je nou een basiskeuken neemt zonder deurtjes, dan kan man van sloophout prachtige deuren maken op de kastjes. Binnenkant zie je toch niet. Zou je nog wel kunnen investeren in een geweldig hardstenen blad, of ook een van hout maar die moet je wel impregneren dan tegen vlekken. Geweldig bij de kast toch? En onwijs mooie keuken voor niet teveel geld. mooi ook bij de vloer.

Zover de tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven