Bikinilijn scheren

06-12-2011 10:35 178 berichten
Sinds een paar maanden date ik met een leuke vrouw. Afgelopen weekend zijn we voor het eerst intiem met elkaar geweest en kwam ik er achter dat ze zich niet scheert. Dat vind ik jammer. Ik vind geschoren gewoon mooier en sexier. Hoe pak ik dit aan?
Alle reacties Link kopieren
Goed gezegd kale62!!

Voel me nog niet aangesproken met de aanduiding dik maar het feit dat een man zo over vrouwen spreekt kan me zo boos maken! Vrouwen met een maatje meer kunnen net zo goed mooi en verzorgd zijn hoor! Ook te zien op een ander topic:)!
In eerste instantie zei ik trouwens alleen maar dat over het algemeen slanke verzorgde vrouwen hun bikinilijn meestal ook wel bijhouden.

En het is dan waarschijnlijk toeval dat de paar keer dat ik een dikke vrouw geneukt hebt, dat die behaard en onverzorgd was.... ;) (ja, had er achteraf ook een beetje spijt van, maar ja)

PS: mooi om te horen dat er ook dikke vrouwen zijn die zichzelf wel scheren!
Als het maar een gat heeft hé Thijs? Maakt het uit voor de rest.
quote:thijs72 schreef op 06 december 2011 @ 12:41:

In eerste instantie zei ik trouwens alleen maar dat over het algemeen slanke verzorgde vrouwen hun bikinilijn meestal ook wel bijhouden.

En het is dan waarschijnlijk toeval dat de paar keer dat ik een dikke vrouw geneukt hebt, dat die behaard en onverzorgd was.... ;) (ja, had er achteraf ook een beetje spijt van, maar ja)

PS: mooi om te horen dat er ook dikke vrouwen zijn die zichzelf wel scheren!

Thijs, begrijp je dat nou nog niet? Dik is nogal een beledigend woord, mag het gewoon 'wat voller' of 'een maatje meer' zijn;)? Volgens mij maak je daar meer vrienden mee namelijk.

Ohja ik vind mijzelf niet stevig (misschien vind jij van wel) maar ik vind het verschrikkelijk dat jij je hier zo uit laat over vrouwen met een maatje meer. Schoonheid zit van binnen en in veel mindere mate van buiten. Dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft, begrijpelijk, niets mis mee. Alleen respect hebben voor iets wat niet jouw voorkeur heeft zou prettig zijn;).
Dus het gaat om het woordje 'dik' dat ik hier niet zou mogen gebruiken? Dus ik moet het over een 'volle' vrouw hebben.... wat een onzin.

Alsof jullie het in topics over mannen niet hebben over een dikke man als dat ter sprake komt.

Overigens denk ik nog steeds dat het percentage 'volle' vrouwen dat zich niet verzorgd groter is dan datzelfde percentage bij de groep 'slanke' vrouwen. Als er dan mensen zijn die gaan roepen: ik ben 'vol' en wel verzorgd, en je stelling klopt niet...... dan heb je weinig van statistiek begrepen.
Of dik een beledigend woord is of niet ligt echt wel aan de ontvanger. Volgens die logica zou ik dan continu mijn rex cavia zitten uitschelden, hoe banaal dat ook klinkt (en ja, cavia is geen mens en geen vergelijking in die zin maar dik is louter een beschrijving in deze context). Dik is gewoon het tegenovergestelde van mager en mager wordt niet zo snel opgevat als een scheldwoord wanneer het louter ter beschrijving is.

Betekent niet dat ik Thijs zijn opmerkingen niet vrouwonvriendelijk vind, want die stereotypes die hij aanhaalt zijn gewoon op weinig gebaseerd. Ik zou me daar eerder over opwinden dan over het woord "dik".
Misschien is het beter om Thijs te negeren en terug te keren naar het topic? Het gaat om het scheren van de bikinilijn en hoe daarover te beginnen bij een vrouw, los van formaat, kleur, geloof en/of sexuele geaardheid.
quote:thijs72 schreef op 06 december 2011 @ 12:58:

Dus het gaat om het woordje 'dik' dat ik hier niet zou mogen gebruiken? Dus ik moet het over een 'volle' vrouw hebben.... wat een onzin.

Alsof jullie het in topics over mannen niet hebben over een dikke man als dat ter sprake komt.

Overigens denk ik nog steeds dat het percentage 'volle' vrouwen dat zich niet verzorgd groter is dan datzelfde percentage bij de groep 'slanke' vrouwen. Als er dan mensen zijn die gaan roepen: ik ben 'vol' en wel verzorgd, en je stelling klopt niet...... dan heb je weinig van statistiek begrepen.Sinds wanneer is jouw mening geldend als consensus voor de algehele bevolking? Jij hebt weinig van statistiek begrepen als jij denkt dat wat jij en jouw vrienden denken geldt voor iedereen. Laat maar eerst eens valide onderzoeken zien vooraleer je zulke uitspraken doet mbt wat jij vindt en statistiek.
OT: ieder moet weten wat die doet met zijn lichaam, je kan wel basis hygiene verwachten zoals schoon gewassen e.d. Kaart desnoods voorzichtig aan dat het je leuk lijkt als zij zich zou trimmen en ga er verder niet over zeuren of uitspraken erin gooien als "i am not down there to floss".
Oke dus als ik het goed begrijp vind jij dat vrouwen die wat voller zijn dus per definitie al onverzorgd, Thijs? Jij vindt dat bij goed verzorgd zijn een slank lijf hoort?

In mijn optiek is verzorgd namelijk frisgedouched, kleding zonder vlekken en geen rouwranden onder je nagels.
@ Markopolo

Misschien had ze nog wel niet verwacht dat jullie intiem zouden zijn en heeft ze wellicht daarom haar flamoes niet van de voren getrimd/geschoren?

Ben je zelf wel kaal in je schaamstreek? Wacht dan even af hoe het er de volgende keer uitziet bij haar. Het kan zijn dat ze je voorbeeld volgt toch?

@Thijs

Ik ben zelf een dikke vrouw. Ik vind de benaming dikke vrouw niet eens erg, want het is nou eenmaal niet anders. Wel voel ik me aangesproken over je ideeën v.w.b. verzorging, joggingpakken en veel eten. Denk eerst eens na voordat je wat zegt en alle volle of dikke vrouwen op een hoop gooit.
@fru1t3lla, volledig met je eens, die opmerkingen zijn ook de hoofdreden. Vind het alleen zonde dat er zo over vrouwen gepraat word en dat dat aan mij ligt besef ik me heel goed:).
Bij mensen die zo denken hoop ik bijna dat hun metabolisme vannacht opeens drastisch verandert. Het is altijd makkelijk om af te geven op dingen waarmee je zelf niets te maken hebt. Net zoiets als met puistjes: kun je onverzorgd vinden maar ik smeer, scrub en was me een breuk maar ze blijven komen hoor!
quote:nicolientje2410 schreef op 06 december 2011 @ 13:09:

@fru1t3lla, volledig met je eens, die opmerkingen zijn ook de hoofdreden. Vind het alleen zonde dat er zo over vrouwen gepraat word en dat dat aan mij ligt besef ik me heel goed:).Snap ik Het is ook zonde dat er nog steeds mensen zijn met zulke uitspraken. Alsof vollere vrouwen niet mooi en verzorgd kunnen zijn
@ hopperdepopper, mooi verwoord!
quote:ster89 schreef op 06 december 2011 @ 13:11:

Bij mensen die zo denken hoop ik bijna dat hun metabolisme vannacht opeens drastisch verandert. Het is altijd makkelijk om af te geven op dingen waarmee je zelf niets te maken hebt. Net zoiets als met puistjes: kun je onverzorgd vinden maar ik smeer, scrub en was me een breuk maar ze blijven komen hoor!

Achja, aangezien deze heer blijkbaar denkt dat zijn mening statistisch significant is EN de waarheid zonder met gemeten feiten aan te komen, kunnen we wel zeggen dat hij niet gezegend is met een weldenkend vermogen. ;). Hij heeft het eigenlijk erger, want hoe je overkomt kan je beinvloeden,maar eens dom is altijd dom.

Arme Thijs
Ik kan afvallen, maar Thijs blijft altijd zijn lompe zelf, zoiets?
On topic: breng het gewoon ter sprake. Zeg dat je het prettig vindt, als ze de onderkant netjes verzorgd. Lijkt me logisch, en kan best gezegd worden onder volwassenen.
quote:ster89 schreef op 06 december 2011 @ 13:17:

Ik kan afvallen, maar Thijs blijft altijd zijn lompe zelf, zoiets?

Zoiets (het is niet altijd mogelijk maar er zijn een hoop dingen die je daarnaast kan doen om jouw uiterlijk te verbeteren mocht je willen).

genoeg off topic geneuzel van mijn kant, moet er eens vandoor! Succes TO!
Even on-topic: ik moet zeggen dat ik zelf niet zoveel problemen ermee heb als een partner zich niet scheert. Ja ballen kaal en de rest getrimd vind ik wel 'fijner' maar zo niet, geen probleem. Als iemand zich toch netjes wast en er geen vogelnest in heeft zitten zou het toch niet zo erg moeten zijn?

Ik krijg zelf heel erge jeuk en bultjes als ik mijn bikinilijn scheer, dus beperk het zo veel mogelijk.. Nu epileer ik het, dat gaat beter. Kan het niet zijn dat jullie vrijpartij wat onverwacht kwam?
Onverwacht zou heel misschien kunnen, maar ze had zelf voorgesteld om te blijven slapen. Ik maakte vervolgens een grapje over geen logeerbed e.d. en daar reageerde ze ook leuk op (via de mail, trouwens). Dus ik denk niet dat het onverwacht kwam voor haar. Zelf scheer ik me wel en hield ik er ook rekening mee dat we intiem zouden worden (neuken klinkt zo plat, maar daar heb ik het wel over, hoor). Ballen, schaamstreek, alles netjes en glad. Ik ben zelfs wel eens zo ver gegaan om mijn borsthaar te scheren voor een vrouw. Als je elkaar leuk vindt, doe je zoiets toch voor elkaar? Maar wij kenden elkaar dan al wel wat langer, ja, dat dan weer wel.
Ik vind het ook normaal dat als zoiets er duidelijk aan zit te komen even te douchen, ontharen, bodylotionnen enz. Voel ik mezelf ook veel prettiger bij.

Maar wie weet bestaat haar routine daar niet uit.. Zoveel mensen zoveel eigenschappen he.

De keren dat zoiets mij 'overviel' en ik me niet echt had bijgewerkt daar beneden ging ik er alleen mee door als ik iemand al langer kende plus dat ik het even aangaf ('jee je overvalt me wel ')
Dames, laat je toch niet zo op de kast jagen. Natuurlijk zijn er ook veel volle vrouwen die zich netjes verzorgen. En misschien doen ze zelfs nog wel extra hun best .... om een en ander te verbloemen?
quote:nicolientje2410 schreef op 06 december 2011 @ 12:40:

Goed gezegd kale62!!

Voel me nog niet aangesproken met de aanduiding dik maar het feit dat een man zo over vrouwen spreekt kan me zo boos maken! Vrouwen met een maatje meer kunnen net zo goed mooi en verzorgd zijn hoor! Ook te zien op een ander topic:)!

Maatje meer, een synoniem dat door dikke vrouwen word gebruikt om hun obeesheid te verbloemen.

je hebt mager, slank, normaal, vet en aan de grenzen morbide ondergewicht en overgewicht.

en mooi is subjectief, alleen is een vrouw met overgewicht zelden mooi, noch subjectief nog biologisch/evolutionair gezien.

ontopic:

als je samen douched scheer dan ff snel je eigen schaamstreek.

zeg dat je dat al jaren doet en het nauwelijks moeite kost terwijl het fijner is voor een vrouw.
Heb jij soms een of ander complex, Thijs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven