Raad de frumster
donderdag 8 december 2011 om 00:44
vrijdag 9 december 2011 om 13:17
quote:kookwekkertje01 schreef op 09 december 2011 @ 13:09:
[...]
Klopt! (is het heel kinderachtig, dat ik het vervelend vind)
Ik kan het mij wel voorstellen. Ik zou er ook niet blij mee zijn als het mij gebeurd.
Brengt mij meteen op de volgende vraag;
Welke 2 forummers hebben ook zoiets gehad, namen leken op elkaar (letter verschil) maar ze hadden heel toevallig ook dezelfde ava?
[...]
Ik kan het mij wel voorstellen. Ik zou er ook niet blij mee zijn als het mij gebeurd.
Brengt mij meteen op de volgende vraag;
Welke 2 forummers hebben ook zoiets gehad, namen leken op elkaar (letter verschil) maar ze hadden heel toevallig ook dezelfde ava?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 december 2011 om 13:49
quote:kookwekkertje01 schreef op 09 december 2011 @ 13:09:
[...]
Nee ik kan het me goed voorstellen.
Laatst had een andere moonlight een topic geopend, waarbij mensen ook echt dachten dat ik het was. (Tja mijn nick is niet erg origineel...) Dat vind ik dan ook vervelend.
[...]
Nee ik kan het me goed voorstellen.
Laatst had een andere moonlight een topic geopend, waarbij mensen ook echt dachten dat ik het was. (Tja mijn nick is niet erg origineel...) Dat vind ik dan ook vervelend.
vrijdag 9 december 2011 om 13:58
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 09 december 2011 @ 03:17:
[...]
Himalaya die geen wespentaille heeft maar een bijenrompje!
Oh.. ik ben genoemd! En beroemd ...
quote:- Welke kindervrije forumster is een prostituee uit/in Napoleons tijd?Deze weet ik, maar ik laat hem lekker aan jullie over (hint: ik ben het niét)
[...]
Himalaya die geen wespentaille heeft maar een bijenrompje!
Oh.. ik ben genoemd! En beroemd ...
quote:- Welke kindervrije forumster is een prostituee uit/in Napoleons tijd?Deze weet ik, maar ik laat hem lekker aan jullie over (hint: ik ben het niét)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 9 december 2011 om 14:01
vrijdag 9 december 2011 om 18:23